Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Jo he tengut actualitzacions de forma i condició normals. 5 pujades de forma i 3 baixades. 3 pujades de condició. Lo que en teoria tenia dos jugadors que me tenien que pujar d'habilitat i no he notat cap canvi. (Sira que no els hi tocava encara.)

2n partit de sa retruc concertat Moros den dragut vs Llosetina.

SAlut
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

El que ha passat es que hi ha hagut problemes i l'entrenament s'ha actualitzat a les 12 del mati enlloc de les 2 de la matinada.

Ja toca estar tot correcte.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Uep!! sí que s'ha compost sa cosa. Ara ja pareix que tot normal, inclús més favorables de lo habitual. Ha valgut la pena esperar. La veritat és que les darreres tres setmanes la cosa va ser penosa i no estic acostumat a pujades de forma.

Boooono, ja estic en disposició d'atacar a en Coco :twisted: al partit de la Copa de les Copes.
murcianotrukero
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: València

Bueno pues hacia mucho tiempo que no me metia en esta pagina, donde hubo una epoca en la que hice buenos amigos. Sólo paso para saludar y ver que seguis tan enganchados a hattrick como yo. La verdad es que me está costando mucho el salto de VIII a VII, aunque tampoco tengo mucha prisa, voy mejorando el equipo y tarde o temprano llegará, aunque pienso que tampoco va a ser esta temporada. Bueno y vosotros que contais como veis el tema del ascenso, os mantendréis, estais haciendo dinero, que estais entrenando, pues no se contadme que me apetece saber como os va. Un saludo a todos.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

hola murciano , muy contento de verte por aqui , pues yo estoy en mi cuarta temporada en VIII y creo que esta temporada tampoco voy a subir pero estoy mejorando el equipo y espero que cuando suba a VII tener un equipo competitivo para dar el salto inmediatamente a VI.
En breves semanas voy a cambiar de entrenamiento ya que tengo a mis inners titulares con una edad que no me conviene seguir entrenandolos .
me pasare al entreno de anotacion que es mucho mas rentable que el de jugadas
Oposició pura i dura
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual

Setmana negre al Llosetina F.C.:
1- Vaig fitxar un jovenet de 17 anys per s'entreno, me va baixar s'esperit.
2- Vaig perdre es primer partit de sa copa retruc. I se me va lesionat es jovenet i es davanter suplent.
3- Degut a sa baixada d'eperit vaig perdre tb es partit de lliga. Lesionada s'estrella de s'equip i exclòs per seqüent partit sa segona estrella.

En resum, crec que ha estat sa pitjor setmana des de que jug a Hattrick, pero, ja vendran temps millors.

Per altre banda es lider de sa meva divisió tb va perdre per lo que encara estic només a un puntet d'ell.

P.D. De tot lo que me va passar lo pitjor va ser perdre amb tu Nottingham presa. jejeje
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Buuuuuffff!!! vaig un poquet de capoll ara amb el canvi de feina i no puc passar tan sovint com abans. No obstant pareix que estaré a semis de la Retruc cosa que m'alegra bastant. A veure si aquesta temporada aconsegueixo també una medalleta... :ditr: Salutacions... Ah! per cert, Llosetina, no sé com no estàs empegueit de perdre amb Nottingham :lol: Llenyaaaaaa!!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Més que vergonya, hauria d'haver estat un honor... XDXDXD

Salut
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual

Mai fa vergonya perdre amb un amic, (mentres no to tiri en cara)jeje

Lo que si me fa vergonya es sa plaga de lesionats que tenc. Pareixen tots uns ronaldinhos.

Per cert mem si qualcú me pot ajudar. Val la pena fitxar un jugador vell amb experiencia i un poc de lideratje per convertirlo en entrenador?????

Es que he fitxat un de 36 anys
Experiencia formidable
Lideratge insuficient.

Sirà un bon entrenador????
I si ho fos, me sortirà molt car convertirlo???

Vos estaria molt agrait si me poguessiu respondre.

Salut i força!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo te puc dir que n'he fitxat un d'exactament igual, esper que abans de reconvertir-lo pugi a destacat d'experiència (com més experiència millor, inclús subnivells tenc entes, pq és més barat).

Crec que és lo seu fer això, però no te puc informar dels preus pq jo és sa primera vegada que ho faig.

el lideratge se manten quan el converteixes i depenent de ses peles te podras permetre un nivell o un altre, jo aspir a un entrendor notable amb lideratge insu, que seria bastant més bò del que tenc ara.

Veurem meam, fins ara anava a lo fàcil, un d'extern.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

per pasarlo a entrenador i que compensi a de tenir es lideratge amb aceptable, mira cuolque guia i mira mem si te compensa.
Oposició pura i dura
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

No fa falta sigui aceptable de lideratge pq compensi, amb insuficient ahorra la mitat.
si el converteixes a un entrenador notable, te costara casi 600K, i mantendrà el lideratge, es a dir, tendra insuficient de lideratge (que ja n'hi ha, jo el maxim que he tengut es pobre).
Per saber si te surt rentable, pots mirar que te costaria contractar el mateix entrenador (notable-insu), pero com a extern.
Si vas a Entrenament -> Canviar d'entrenador -> Fitxar un entrenador extern, poses el tipus que vulguis, pots veure que un de notable val 1.112.900 €, es a dir, casi el doble de lo que te costara convertir aquest que dius.

600 no és poc, però jo esper arribar-hi.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

pues ja mo mirare be , per que es meu porter es formidable amb insuficient i te 26 anys , a lo millor pot ser es meu futur entrenador
Oposició pura i dura
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

:study: esteia mirant... i aquesta edició (juntament amb la desapareguda III edició) serà s'única volta que he passat de primera ronda a sa retruc... ja era com hora, perque he fet merda a totes ses edicions anteriors... No la guanyaré però al manco ja puc dir que he passat sa primera fase. Salut!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, tenc en venda el que jo crec el meu millor jugador a dia d'avui: Boris Rohlf 90406030 inner de 26 anys destacat en creativitat i mig entrenat per pujar al nivell de brillant. És un bon element i el segon màxim golejador del equip la temporada passada i aquesta també, es tracta d'un inner més bé defensiu i imprevisible.

Crec que vendre aquest jugador ara és una passa enrera però com que no tendré problemes per mantenir-me penso que em convé moure aquest jugador i cercar un inner una mica més ofensiu donat que ja tenc un altre de les mateixes característiques que Rohlf.

Meam que trobau d'ell (apart de que sigui car, és clar) M:-)

Al marge d'aquest he posat a la venda també a en Tuco Niterói 139659311 que és un bon davanter de 25 anys (7 gols aquesta temporada). Molt apte per jugar en atac en posició defensiva.
Respon