Usuaris amb múltiples comptes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones a tots truquers i truqueres.

Amb aquest missatge volia encetar un debat sobre el fet de que molts d'usuaris mantenen diferents comptes per jugar a retruc.net.

Ho he intentat i no puc arribar a concluïr quina és la meva postura en referència a aquest tema. No sé si és dolent, molt dolent o simplement és un fet que hem d'ignorar i no passa res. :roll:

Mantenir sempre un mateix usuari és la manera més lògica d'estar a una web. D'aquesta manera es crea una comunitat on cada membre arriba a ser conegut. Però si de tant en quan saps que hi ha un usuari que entra emb una altre nom, crec que l'únic que es creen són desconfiances... no saps mai amb qui jugues.

Aquest fet és molt difícil de controlar programàticament. Queda un registre al servidor amb les IP que empren els usuaris, i sabem qui són els que entren amb diferents comptes, però la tasca de control d'això s'ha de fer manualment, no es pot automatitzar, però sabem que són aquests que entren en 2 o tres comptes a la vegada.

També sabem que no és massa útil per fer dolenties, ja que el programa no deixa puntuar si es juga d'un mateix ordinador.

Aquests són els fets, ara m'agradaria que diguéssiu la vostra opinió. Ja comunic per endavant que és difícil incorporar un sistema pel qual es pugui controlar això o que es puguin arribar a sancionar aquestes accions.

Salut!
Jaume.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Es top-10 és lo que fa que es crein múltiples contes... m'hi jugaria s'ou esquerre (o no!) que si no hi fos no hi hauria tants usuaris.

Però bé... a lo millor és que no n'hi ha tants, no se...
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Jo el que sempre dic és per moltes comptes que creis, tanmateix no et coneixen, només hi figura un nick a nes top ten, per lo que no té massa sentit.

Un 10 a nes que entren a nes top ten i segueixen jugant. Jo fa fa un temps hi vaig estar (ja ha plogut), però com era d'esperar, vaig caure en picat, donat que es meu nivell de truc és pobret... :lol:

Per això, sa meva enhorabona a nes que hi entren i s'hi mantenen jugant, aquí demostren lo bons truquers que són.

Au, me'n vaig jeure, ja basta de truc per avui.

Besos guapos
pere_peris
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 14, 2006 0:00
Contacta:

Trob que el fet –molt usual, com sabeu tots perfectament- de tenir varis nicks, per si mateix, no fa cap mal a ningú; una cosa diferent és que se’n faci un mal ús, com per exemple que un faci un truc amb un nick i entri d’espectador amb un altre nick per a mirar les cartes d’un contrincant; supòs que això sí que es deu poder controlar i sancionar, cosa que s’hauria de fer. 8)

Quant al que diu en _WiL_ del Top 10, és cert que és una de les causes que provoquen que hi hagi usuaris amb més d’un nick, però no és la única causa, n’hi ha moltes altres; jo mateix tenc més d’un nick, i no he estat mai al Top 10 (... de moment), però per diversos motius he creat més d’un nick; i jo me deman: quin mal hi ha amb aquest fet? Això és dolent? No ho crec; no he fet cap embull en cap moment. Si vull dir a qualcú quins nicks tenc ho dic i sinó, no; els que sí ho saben, com és lògic, són els de l’equip de retruc.net, però ells mateixos poden saber qui fa un mal ús dels nicks i qui no.

Perquè algú faci infraccions de trànsit no es pot prohibir conduir vehicles. El que és dolent és fer un mal ús dels nicks, però no el simple fet de tenir-los.

Un dels grans avantatges d’internet és que ens permet crear ficcions, com poden ser tota aquesta tracalada de personatges que circulen per la web (jugadors de futbol, cantants, animals, fins i tot qualque expresident de la Generalitat), i si ja tenim un nick, per què no en podem crear un altre? No entendria que no es pogués fer. Pens que és ben legítim.

Podeu creure que per a deixar aquesta opinió al fòrum he hagut de pensar bé amb quin nick la posava; he fet mal a qualcú? No ho crec.
Bé, i dit això me’n vaig a fer un poc de cas a na Cinta, perquè darrerament la tenc un poc desatesa. :wink:

Salut i bons trucs,
pere_peris
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Jo som de la mateixa opinió d'en Peris_peris, mentres no es faci un mal ús, per què no?
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

I perquè si?

Mem... no és que me sàpiga greu ni res de tot això, però no ho entenc.

Jo vos diré una raó, que potser n'Obrador me desmentirà... però jo he tengut una web amb més de 1000 usuaris (actius, inactius i bots) i hi havia dies que anava més lenta 'que el caballo del malo', que diria aquell.

