Hattrick
bones hattrikeros podeu comtar amb mi per sa proxima copa retruc.
Oposició pura i dura

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Hola Coco, precissament és a tu al que hem agafat de referència els equips del batalló de IX (tots ja de VIII, excepte U Moros que vendran la temporada que ve). Referència vol dir "punt de mira" per saber fins a on hem d'arribar si volem treure el cap dins aquesta difícil divisió. Doncs bé, prestau atenció Llosetina, Thevenin, Malrev., i Nottingham:
Loddar - Tots estam a uns 5,5 punts de loddar de distància d'en Coco
Hatstat - Tots estam entre a 42 i 68 punts Hatstat d'en Coco
Mitjana TSI - Hem de duplicar o duplicar i pico la mitjana de TSI.
Salaris - Duplicarem o duplicarem i pico els salaris.
Tot això fa pensar que ens queden unes quantes temporades a VIII tenint en compte que una evolució més o manco llògica de TSI durant una temporada suposa un increment entre 6.000 i 10.000 punts. Si ens guiam per això ens faria falta un montant de entre 3, 4 ò 5 temporades depenent del cas. Deu meuet!! quin emboss que hi ha a VIII.

Loddar - Tots estam a uns 5,5 punts de loddar de distància d'en Coco
Hatstat - Tots estam entre a 42 i 68 punts Hatstat d'en Coco
Mitjana TSI - Hem de duplicar o duplicar i pico la mitjana de TSI.
Salaris - Duplicarem o duplicarem i pico els salaris.
Tot això fa pensar que ens queden unes quantes temporades a VIII tenint en compte que una evolució més o manco llògica de TSI durant una temporada suposa un increment entre 6.000 i 10.000 punts. Si ens guiam per això ens faria falta un montant de entre 3, 4 ò 5 temporades depenent del cas. Deu meuet!! quin emboss que hi ha a VIII.

- Malreventis
- Truquer asidu
ANALISI DELS GRUPS DELS ASCENDITS DEL BATALLÓ DE IX
mmmmm..... segons veig a Llosetina li ha tocat un grup collonut molt a la seva mida i segons pareix podria aspirar per lluitar per l'ascens ben aviat, fins i tot aquesta mateixa temporada. Això és una sorpresa agradable
De la genteta que veig, no hi ha cap que asusti gens i Llosetina ja des d'ara té més nivell que els que hi ha, enhorabona!!! Crec que passaràs gust més que sofrir. Assignació tancada, no canviarà.
mmmmm..... Thevenin també té dessignació directe i creiem que necessitarà dues temporades per optar a disputar la plaça d'ascens (que ja és un èxit). Els que hi ha són una mica per damunt el seu nivell, però no tant com s'esperava. Depenent de la progressió que dugui podria tancar ja una boníssima primera temporada, encara que en ppi. no hauria de ser aquesta la de l'ascens (encara que dessitjaria que si)
L'embolic és per Nottingham que té 5 possibles grups. És un merder i hi ha un poc de tot. A priori té tres grups assequibles, el 371, el 1415 i el 173 amés del 402 que no és massa dolent. El que seria una tortura per ell és el VIII.491. Aquest no el volem veure ni en pintura donat que és el grup més fort de tots els que apareixen a totes les llistes.
El meu cas es un poc extrany. S'em presenten dos grups, i només podria tenir perspectives d'ascens a 2-3 temporades en el més fluix dels dos grups. Si em toca el fort, a pencar
ja que sóc el que arrib de més avall i per dir-ho de qualque manera el més tendre (1any de joc, però amb una Retruc a les vitrines XD ). Així que resarem
i en tenir el descendit de VII ho analitzarem de ben de veres.
Sigui el que sigui, això romp la hipòtesi que jo havia plantejat basant-me en la figura d'en Coco. Amés, s'ha de tenir en compte els equips que baixaran, que en aquesta comprobació no han sigut contemplats, així que bonda que només hi ha un bitllet cap a VIIª.
Seguirem a l'aguait.

Sigui el que sigui, això romp la hipòtesi que jo havia plantejat basant-me en la figura d'en Coco. Amés, s'ha de tenir en compte els equips que baixaran, que en aquesta comprobació no han sigut contemplats, així que bonda que només hi ha un bitllet cap a VIIª.
Seguirem a l'aguait.

