Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Cagondell com està es mercat tu, fa por això! No sé si és millor vendre ara o esperar un poc, sa qüestió es que no hi ha cristo qui fitxi algo decent!! Un defensa magnífic per quasi dos kilos!! Caaaaaa...

I esperau, perquè se veu que de cara a sa temporada següent es té pensat introduir una sèrie de novetats a nes motor des joc i ses habilitats secundàries seran molt més importants, cosa que farà encarir encara més segons quins jugadors.

Veurem mem com va marxant sa cosa, jo ho veig un poc negre. Voltros?
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Malgaroth ha escrit:Bueno, objectiu complit. JA SOM NOU EQUIP DE VIII !!!!!!!!!!!. Però m'han escorxat un altre jugador i ja son 5 els que tenc lesionats 4 d'ells titulars. Esper que s'acabi ja d'una vegada sa plaga.
Conyo! Enhorabona escopetero!
Imatge
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

jo tambe u veig molt malament, sobretot si compar k u meu davanter estrella m va costar 1000 € kuan era acceptable amb 19 anys (ara esta en destacat cap a brillant), i x fixarne un altre d ls mateixes caracteristikes ja m ne danar a 50.000 o 60.000 €, k ja ia diferencia...

no se no se, akets d hattrick s dediken a posar massa novetats, i despres resulta k o surten malament, o provoken fallos en u funcionament du joc... com la perdua dentrenament k i va aver
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Malreventis ha escrit: Bé, en quant al desenvolupament de MALREVENTIS estam al final d'un cicle. Quan vàrem començar a finals de gener de 2.007 (ara fa just un any) des d' XI vaig plantejar arribar a VIII a mig plaç emprant un sistema de renovació contínua d'equip (alta rotació), recolzant-me també en la venta de davanters mitjanament entrenats per financiar la progressió. L'objectiu s'ha complert una temporada abans del previst i ara puc dir que el sistema emprat ha sigut altament eficaç. No obstant, una vegada aconseguit l'objectiu ens adonam que dit sistema ha quedat obsolet pels nous nivells de competitivitat i per tant s'ha de replantejar una nova estratègia que a dia d'avui no tenim massa clara donats els grans canvis que es presenten.
Això és el principal problema que veig jo en el teu sistema, a nivell de categories "inferiors" pot anar bé el però una vegada arribes a un cert nivell (VIII, VII.......) es comencen a moure unes xifres que escarrufen i ja és mes recomanable una estratègia d'entrenament a llarç plaç, pq sistema que emprees el veig bastant inviable.
trob jo!.

Lo dels preus...... fa por
acab de comprar un extrem destacat per 1.3K......
me va fer por fer s'oferta, el màxim que havia pagat per un tio fins ara eren uns 400.000, però.... si hem de jugar a VI alguna cosa haurem de fer digo yo :few:

i espera que encara he de comprar algunes cosetes mes, un davanter mes o manco brillant per exemple :doh:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

És veritat Verassa, és cert el que dius. Tot depen del que ofereixi el mercat. A categories baixes el mercat ofereix molta varietat i molts de preus que si per sort aprofites i et mous bé, et pot fer progressar molt aviat. No obstant, a partir de VIII la sort no existeix i tot esdevé com a fruit de la perseverància. Així que crec que és un bon moment per canviar el rumb. :think: Ara m'he de preparar per rebre galtades a VIII. :ui: :ui: :ui: Amés, ara no hi ha pressa, ja ho diu en Malga: "Nottingheu Pressa" :lol: :lol: :dance: Per cert, enhorabona!! ja començam a ser uns quants un altre pic els que pujam :clap:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ara he vist que tots els que som supporters tenim una eina molt interessant per veure si el nostre estadi té la mida correcta o si per contra està sobredimensionat. Si anau a estadístiques d'estadi i filtrau per exemple els darrers 3 mesos, vos dirà que heu jugat aprox. 8 partits i us dona el màxim i la mitjana d'assistència. Per exemple en el meu cas, des de 01-11-07 al 02-04-08 me diu que he jugat 7 partits amb màxim de 16.345 i una mitjana de 13.807. Per cobrir això un estadi de 20.000 és més que suficient i no cal passar-se.

:P S'ha d'invertir on calgui.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Tuadw axo esta ple de gent que envers de jugar a truc aki lo unic ke fan es posar coses de Hactrick xD xD

SALUT
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ja te pega el nomet, jove des garrot, és que per casualitat no has vist el nom del fòrum al que entraves? Aaaaaaiiiii, hauràs d'anar a l'otorrino a que te miri els ulls... 8O
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Malreventis ha escrit:Ja te pega el nomet, jove des garrot, és que per casualitat no has vist el nom del fòrum al que entraves? Aaaaaaiiiii, hauràs d'anar a l'otorrino a que te miri els ulls... 8O
Serà l'oculista.... je, je....
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Per axo u dic no?

per algo axo es una pagina de Truc..

xD

bona jove, oculista xD
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

JAJAJAJAJJAJJAJAJA
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

capdemul ha escrit:Tuadw axo esta ple de gent que envers de jugar a truc aki lo unic ke fan es posar coses de Hactrick xD xD

SALUT

Capdemul... jo ja jugava partides de truc a aquesta pàgina quan tu encara devies aprendre a resoldre equacions de primer grau :few: :few: :few:

:wink:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

capdemul!! k aki tots u k i som, es pk jugam a truc, i apart jugam a hattrick i mos ajuntam per fer la copa retruc d hattrick

tu tmb ti auries dapuntar, no trobes?
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Vos heu fitxat que aquest tema es el forum on més posts hi ha!!!!!

Vaja una guarda de frikis que estam fets. ( jo es primer)

:few: :few:

I pes que no vulguin xerras ni llegir res sobre hattrick basta que no entrin a n'es tema, així de fàcil ho tniu..... :scratch: :scratch:

Au, salut i hattrick per tots!!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

8) Evidentment s'ha posat aposta el joc otorrino/ulls (que obviament no quadra) Aaaaaaiiiiii!!! per aquí qualcú és molt tendre :wink:

El que m'ha cridat més l'atenció és que amb una miqueta de provocació de no res, ha sortit tot CRISTO pel mig. Homeee!! serà qüestió de començar a provocar. :wink: Es veu que ens va la marxa... :dance:

Bé Capdemul, sobretot me n'alegro que no t'haguis incomodat davant la resposta a la teva provocació, això et dignifica. I si aquest fòrum du tanta avantatge als altres per qualque cosa és. Visca el viciiii!!!!! :dance: :dance:
Respon