Un dia vaig decidir fer una netetja a lo béstia i els usuaris actius vam notar una diferència brutal en quant a velocitat de navegació. Per tant, deduesc que amb molts usuaris, diguem-li inutils, sobrecarregam de manera innecesària sa base de dades que mou sa web.

Ja te dic que a jo ni me va ni me ve, però tampoc ho entenc. Be si, entenc als que tenen poques coses de ses que alegrarse i es conformen amb estar un parell de setmanes apuntats a es TOP-10 i que tothom els vegi allà adalt... però als altres, no. En fi, que per jo es mal està amb es TOP-10, vaja! xD

Salut!
pere_peris
Truquer novell
Truquer novell
Contacta:

_WiL_, si hi ha qualque problema amb la base de dades, el més lògic seria retirar els "usuaris" que no "usen" la web, ja que n'hi ha molts que estan registrats i que no han jugat ni una sola partida des del seu registre, i això des de fa molts mesos.

Una altre coseta, _WiL_, la gent sol tenir un únic rellotge, o cinturó, o sabates, etc..., o més d'un? "I per què sí?" No te pareix que la pregunta no és gaire adient?

Salut i bons trucs,
pere_peris
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

No estàs contestant sa meva pregunta, jo si que t'he donat un argument que jo crec valid. Que potser no ho és, ja que això ho hauria de contestar es que s'encarrega de sa web, però allà està.

I s'exemple que me poses tampoc me pareix es més adecuat, has emprat sa demagògia fàcil, ja que tú saps que sols amb un parell de sabates o amb un parell de calçons blancs no hi podries estar. Almenys, crec, persones com tú i jo, que m'hos podem permetre es pagar un ordinador amb sa seva conexió a Internet.

Donem una raó convincent per sa qual creguis que tenir dues comptes és beneficiós per tú i per sa pàgina i te daré sa raó, ara per ara no ho puc fer.

Salut!
pere_peris
Truquer novell
Truquer novell
Contacta:

_WiL_, raons pot haver-n'hi moltes; en vols una? per exemple, si amb un nom d'usuari te coneix gent amb la qual prefereixes no jugar, o els has de dir que no vols jugar, o has d'entrar amb un altre nick, si vols poder jugar.

Te serveix aquesta raó? Si no, t'en puc donar més.

Però no entraré més en aquest debat, simplement he deixat clar quina és la meva opinió, tal com demana n'obrador en aquest fil; i cadascú que digui la seva, si vol.

Salut i bons trucs,
pere_peris
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

No és que vulgui dir que sa teva opinió sigui dolenta! Deu me'n guard!

Simplement volia escoltar una raó per sa qual sa gent pugui voler tenir més d'una compte a sa pàgina. Però sa teva no me serveix, sa veritat... i no és que tengui res personal en contra teu, segur que plegats fariem unes bones partides! :D

Si no vols jugar amb segons quí, simplement no hi entres i punt. No ho veig tant difícil... truquers n'hi ha a punta pala darrerament, no crec que hi hagi cap problema per triar!

Salut Pere, mem si un dia en jugam una tots dos i pujam a es TOP-1000! :D
pere_peris
Truquer novell
Truquer novell
Contacta:

Ja hem jugat, _WiL_, ja hem jugat ....
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

estic amb en Will, una compta per jugar a truc es més que suficient per JUGAR A TRUC que és el que es ve a fer a aquesta web, si no vols jugar amb algú no hi juguis, i si dus pocs punts ja remontaras i aixi de senzill.
No crec que tenguis dos cotxes al teu nom per anar a fer feina tu totsol només perque segons quins dies vols que no et coneguin xDD
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

Jo crec q es dolent per es tema des punts. Hi ha gent q te varies contes per lo des punts. M'explic: si una parella q juga sempre junta i ja te molts de punts juga amb una parella q comencen lo normal es q sa partida tengui una puntuacio de 8/16. Si un del dos utilitza la seva segona conta on te 1500 punts o menys aixo fa q sa puntuacio varii a 12/12 per exemple i aixi sigui menys arriscat jugar i se puguin guanyar mes punts.
VAJA LIO, NO SE SI M'EXPLIC !!!
Alhora també poren jugar tots 2 amb ses contes alternatives contra parelles consolidades per si lis guanyen treurerlis molts de punts i si perden, no hi perden res...
mangarrufes vamos...
pere_peris
Truquer novell
Truquer novell
Contacta:

I a això li dius mangarrufes? 8O

No trobes més adient dir-li "tàctiques"? 8)

Me teniu ben estorat, amb aquesta caparrudesa en contra de tenir els nicks que un vulgui.

Però vaja, a plaça tot se ven.

Bons trucs,
en Peris
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. març 12, 2006 0:00

Si només es pogués tenir un nick, jo no existiria. :cry:

Gràcies per deixar-me existir !!!

A fer trucs s'ha dit, ... mentres pugui.
Respon