Jo he de dir que, de totes les temporades que he ascendit o he fet campió (4 al manco) a cap d'elles esperava ser-ho mirant estadístiques i rivals.
Es ben normal mirar-ho i tothom ho fa però no deixa de mitjanament orientatiu, almenys al meu cas, els objectius fets a principis de temporada i els que han acabat resultant al final quasi mai han coincidit. Per això ja darrerament ni ho mirava.
Jo crec que per poc que li dediqueu i no faceu gaire disbarats no passareu pena per mantenir-vos, i si hi ha opcions de mes, benvingudes.
Es ben normal mirar-ho i tothom ho fa però no deixa de mitjanament orientatiu, almenys al meu cas, els objectius fets a principis de temporada i els que han acabat resultant al final quasi mai han coincidit. Per això ja darrerament ni ho mirava.
Jo crec que per poc que li dediqueu i no faceu gaire disbarats no passareu pena per mantenir-vos, i si hi ha opcions de mes, benvingudes.
- Malreventis
- Truquer asidu
D'això es tractava Verassa, de posar una mica de motivació i com diu en Tolls "tirar un poc de fil" del foro. Està clar com diuen en castellà que "del dicho al hecho...", però està bé per passar l'estona i especular. Després vendrà la feina de posar a punt el formula 1. No crec que ningú dels que passam per aquí confii pujar amb les estadístiques. 
Tanmateix està bé que que remarquis aquest tema Verassa, no sigui que ens confiem i després.......
XD XD

Tanmateix està bé que que remarquis aquest tema Verassa, no sigui que ens confiem i després.......

XD XD
- Malreventis
- Truquer asidu
Digau algo si m'equivoc, per la propera temporada el batalló augmenta. Ens hauríem de coordinar per fer un anàlisi setmanal del succeit als partits de lliga a VIII amb tots els equips nostres d'aquesta divisió ja que ara som bastants:
Atlético Cocotin (objectiu ascens)
Sporting S' Horta (objectiu ascens)
Llosetina, F.C. (objectiu 2ª/3ª plaça)
Thevenin, SFC (objectiu 3ª/4ª plaça)
Nottingham Presa (objectiu ??? plaça)
MALREVENTIS, F.C. (objectiu 4ª/5ª/6ª plaça)
Podem fer un seguiment en forma de petita crònica o valoració dels partits. Si ho fem una setmana cada un no ens resultarà pesat. Animau-vos! Si ens deixam a qualcú que vulgui participar que ho digui. Que us sembla?

Atlético Cocotin (objectiu ascens)
Sporting S' Horta (objectiu ascens)
Llosetina, F.C. (objectiu 2ª/3ª plaça)
Thevenin, SFC (objectiu 3ª/4ª plaça)
Nottingham Presa (objectiu ??? plaça)
MALREVENTIS, F.C. (objectiu 4ª/5ª/6ª plaça)
Podem fer un seguiment en forma de petita crònica o valoració dels partits. Si ho fem una setmana cada un no ens resultarà pesat. Animau-vos! Si ens deixam a qualcú que vulgui participar que ho digui. Que us sembla?

Jo ho deia precisament pel contrari.Malreventis ha escrit:D'això es tractava Verassa, de posar una mica de motivació i com diu en Tolls "tirar un poc de fil" del foro. Està clar com diuen en castellà que "del dicho al hecho...", però està bé per passar l'estona i especular. Després vendrà la feina de posar a punt el formula 1. No crec que ningú dels que passam per aquí confii pujar amb les estadístiques.
Tanmateix està bé que que remarquis aquest tema Verassa, no sigui que ens confiem i després.......![]()
![]()
![]()
XD XD
Que ses experiències personals me demostren que sempre me quedava curt en quan a objectius a principis de temporada i que potser vos passi també.
- Malreventis
- Truquer asidu
Ja tenim dessignació de grups. Em toca el més fort dels dos que tenia previst però ara me n'adono que el que baixa de VII és un robot, així que ja tenc dos robots al grup. Això em fa ser optimista i poder aspirar a la 4ª plaça que serà l'objectiu més ambiciós per enguany (més adalt crec que és impossible ara mateix per mí).
Si la progressió és bona lluitaríem per pujar en dues/tres temporades.

