En saber cuants serem a falta de 7 dies posare el lloc
a on soparem i despres farem 4 trucs, en angelito i jo se encarregarem de preparar-ho tot. Sopar dia 12
1. lafaltaenvide
2. angelito
3. ayayay
4. jove
5. la novia d'en jove
6. valenciano
7. pirreta
8. estaca
9. North
10. Sonse
11. Chema
12. Fernando
13. Joenvit
14. la novia d'en Joenvit
lafaltaenvide l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 09, 2008 19:29, en total s’ha editat 7 vegades.
Jo t'ho dire mes endavant segons s'acosti la data assenyalada.
a veure si juga el valència en mestalla.....
Ademes em tendra que acompanyar el meu germà o venir alguna altra dona per déu que va el ayayay a menejar el garrot.
Per cert jove parlarem del gober. vens a la capital
a dia de hui no treballe, pero fins que no s´acoste el dia, no puc asegurar res, pero l´idea m´agrada... aixina que compteu amb mi si no pasa res de nou, a abril confirme... fins prompte
Jo com que ningu m'ho ha oferit...me quedare per aqui ( eh angelito...jejeje ).I en cas d'anar,XD !!!!,que no sopariem de una bona paelleta valenciana????,per jo podries comanar dues racions per mi tot sol..jjajaja.Salut.
Mestre Joenvit, vas ben equivocat, s'ha oferit a tot deu que vulgui venir. No te pensis que t'enviarem una invitació tipo noces, je,je...
Jo a s'altre fil ja vaig explicar com feim les reserves de vol, per anar amb air-europa i per tornar air-berlin, i l'hotel es el holiday Inn Ciutat de les ciències. Tot això per internet es on surt mes barato... Que ara ja es un poc mes car, però dues persones surt per devers 170 euros tot inclòs. (dic dues persones per l'habitació va compartida. Una persona sola surt per devers 120 euros.
Au!!! ja no hi ha excuses....
jejeje.No iba por hay la cosa...le tiraba una coña a mi compañero de trucs que es de valencia,y no me ha comentado para ir....no pases pena,de todas maneras esta bien saber lo del tema de billetes,si al final voy te hare un comentario por si me puedo sumar a esa oferta.Un saludo.
es que, en Joenvit es el companyero de angelito de truc,
lo que pasa es que angelito va un poc liat darrerament amb
les falles i tot aixo, estic segur que te dira algo aviat,
Vamos gent, que em de omplir el bar, animeuse.