No fallis Bunker mos veim a Pollentia
Sopar de trukers dia 16 de Febrer a Pollença
Mateu, no te possis tan farruc amb el teu veinat que es capaç de no venir tampoc al sopar de Pollença i jo tenc ganes de conexer-lo a nen Bunker

- coctelmolotov
- Truquer habitual

- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
40 putes,, i jo ja stic apuntat?? jejejeje si esquee..
Dia 16 me va de conyar u vespre, ni partits ni ostis, ni concerts!
JOVE Esper que venguis, aquet pic si que va la vençuda jejeje!
Au ido salut a tots i fins aviat. Tenc ganes de conexervos a toots! ja que u darrer pic no va poder ser!
Vagi beeee!!

Dia 16 me va de conyar u vespre, ni partits ni ostis, ni concerts!
JOVE Esper que venguis, aquet pic si que va la vençuda jejeje!
Au ido salut a tots i fins aviat. Tenc ganes de conexervos a toots! ja que u darrer pic no va poder ser!
Vagi beeee!!

Mmm.... No sé Molotov, dins terreno ostil, haure de venir amb guarda-espatlles, duré n'ayayay, je, je....
Dosmes, m'hi voras, m'hi voras jajaj
i jo tmb tenc ganes de conexerte!! jajaja
jaja un salut i sort a tots!!
i jo tmb tenc ganes de conexerte!! jajaja
jaja un salut i sort a tots!!
tu no me vols, tu mestimes
ijajajaj i tu me vols, aunque diguis qe no i me diguis marica cada dia per no venir a nu dinar (juaz, avui no i as pensat!!) se qe me vols ^^
jajjaja
ijajajaj i tu me vols, aunque diguis qe no i me diguis marica cada dia per no venir a nu dinar (juaz, avui no i as pensat!!) se qe me vols ^^
jajjaja

bonessssssssss.Una pregunta sobre la cena,sera de menu o cada uno se podra pedir lo que quiera?.Supongo que se podra ir antes para ir calentando,no...?
jeje.Un saludo.
jeje.Un saludo.
Mem, Capdemul, lo meu ja esta confirmat men vaig de viatge s'altra setmana, així que te confirm que vendrem jo i sa berganta(Nina)
MEM MEM
Em sembla que el sopar serà un Menú. Encara no he confirmat que serà però suposo que serà de l'agrad de tots i a un bon preu.
Si a algú no li agrada el menú que posaré d'aki uns dies podrà demanar qualsevol altre cosa. No hi ha problema
JOENVIT, per lo que m'has demanat fas contes venir? Necessit la teva resposta per poder apuntar-te.
Assuntos d'organitzacio de torneos...
ai... jo no he dit res
Em sembla que el sopar serà un Menú. Encara no he confirmat que serà però suposo que serà de l'agrad de tots i a un bon preu.
Si a algú no li agrada el menú que posaré d'aki uns dies podrà demanar qualsevol altre cosa. No hi ha problema
JOENVIT, per lo que m'has demanat fas contes venir? Necessit la teva resposta per poder apuntar-te.
Assuntos d'organitzacio de torneos...
ai... jo no he dit res
Ah no!!! Jo vull jugar contra en gaballins i n'enfos que li tenc que fer un tots amb dos reis, je,je....
Alla t´esper Jove. 
Ja esteim tremolant, Matevet!
Per cert,... esper que duguis es notari per fer es sorteig... Je, je, je!
I a tu Jove, no te bastaren ses cintes de video per recollir tots es desastres que te ferem n´amfos i jo.
I mem si dus un parell de pollencinetes, Matevet, que segur que en saben un poc més que tú.
a totes!
Per cert,... esper que duguis es notari per fer es sorteig... Je, je, je!
I a tu Jove, no te bastaren ses cintes de video per recollir tots es desastres que te ferem n´amfos i jo.
I mem si dus un parell de pollencinetes, Matevet, que segur que en saben un poc més que tú.