Merda merda merda a sa copa que havíem creat no me deixa modificar ses dades, me demana 8 equips. N'he haguda de crear una de nova.
Us heu d'inscriure a aquesta, i ràpid!!
http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=31463
Una vegada siguem tots 4, generaré els partits i ja podreu reptar.
Joder quin cristo...
Hattrick
Joder tio, dic jo que no importa sa web aquesta per organitzar un torneig entre 4 no?
:PP
:PP
Ja, és vera, però d'aquesta manera es tema ja queda registrat i quedarà constància a qualque web de que s'ha celebrat la I Copa Retruc. 

mmmm. no sé com apuntarme a sa copa. vaig a nes link i la veig... pro no sé com apuntarmi....
me regist i quan vaig a nes buscador de copes.... no la troba.... mu explicau per favor? es que som un poc travat
me regist i quan vaig a nes buscador de copes.... no la troba.... mu explicau per favor? es que som un poc travat
jejeje, misión cumplida! crec que estic apuntant-me... així que només falta me accepteu.
ou right! very good, fiques sequeees! pa eixut!
ou right! very good, fiques sequeees! pa eixut!
Bud tio, jo no te veig...
he nat 40 vegades a nes link i no puc apuntarme.
si cualcu fos tan amable de dirme com ho puc fer. estaria agrait
gracis per adalantat.
si cualcu fos tan amable de dirme com ho puc fer. estaria agrait
gracis per adalantat.
Aquest pic crec que ho he aconseguit. Mem tolls... quan puguis diguem mem si estic apuntat o no.
Ja està fet! Au idò, partits generats. En voler, reptau. Els partits són aquests, pensau que començam dimecres que ve! Esper que no tengueu ja amistosos concertats...
Cumxot Team - : - We Love Sundays
Pitagoras_Power - : - Xungos All Stars
Amos ekipoooooo!
Cumxot Team - : - We Love Sundays
Pitagoras_Power - : - Xungos All Stars
Amos ekipoooooo!
weno... pareix que s'haurà d'aplaçar una setmana més.... He anat a reptar a Xungos All Star i he vist que ja ha concertat un amistós aquesta setmana....
Jo no he concertat amistós.
Venga va. Dimecres de la setmana que vé a tope.
Si tenc temps aquesta nit o enviaré per hattrick mail.
salut i euros
Jo no he concertat amistós.
Venga va. Dimecres de la setmana que vé a tope.
Si tenc temps aquesta nit o enviaré per hattrick mail.
salut i euros
- AdsBot [Google]
- Entrades: 0
- Membre des de: dg. abr. 26, 2020 14:58
Bé, ja està corregit. Començam la setmana que ve. Ara fora despistes i a reptar com toca.
Consultau sa pàgina de cupmanager i veureu contra qui vos toca en cada jornada.
Au, besitos
Soc en tolls, per una errada tècnica, me posa invitat. Supòs que ja ho havíeu deduït. Jo vos ajud, de totes maneres
Consultau sa pàgina de cupmanager i veureu contra qui vos toca en cada jornada.
Au, besitos
Soc en tolls, per una errada tècnica, me posa invitat. Supòs que ja ho havíeu deduït. Jo vos ajud, de totes maneres

Primers resultats actualitzats. Amonos!
Bud, pensa que això són una espècie d'amistosos, veig que has posat tota s'armada, ojo amb ses lesions...
Bud, pensa que això són una espècie d'amistosos, veig que has posat tota s'armada, ojo amb ses lesions...
jejeje, toolls! es que entrenen els i he posats... i si... he posat 2 jugadors de s'equipo titular: es porter i un davanter titular... pero es que me feia ilusio.
q corrin q per això cobren!
q corrin q per això cobren!
weeei jo tmb tenk un ekip (pentura ho he dit a fora temps) jeje estik a lliga 10 amb moltes possibilitats de pujar a 9, be records, el meu ekip es: soller meeep. i una pregunta. axo dels torneitjos com va? i en sestiu se pot seguir jugant? be records dsde soller
meeep, els tornejos es poden fer quan es vulgui, només s'han de crear amb el requisit de que hi hagi gent que hi vulgui participar. En acabar aquest veurem mem si en preparam un altre...
Bud, no sé que has fet en els dos partits que hem jugat, però vaja culet que m'has posat...
Bud, no sé que has fet en els dos partits que hem jugat, però vaja culet que m'has posat...