Hattrick
de una grano de arena habeis exo una playa, jo creo q el xaval no keria decir nada ni incomodaros porque si eso es provocar maxo cada dia teneis una en la calle si kereis, simplemente le a sorprendido que en una pagina de truc hableis de otras cosas como hattrick...porque tal vez lleve menos tiempo q vosotros por aki... osea q un pokito de porfavor i buenas palabras para el xico i las ironias guardarlas en el bolsillo eso para kien se sienta aludido...
Hem de començar a mirar lo de sa copa idò?
Anau dient si hi voleu jugar i sabrem més o manco quants som.
Besos
Anau dient si hi voleu jugar i sabrem més o manco quants som.
Besos

a jo me podeu apuntar mem si aprenc algo
Duc una bona temporada sense jugar partides de truc, sense cap motiu en especial sa veritat.
I ara resulta que de dos dies fins avui dos negatius mes.......
Se veu que hi ha gent que puntua segons el que dius als foros i no segons com jugues
, ja se que no he descobert Amèrica tampoc però vaja, no me deixa de sorprendre.
Que se diviertan.
A sa copa hi seré si no hi ha res de nou!!
I ara resulta que de dos dies fins avui dos negatius mes.......
Se veu que hi ha gent que puntua segons el que dius als foros i no segons com jugues

Que se diviertan.
A sa copa hi seré si no hi ha res de nou!!
Mmmm, no sé.... Però si penses el mateix que jo, en Capdemul es nou per aquí i dupt que hagi fet cap partida amb tu. Per cer te volia posar dos positius però nomes he jugat amb tu amb el Pasificador i ja el tens. Jo que volia arreglar-te això dels dos negatius
Per altra banda trob que en the boss te tota sa raó, però es que s'aburriment, i sa confiança, fa fer això. No ho trob cap provocació trop mes un motiu de catxondeo igual que els altres fils. Jo també, me fa motiu de ironia aquest fil, veient ses pardalades que se diven per els altres. i aquest tan serio que ningú se desmanda, que per el contrari com diu en Verassa, n'hi ha ganes perquè després tot deu surt del armario, je,je...
Que hi hagi pau, i si hi ha d'haver guerra que sigui grossa...je, je....
Per altra banda trob que en the boss te tota sa raó, però es que s'aburriment, i sa confiança, fa fer això. No ho trob cap provocació trop mes un motiu de catxondeo igual que els altres fils. Jo també, me fa motiu de ironia aquest fil, veient ses pardalades que se diven per els altres. i aquest tan serio que ningú se desmanda, que per el contrari com diu en Verassa, n'hi ha ganes perquè després tot deu surt del armario, je,je...
Que hi hagi pau, i si hi ha d'haver guerra que sigui grossa...je, je....
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
A ver, Boss, bautadew hem de poder riure collons!
Nadie ha dixo que el xaval tenga la culpa de nada i lo del término "provocación" se ha utilizado por que no sabía que otra utilizar así a lo rápido. Que no te enfades ni te pongas serio que aquí somos todos "amigos" leeeeeches! . Ah! y a pesar de todo lo que digais de este tema para entrar aquí hay que pisar un vínculo que pone claramente "HATTRICK". Seria absurdo crear un montón de temas en una página, como es el caso, y en todos hablar de truc, ¿no?
Un saludo compis.
Ara me menjaria per berenar. un bon botifarró torrat amb una llesqueta de pa i un poc de vi negre.
P.D. Tolls, per poc que pugui compta amb mi i segurament amb tot el batalló de IX, però hem d'escabetxar la "Illes" que la veritat és que no està sent el que pareixia que podria ser. Massa equips, massa impresentables que abandonen a mitja lligueta.

Un saludo compis.
Ara me menjaria per berenar. un bon botifarró torrat amb una llesqueta de pa i un poc de vi negre.
P.D. Tolls, per poc que pugui compta amb mi i segurament amb tot el batalló de IX, però hem d'escabetxar la "Illes" que la veritat és que no està sent el que pareixia que podria ser. Massa equips, massa impresentables que abandonen a mitja lligueta.
Malreventis l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2008 13:10, en total s’ha editat 2 vegades.
mem, en capdemul es amic meu, pk es paisano meu xD, i se k no a dit res n mala intencio, es mes, laltre dia m va dir k s volia fer un ekip d hattrick, i jo li vaig dir k a retruc ia un foro dedicat a naixo, i supos k laltre dia si va passar, i com k no sabia k posar va dir aixo (vamos aixo crec) x tant si sen fa un, no mestranyaria k s passes mes x aki
x cert, comptau amb jo per la retruc cup
x cert, comptau amb jo per la retruc cup

