Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Malre, això ja va ser una cosa que vaig demanar jo per aqui, i també li vaig demanar a aquest capullo d'en zerras i no m'ha fet ni puta cas. Segons me va contestar el mister J-Jaume, s'administrador no ens pot alliberar de sa copa fins que no mos eliminin... o bé si en el següent amistos concertes per exemple contra jo. Això comportarà la nostra inmediata descalificació de sa copa, ja que no mos presentam a jugar els nostres respectius partits. Salut!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Tuxy ha escrit:Mel, idoi fare s'inversio, ara sa cosa esta ofensiu, defensiu o neutre? Estic entrenant defensa, per lo tant massa defensiu no l'he de mester, quin creis q donara mes resultats?

Salut
Jo entrén anotació i el tenc ofensiu. Me puja bastant ses qualificacions d'atac i ja em va bé.

Tot depèn de sa línia que vulguis reforçar aquestes temporades.

Salut
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Malgaroth ha escrit:Malre, això ja va ser una cosa que vaig demanar jo per aqui, i també li vaig demanar a aquest capullo d'en zerras i no m'ha fet ni puta cas. Segons me va contestar el mister J-Jaume, s'administrador no ens pot alliberar de sa copa fins que no mos eliminin... o bé si en el següent amistos concertes per exemple contra jo. Això comportarà la nostra inmediata descalificació de sa copa, ja que no mos presentam a jugar els nostres respectius partits. Salut!!!
Doncs si no tens concertat res, podem concertar i que la bombin a la Copa aquesta. Aquesta edició ja dura massa.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

M'HAN ALLIBERAT DE LA ILLES BALEARS. QUI DEIA QUE NO ES PODIA FER? 8O JA NO HI SURTO A LA COPA, AIXÍ QUE ARA M'APUNTO A LA RETRUC... :drool:

TIC, TAC, ....

JA ESTIC APUNTAT :ditr:
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Mecagon ses ***** verges, jo estava eliminat d sa **** copa de ***** i ara se veu q nomes s han contat es 3 primers partits i torn estar enganxat, ara li escriure un correu amem si fa lo mateix q amb en malreventis (Per cert q fullero, jajajaja).

Salut
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Ajornada sa data d'inici de sa retruc per dia 8 d'abril. Som 7 i en teoria hem de ser 16. De no arribar a 16 a final de mes, la farem amb els 8 primers que s'hagin inscrit.

Besitos
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Jo supòs que aquesta setmana m'eliminen de sa copa islas baleares. O sigui que si encara hi som a temps comptaau amb jo.

Per contarvos algo vos diré que de moment a VIII vaig segon amb sis puntets després d'haver jugat contra un bot.

Saludos.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo vaig 5 amb 3 puntets i després d'haver jugat també amb un BOT :uep: :clap: :dance: Quin canviii!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, les coses milloren, acab de guanyar a un dels dos, a principi de temporada, aspirants a l'ascens. Sembla que s'ha confiat després que la passada setmana jugués PIC. D'aquesta forma ha comparegut al nostre estadi, venien somrient i bromejant respecte del dèbil rival que els tocava aquesta setmana i... :twisted: :twisted: :twisted: se'ls ha aparegut la bèstia. :twisted: :twisted: :twisted: Una pomadetaaaaaaa!!! :dance: :dance: D'aquesta manera ens situam a meitat de tabla 4º i aspirant a 3º. Crec que podem aspirar a una d'aquestes dues places.

Al respecte dels companys només he pogut veure que Nottingham ha "tapiat" literalment la porteria i ha guanyat amb un exigu 1-0 gol de "il cannonnieri" Okken. Llosetina ha patit però ha aconseguit un fantàstic 2-1 (crec) i això el postula com un gran aspirant a l'ascens (fantàstic equipet). I la creu ha sigut Thevenin que ha començat gairebé des del minut 1 amb un expulsat (Aastrup) i poc després un lesionat important dins l'esquema de l'equip.

Si qualcú vol aportar més informació de la jornada serà benvinguda.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

jo vaig d mal n peor... encara no e gonyat a cap ekipo humanoide, i avui e perdut 1-0 contra un tio k lo unic k te es un eskema ultradefensiu d 5-3-2 k m treu debil d migcamp amb 2 mig centros d 3 estrelles i un poc, un davanter cap enrera i un defensa cap envant... no entenc com m treu tant, xo b.. ma tret formidable a la defensa, i la meva davantera rebaixada si a estampat i no i e pogut fer res

tmb e d dir k stic canviant lentreno, i k fins k no stigui consolidat, maure d'esforçar per no perdre mes partits, i sincerament... crec k mespera una altra temporada a IX
tolls
Truquer fix
Truquer fix

jaume_c ha escrit:tmb e d dir k stic canviant lentreno, i k fins k no stigui consolidat, maure d'esforçar per no perdre mes partits, i sincerament... crec k mespera una altra temporada a IX
Tranquiiiil... de més difícils se n'han vist...

Bueno, respecte a sa copa retruc... Ja som 8. Jo aquesta setmana encara jug copa d'espanya, però no vaig a matar, així que lo més probable és que comencem dia 9 d'abril, vius.

De moment hi ha dos grups, classificant-se es dos primers de cada grup. Això vol dir que aquesta vegada sa copa serà curteta: tres partits, semis i final.

Si d'aquí a un parell de dies s'apunta tot cristo i arribam a 16, de puta mare. De lo contrari, seran aquests 8 primers es que la jugaran.

Pos s'enllaç una altra vegada per despistats: http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=85661

Lo dit, que vius.

Besos guapos
Imatge
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

ei joves jo vull jugar sa copa però, tenc un problema, es tonto aquest de sa copa illes balears no me deixa sortir, li he enviat un correu i se veu que passa de jo, lo bo és que fa un munt que estic eliminat.

Bueno si se pot fer res me faria il.lusió participar a sa copa Retruc i si no molta a sort a n'es participants
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Eiis bona gent, ja sé que estic apuntat a sa copa però no la podré jugar.

No per què jugui una altre copa ni res... sinó pq m'agaf una temporada sabàtica de hattrick... fa unes setmanes que vaig de cul i no me conect. i pas pena de que estigueu per jo a sa copa.
Tolls si me pots donar de baixa t'ho agrairia.
Gracis per endavant.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Idò així...

Veurem mem lo que se pot fer. Seria lo seu que fóssim 8 almenys, i ja mos deixam d'històries.

Au un besito a tots.
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Si encara hi som a temps comptau amb jo, ja me lliurat de sa copa islas baleares. I ja som en llista d'espera per sa retruc.

Mem si encara tendrem qualque lloc.

Saludos
Respon