Si la progressió és bona lluitaríem per pujar en dues/tres temporades.
Per comentar qualque cosa... crec que no em puc queixar del grup a VIII que m'ha tocat (per aconseguir la permanència clar està...). Hi ha 3/4 equips amb els quals puc competir, ara, els altres uffffff, vaja burros!!!!. Es nota que ha VIII i ha un embut, perque hi ha els equips que fa 3 o 4 temporades que intenten pujar i tenen un equipasso, i despres hi ha els altres. Bueno, aquesta temporada mem si ens podem consolidar, ampliar estadi, i seguir amb s'entreno a tota pastilla.
Menos sort ha duit el Thevenin d'en Tuxy, vaja gruparro que li ha tocat, fa por, en tendrà de feina...
Salut.
Menos sort ha duit el Thevenin d'en Tuxy, vaja gruparro que li ha tocat, fa por, en tendrà de feina...
Salut.
bones a tothom, me passat x aki per posarme la imatge akesta k totom te i k no sabia com posar fins ara xD i b, x mig confirmar k amb u grup k ma tocat (o u 4 ekips nous k an pujat o baixat) crec k la temporada k ve stare a VIII... lunic ekip k m fa por du nous es xaxan, k te una defensa increible i un migcamp poc mes o manco parescut a nu meu o millo, tot i k si aviat m pos a entrenar creativitat... akesta diferencia sera nul·la... vorem com acaba
res mes, nomes demanar a n tolls mem com comensa lo d la copa retruc x vore mem quan mos i podem comensar a apuntar
saludos
res mes, nomes demanar a n tolls mem com comensa lo d la copa retruc x vore mem quan mos i podem comensar a apuntar
saludos
- Malreventis
- Truquer asidu
No el m'havia mirat bé el grup d'en Thevenin!!! Deu meu!! m'he quedat sec!! Ranking 5 a VIII. Bé de totes maneres s'haurà d'esperar al primer partit per veure el rànking perque de 8 equips pensau que en canvien 3 i això pot canviar un mica. De totes maneres segur segur que serà un grupàs!!!. Aaaaarghhhh!!! La potentíssima defensa de Thevenin serà aquí un trosset de paper de fumar
. I si la d'ell és així, qué serà la meva que és una bírria
??

- Malreventis
- Truquer asidu
Un altra pic la mateixa seqüència de calendari, i ja van tres pics...mmmmm
la tenc un poc avorrida, però segur que la temporada que ve no la faré...
, se'm posen les dents llargues
, s'han acabat les temporades triomfals
Ara a passar fam 

Una pregunta... per lo que he llegit que faran amb sa pilota aturada... Me convé llevarme de damunt un tio que tenc diví de pilota aturada?. Es que es sou li pujara un ou no? Serà que per aquests canvis ens hem de desprendre ara de jugadors que tenguin un nivell elevadet d'aquesta habilitat, per no poder pagar-los?
He trobat això a l'editorial... si es així i ho interpret bé tampoc serà tant de problema:
A l’inici de la propera temporada la pilota aturada afectarà al salari. L’efecte serà lineal (percentatge) amb l’habilitat. Per exemple, diví en pilota aturada augmentarà un 5 % el salari. S’espera que l’efecte global voltarà en un 2 % d’increment salarial. Aquest canvi es durà a terme a l’inici de la propera temporada, la que començarà al febrer del 2008.
A l’inici de la propera temporada la pilota aturada afectarà al salari. L’efecte serà lineal (percentatge) amb l’habilitat. Per exemple, diví en pilota aturada augmentarà un 5 % el salari. S’espera que l’efecte global voltarà en un 2 % d’increment salarial. Aquest canvi es durà a terme a l’inici de la propera temporada, la que començarà al febrer del 2008.
si passa aixo, i s produeix una pujada espectacular dels sous per pilota aturada a jo tmb m donaran branca pk n tenc a un d'utopic k a mes a mes es suplent pk no sta en forma...