Normal que amb jo en guanyassis mes
L'origen del vostre nick
el meu tambe es bo dendivinar
a sa famili som en toniet
y pes amics
en toniet d´es "shadow" 
PD. lo de 04 demoment mo gordere ijijij

a sa famili som en toniet
y pes amics
PD. lo de 04 demoment mo gordere ijijij
- flipes_gambes
- Truquer novell

- Entrades: 27
- Membre des de: dl. març 17, 2008 0:00
- Ubicació: Selvaaaa
- Contacta:
boneees!!
Bé, com e vist que aquest tema era molt interesant e decidit contar-vos sa historia des meu gran niick!
Tot va començar un diumenge vespre sopant a ca sa meva estimada cusina cbs_jss de spaguetis amb gambes, despres d'haver estat tot lo dia pensant amb quin noom des nick m''havia de posar, va sorgiir d'aquesta manera:
jo: - tu flipes!
cbs_jss: - sii, gambes
d'aquii es meu graan nick!

Bé, com e vist que aquest tema era molt interesant e decidit contar-vos sa historia des meu gran niick!
Tot va començar un diumenge vespre sopant a ca sa meva estimada cusina cbs_jss de spaguetis amb gambes, despres d'haver estat tot lo dia pensant amb quin noom des nick m''havia de posar, va sorgiir d'aquesta manera:
jo: - tu flipes!
cbs_jss: - sii, gambes
d'aquii es meu graan nick!
molt bona flipees!
bee, idò és meu noom va sorgir quan es meu germà li havia de fer un nik a mumare perquè proves sa pàgina, i com que ella no tenia msn va utilitzar es meeu i clar com que no sabien que posar varen posar es nom des ca: TOFOL jajaja, i després jo me vaig voler viciar i me vaig quedar amb en tofol i mumare se va fer un msn i un nou niK!
això es toot!

bee, idò és meu noom va sorgir quan es meu germà li havia de fer un nik a mumare perquè proves sa pàgina, i com que ella no tenia msn va utilitzar es meeu i clar com que no sabien que posar varen posar es nom des ca: TOFOL jajaja, i després jo me vaig voler viciar i me vaig quedar amb en tofol i mumare se va fer un msn i un nou niK!
això es toot!
be ja q e passat molt de gust en aquest fil dire es motiu des meu nick.
fa un temps cuand festetjava amb la q ara es sa meva dona
.
no m'agradaba dirli cari,amor etc....
li vaig dir cuqui (diminutiu de cuca)i me va contestar ido tu cuco.
i es meu nom es gaspar.resultat cucogas
no dire cap avon miraba
cuant va dir ido, tu cuco 
no sigueu malt pensats
fa un temps cuand festetjava amb la q ara es sa meva dona
no m'agradaba dirli cari,amor etc....
li vaig dir cuqui (diminutiu de cuca)i me va contestar ido tu cuco.
i es meu nom es gaspar.resultat cucogas
no sigueu malt pensats
pues el meu nick va vindre de quan tenia jo uns 6 anys i anava pel carrer pasejant amb els meus pares i vbaig a posar a mezclar lletres que me agradaven per a formar un seudonim per a mi i aunque pareixa mentira va eixir aixi,em va agradar i sel vaig posar tambe al meu gos jeje eixa es la meua historia.
u meu d'una mafia de pollença, no te masa misteri
SALUT I RADICALISME
SALUT I RADICALISME
pero no som d'ariany
jajajajajaja
SALUT I RADICALISME
PER CERT, TROB KE VARES PARTIR PRES AHIR
jajajajajaja
SALUT I RADICALISME
PER CERT, TROB KE VARES PARTIR PRES AHIR
ME SAP GREU SABEU Q SOM MOLT DE SA FESTA PERO AHIR VAIG DAR SA MEVA PARAULA A NEN JAUMARRO Q A LES 7 PARTIRIA I AIXI O VAIG FER PERO SA COMPANYIA MOLT BONA TOT MOLT BO UN DEU.
PERO ENTRE DEIXAR GUANYAR SA MULETA I SA PASADA DEN GUTTI JAJJAJA UFFF ME VAREN DESTRUIR PSICOLOGICAMENT
FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PERO ENTRE DEIXAR GUANYAR SA MULETA I SA PASADA DEN GUTTI JAJJAJA UFFF ME VAREN DESTRUIR PSICOLOGICAMENT
FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA