Què bo, en makelete !!!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. març 12, 2006 0:00

S'ha donat el cas que avui he jugat amb en talapy contra en makelete; i en el joc ja he trobat un parell de coses rares, però vaja, m'he limitat a dir-li a en talapy que no per ser tots dos de sa Pobla l'havia de deixar guanyar; així, han representat la comèdia de que no es coneixien (què noms? quants anys tens? que ets el germà de no sé qui ...?), jo me moria de rialles, vaja.

Després he vist a la fitxa den makelete que ha guanyat 7 trucs amb en talapy.

Curiós, no?

Així he pogut saber com és que va primer sempre en makelete.

Jocfora, ja ho saps, ets el millor jugador de la web.

Bon truc, truquers.
makelete
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00
Ubicació: Sa Pobla

A n'aquesta pagina sempre estan igual, esta ple de envejesos. Tots en contra den Makelete, i pk no juga i pk kuan juga el deixen guanyar i no se que kuantos, sempre igual. Fins ara no havia escrit mai pero com k sempre es k rep som jo, tmb m'haure de defensar!!
Si jugas malament, i si no jugas tampoc malament!! k e de fer??

Ah obrador una cosa k pens k seria lo mes just envers de punts seria un % de partides guanyades, no se si me explic.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Homo, en puntCAT no se refereix exactament a que juguis o deixis de jugar, sino que per lo vist tú li has fet sa pua, juntament amb en Talapy, per guanyar un parell de punts...

Jo tampoc volia escriure res per dues coses, perque me pareix que es tema és bastant lamentable i perque no hi ha cap manera a es meu abast de saber si és o no és vera lo que va passar. I tampoc crec que estigui ple d'envejosos ni que tots estiguin en contra teu, això de creurer-se es centre de s'Univers només te pot dur enemistats i mals rollos, i no crec que ningú vulgui això! :D

En fi, a seguir jugant per passar s'estona, que d'això es tracta, no?
talapy
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 06, 2005 0:00

Mam...aqui haure de treure ses pistoles jo! q te q veure si som d'alla mateix?? cuanta gent hi ha q sigui d'alla mateix i juga i no ho sap? ames,si mirau la partida,veureu q tot es va dicidir al darrer canto i amb el resultat no molt diferent.
Tambe,si mirau la meva puntuacio,diguem q no estic per donar punts a ningu.
PUNTCAT te dire q si trobes q en jocfora es el millor deu ser pq tu tas deixat perdre amb ell pq pugui fer mes punts...es exactament el mateix. ah! i per cert, si no conec en makelete,alomillor tendre es gust de coneixer-lo,fer-me una conta nova i deixar-me perdre per tal de tocar-te els ous a tu...AH! I PER FINALITZAR...VAM PERDRE PER CUPA TEVA PQ LA VAS LIAR UN PARELL DE VEGADES! aixo es lo q havia de quedar clar,cupa teva!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

No es qüestió de treure ses pistoles, per això ja tenim a altres personatges que ho poden fer, amb lo que has dit (si es vera) basta. Com que sa partida no la podrem veure, crec que sa discussió mai arribarà a bon port...

Un dirà blanc, s'altre negre... i tanmateix, sa solució és fàcil. :D
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

sisisi esta molt be tot aixo

pero, anau forts? aixo es lo principal, mos podran llevar puns, un o saltre, encara k sigui o no cert, es politics mos lleven es dobers, i a alguns, a alguns llocs els hi lleven sa vida, pero mai, recordau tots, mai mos podran llevar SA FORTOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!

Au era per calmar una mica els anims i posar bon rollo entre totom, enga xicos, aixo es un joc i venim a divertirmos i fer un poc es burro, he conegut gent coionuda i amb els k mo pas d conya encara k m fotin sa pallisa des segle lo important es riure, ser feliç, i tenir fortor, aixo sempre jejejej.

Salut!
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell

Pere, encara resultarà que ets el qui té més seny de tots noltros. Ja me'n penedesc d'haver encetat aquest fil; (ai, aquest genió meu!).

Au, a fer trucs s'ha dit.
Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

sisisisisis
jo soc tot seny, ja mo diu momare jajajaja, com mes grans mes ases, pots pensar. Lo unic k vull es posar una mica de humor k es sa base d sa vida, venga besos a ses nines i a nes tios, me sap greu pero no me posau.

Salut!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

puntCAT ha escrit:Pere, encara resultarà que ets el qui té més seny de tots noltros. Ja me'n penedesc d'haver encetat aquest fil; (ai, aquest genió meu!).

Au, a fer trucs s'ha dit.
Pots estar segur d'això... és es que en té més de tots!

Perque no n'ha empleat mai!!! :lol:
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell

:lol: :lol: :lol:

molt bo, _WiL_, en la teva línia.

Si en Buenafuente te conegués, a ben segur ja no series per aquí. :D
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

PUNTCAT te dire q si trobes q en jocfora es el millor deu ser pq tu tas deixat perdre amb ell pq pugui fer mes punts...

Talapy, no se a que ve aquesta frase, deixau-me a part dels vostros mals rollos. No tenc es gust de coneixer en Puntcat, i fins ara ningu m'havia acusat de fer coses rares, supos que ja me tocava.

Lo que heu de fer es jugar a truc i no acusar a sa gent sense tenir proves

Be, lo dit, adeu i a jugar que es lo que mos agrada.

Salut a tots
Respon