Ja tenim algo
Me quedad mut de atmiresio
J E N I A L
Ho sent molt però això no era el vídeo que tenia preparat, això era una de ses proves que vaig fer. El meu ordenador ha petat un altre pic i vaig haver de posar això. Algo li passa a sa memòria de sa targeta gràfica o memòria de l'arxiu de paginació. ni siquiera esta ben mesclat, això tocava començar amb una llarga historia de veu en off, i sa musica com diu a lo darrer tocava ser Anegats i Ja t'ho diré. Però en tornar mirarem de modificar-la. Ja no tendrà tanta gràcia perquè ja sabeu per on van els tirs, je, je....
Pues si aixo domes son ses proves ,tio son une passade com a de ser es bo,fis are es meu director preferit ere nespilver are es JOVE
,Tu si q mereches un OSCAR

,Tu si q mereches un OSCAR
- vikingoambangines
- Truquer novell

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Son Ferriol city
domés te dire una paraula GENIO 
- estel-caparrut
- Truquer habitual

- Entrades: 75
- Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
- Ubicació: PLA DE NA TESA
- Contacta:
- bernatmano
- Truquer asidu

- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
molt be xisco,
ara lo que diu n'estel te tota sa rao . PILOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ESPASES PER TOT I A NES FINAL VALENCIAAAAAAAAAAAA
SERAS PILOTA. Ja pareixes des centro ke no saben cap a on tirar.
au xisco, bona feina.

ara lo que diu n'estel te tota sa rao . PILOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ESPASES PER TOT I A NES FINAL VALENCIAAAAAAAAAAAA
SERAS PILOTA. Ja pareixes des centro ke no saben cap a on tirar.
au xisco, bona feina.

- Queralbs
- Truquer fix

- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Mestre Jove (o potser t'hauria de dir Dire -de director- enlloc de mestre),
Si així ja ens agrada, quan el deixis acabat ens tomarà de cul (ara és quan, en bon mallorquí hi afegiriem Batualmón! ... eh Monja?).
Però ja trobava raro que no sortís aquella famosa frase que varem dir a càmera mestre Jocfora, Samadona i jo, allò de "play it again, Sam", ai no! ... era "Volem garrots!".
Bona feina, dire!
Si així ja ens agrada, quan el deixis acabat ens tomarà de cul (ara és quan, en bon mallorquí hi afegiriem Batualmón! ... eh Monja?).
Però ja trobava raro que no sortís aquella famosa frase que varem dir a càmera mestre Jocfora, Samadona i jo, allò de "play it again, Sam", ai no! ... era "Volem garrots!".
Bona feina, dire!
Caparrut i cia, de s'oposició ha sortit lo milloret, jo en Rei Jove I, que mes voleu....?
- estel-caparrut
- Truquer habitual

- Contacta:
- estel-caparrut
- Truquer habitual

- Contacta:
FINS AVUI NO HE VIST ES VIDEO I SA VARITAT QUE ES UNA PASSADA I UNA FEINA MOLT BEN LOGRADA
ENHORABONA JOVE ETS UN CRACK

ENHORABONA JOVE ETS UN CRACK
joveee graaande!!!
mooolt bó es video.
Ara que estic d'acord amb una cosa que te diven... quedes desligitimat per dir-me pilota a mi. Espases per tot... himne del valencia.... jejeje
mooolt bó es video.
Ara que estic d'acord amb una cosa que te diven... quedes desligitimat per dir-me pilota a mi. Espases per tot... himne del valencia.... jejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!