DINAR DE TRUQUERS A MENORCA
S'altre dia xerravem amb en Losella, QuinaCalor, Krus, de fer un dinaret de truquers menorquins, que ja toca! Ale dit està! Qui l'hi interesi que ho digui i anam xerrant a traves d'aquest fil i concretam coses! Vagi be!
olaaaaaaaaaaaa!!!
A jo me fa moltes ganes, però es problema es que es maig ja comença sa temporadaa.....si és s´abril perfecte, i si és es maig i és un dissabte, a dinar no vindré, però en acabar feina vindre volant a fer quatre trucsssss.....a veure si ho activam a n´açò.....que serà mel.....
A jo me fa moltes ganes, però es problema es que es maig ja comença sa temporadaa.....si és s´abril perfecte, i si és es maig i és un dissabte, a dinar no vindré, però en acabar feina vindre volant a fer quatre trucsssss.....a veure si ho activam a n´açò.....que serà mel.....
Si a veure si ho activam, perque si no............ no es fara! Ah antes havia posat truquers menorquins perque es dinar el farem a menorca, pero los queridos mallorquines i tothom esta convidat! Me sembla que no fa falta es dir-ho! Sludos
Boneeeeeeeeeeeeeeeees
jo també sóm Mallorquina, pero com que a Alcúdia ho tenc fàcil agafar BALEARIA i venir ... pot ser pegui un bot!!!
au idò, ja direu coses!
salut i bons trucs!
jo també sóm Mallorquina, pero com que a Alcúdia ho tenc fàcil agafar BALEARIA i venir ... pot ser pegui un bot!!!
au idò, ja direu coses!
salut i bons trucs!
perdigot ha escrit:S'altre dia xerravem amb en Losella, QuinaCalor, Krus, de fer un dinaret de truquers menorquins, que ja toca! Ale dit està! Qui l'hi interesi que ho digui i anam xerrant a traves d'aquest fil i concretam coses! Vagi be!
Em fa ganes de fer un torn per Menorca, serà l'excusa per fer un voltí amb moto per Menorca

molt beeeeee porfin dinar a menorca aveura si se apunta molta gent y va mallorquins estirauvos y veniuuuuuu (com mes son mes xalan)!!!! bueno comptau amb jo
y si millor si es antes de que començi sa temporada forta !!!!!!!!
pero vindre costi el que costi jejeje
y si millor si es antes de que començi sa temporada forta !!!!!!!!
pero vindre costi el que costi jejeje
Va be, va bé! Au animau-vos que ho hem de fer! Que ja fa mes d'un any des darrer dinar! Lo dit a veure si s'anima més gent!!
Bones a tots.
Mirare de fer lo posible per venir a n'es dinar i si necesitau colca ajuda i mos puc ajudar pues ja ho sabeu.Aixi podre coneixar a tots es companys de truc.
adeuuuuuuuuu

Mirare de fer lo posible per venir a n'es dinar i si necesitau colca ajuda i mos puc ajudar pues ja ho sabeu.Aixi podre coneixar a tots es companys de truc.
adeuuuuuuuuu
Je je je i a deveres que has de venir! Aço no fa falta demanar-ho! Je je je!
Au animense!
Au animense!
jo si me deixen mmmmmm i mespasa sa resaca des darrer cap de setmana q me permi q en tenc per un mes i posau fetxes tambe m'apunt.
festaaaaaaaaaaaaaaaaa
i me preocupa pero molt molttttttttttttt i moltttttttttttttttttt
q ses putes copes mos pasin devant amb asuntos de festa caxis
festaaaaaaaaaaaaaaaaa
i me preocupa pero molt molttttttttttttt i moltttttttttttttttttt
q ses putes copes mos pasin devant amb asuntos de festa caxis
Sa fecha des dinar si vos va be serà dia 24 de Maig! Si algú no ho troba bé que ho digui!
Encara hi falta trobar es puesto, pero weno aço ho aclarirem "supos" je je je!
I sa llista provisional de persones que vindran la pos a continuació:
1. Perdigot
2. Losella
3. Quina Calor
4. Ander
5. Viciada
6. Tts
7. Metget
9. Estaca
10. Sismes
11. Fosc
12. Capdemul
13. Ayayay
14. Jonc
16. Ponseti
17. Xifo
18. Puck
19.Somereta
20.Pipiolos
21.Dosmes
Au qui vulgui venir deis coses aqui mateix, ja ho sabeu!
Encara hi falta trobar es puesto, pero weno aço ho aclarirem "supos" je je je!
I sa llista provisional de persones que vindran la pos a continuació:
1. Perdigot
2. Losella
3. Quina Calor
4. Ander
5. Viciada
6. Tts
7. Metget
9. Estaca
10. Sismes
11. Fosc
12. Capdemul
13. Ayayay
14. Jonc
16. Ponseti
17. Xifo
18. Puck
19.Somereta
20.Pipiolos
21.Dosmes
Au qui vulgui venir deis coses aqui mateix, ja ho sabeu!
perdigot l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 17, 2008 6:02, en total s’ha editat 7 vegades.
Es vol a dia d'avui, per la web de IBERIA anar dia 24 i tornar dia 25 surt per 40 euros netos. Descomptant es resident i taxas incluides.
Jo encara no sé si vendre, ja veurem....
Jo encara no sé si vendre, ja veurem....