Ja no se que fer, avui he jugat un amistos i man plomat 2 jugadors més cap a s'hospital. En total tenc 7 jugadors lesionats amb un acumulat de 20 setmanes de lesió... Ho torn a repetir, tenc 9 fisios entrenant a un 97 %, i avui al partit jo treia un iracund (el meu porter) i un malintencionat (Pignataro, extrem). El rival per contra treia 3 polèmics i un malintencionat, no sé... quina experència en teniu vosaltres d'això? Jo ja començ a estar desesperat, perque m'han plomat un mig que esteia a res de ser excelent per 7 setmanes. Té 23 anys i encara crec que el reviscolaré, però consider que no és normal lo que m'està passant.
Salutacions.
Salutacions.
Tolls, lo de sa copa... en voler jo me classificaré per a la següent ronda a la copa que estic jugant, però en permí que la deixaré anar perque en 3 amistosos m'han plomat a 4 jugadors. Ara mateix, no dispòs d'equip reserva...
jo no vull faltar a sa cita. Contau amb mí com sempre.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
- Malreventis
- Truquer asidu
En relació a lo d'en Malga, ell sap que jo mantenc la meva teoria al respecte dels iracunds, malintencionats i polèmics-temperamentals. Com més gent d'aquesta hi ha implicada en un partit més "RISC" de targetes i lesions. Per exemple, ahir li vaig comentar que en 13 partits de lliga ell ha vist un promig de 1,3 targetes per partit mentres que el meu equip ha vist només 0,6 targetes per partit. És més del doble només pel fet de tenir dos malintencionats i qualque iracund. En aquest cas el risc s'ha materialitzat no només en targetes sinó també en lesions sobretot si els rivals també aporten aquest tipus de jugador als partits.
En la mateixa línia està Thevenin que supera en dues el nombre de targetes d'en Malga però en aquest cas el RISC no s'ha materialitzat en lesions per qüestions diverses. Però això ens pot servir d'avís.
És el que jo crec i així ho poso per tal que, si és aprofitable, ens pugui servir a tots.
P.D. Tolls, a la Illes queden exactament dues setmanes de lligueta. Després ja és a mort súbita. Tu posa data i el que allargui la participació a la Illes, es queda fora, no?
En la mateixa línia està Thevenin que supera en dues el nombre de targetes d'en Malga però en aquest cas el RISC no s'ha materialitzat en lesions per qüestions diverses. Però això ens pot servir d'avís.
És el que jo crec i així ho poso per tal que, si és aprofitable, ens pugui servir a tots.

P.D. Tolls, a la Illes queden exactament dues setmanes de lligueta. Després ja és a mort súbita. Tu posa data i el que allargui la participació a la Illes, es queda fora, no?

En principi no. Tractarem que tothom qui vulgui, hi participi.Malreventis ha escrit:P.D. Tolls, a la Illes queden exactament dues setmanes de lligueta. Després ja és a mort súbita. Tu posa data i el que allargui la participació a la Illes, es queda fora, no?
Besos

weno, fare aki un balanç final d lo k a stat la meva temporada d hattrick...
un desastre k a acabat b, i tenc bones perspectives d cara a la temporada k ve, amb un ekip força competitiu, k sper k o sigui mes kuan m posi amb creativitat, i bono e tengut el meu primer pixixi amb 15 golets, k no sta malament, ncara k a kdat empatat amb un altre
com vos a anat x aki?
un desastre k a acabat b, i tenc bones perspectives d cara a la temporada k ve, amb un ekip força competitiu, k sper k o sigui mes kuan m posi amb creativitat, i bono e tengut el meu primer pixixi amb 15 golets, k no sta malament, ncara k a kdat empatat amb un altre
com vos a anat x aki?
- Malreventis
- Truquer asidu

quan vaig començar el campionat vaig veure que l'equip més fort em tocava molt prest. Jo era un ascendit de X i ell un descendit d' VIII així que era de suposar que anés confiat i vaig anar a prender-li el migcamp (jo jugava de local). La cosa va anar bé i aleshores vaig veure de veres la possibilitat d'ascendir i fins i tot aspirar al títol, només se tractava de destruir literalment al segon equip més fort. Així fou que vaig programar dos MOTS contra ell examinant el calendari per tal d'estodiar les recuperacions mirant sempre de no tenir entrebancs ni sorpreses. El resultat va ser devastador, en dos partits li vaig clavar un marcador parcial de 14-4 i li vaig enfonsar el golaverage per tal de no dependre ni d'això. Ara ja només es tractava d'aguantar el golaverage al més potent i no perdre ni empatar res perque aquest no tornaria a fallar.
Ha sortit redó!!!

Booooonda.
P.D. i "Pichurri"...vull dir "Pichichi" per segona temporada (aquest pic compartit)

- Malreventis
- Truquer asidu
Mirau a Alltid la possible dessignació de grups. Ara ja és 99% fiable.
A mí m'han tocat dos grups possibles dels que espero que em surti el segon que pareix una mica més fluixet. Un és el VIII.1166 (fort) que els meus càlculs em diuen que estic per lluitar per la 6ª plaça, mentres que el VIII.338 (més fluixet) em diuen que podria aspirar fins i tot a la 4ª plaça. Sobreviure és la qüestió.

A mí m'han tocat dos grups possibles dels que espero que em surti el segon que pareix una mica més fluixet. Un és el VIII.1166 (fort) que els meus càlculs em diuen que estic per lluitar per la 6ª plaça, mentres que el VIII.338 (més fluixet) em diuen que podria aspirar fins i tot a la 4ª plaça. Sobreviure és la qüestió.