Dinar de dissabte, 26 de gener de 2008

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

dorat
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 25, 2007 0:00
Ubicació: caimari

Teniu tote se reo esta en tots voltres astatUN LUJO :D
nicoville
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 20, 2007 0:00

Bé, no. Molt bé. :uep: Un 10 a l'organització. un re10 com unes cases. Un re10 a la gent. No sé si per casualitat però no en vaig trobar cap amb mala cara...bé sí :few: .. una tal Toninaina i un tal Gladiator no van fer massa bona cara despres de perdre els tres cantons :mrgreen: :mrgreen: Una impressió molt especial després de conèixer a na Copes (mira que és antipàtica i estirada ella :mrgreen: :mrgreen: ), i pels que vaig conèixer més d'aprop (asdoro, rempellamps, xifo, joenvit, monja, vigingoambangines, capdemul, marlon, metget i famili,......). I també és fantàstic trobar-te gent que resulta que no sabies que coincideu en el vici (vui, vanimpe,....).

Moltes gràcies per haver fet possible que molts de "nics" ja tenguin cara. Ara ja me sabrà menys greu fer un farol i perdre. :mrgreen: 8) 8)

NICO /:X/
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 62
Membre des de: dj. maig 03, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Un ja no sap que més afegir. Senzillament, inmillorable: s´organització, sa gent, s´ambient,...
Un dia inoblidable i per repetir quan abans millor!
A tots els qui heu vengut i vos he pogut coneixer, un plaer ben grós i ara es trucs seran com a mes "en viu". Als qui no heu pogut venir, que no se vos passi sa propera!
Salut i bons trucs!
Ah.... i un milió de gràcies a n´obrador i a sa madona!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

gabellins ha escrit: Ah.... i un milió de gràcies a n´obrador i a sa madona!
i a na toninaina, voltor, Queralbs, Taya, jocfora i la resta dels col·laboradors, que sense ells no hagués estat possible tal event: :clap: :clap: :clap:

Efectivament, coincideixo totalment amb mestre Queralbs, una trobada d'aquestes no té preu. Veure tanta gent contenta, gent que fa 1 any no es coneixia de res, tots compartint dues aficions en comú: el truc i passar-s'ho bé: un lujo.

També feren l'agost els de s'oposició amb el fitxatge de tants opositors nous, vaja, que ara estic pensant de cobrar una "prima" per cada opositor nou :lol: :lol: i els centristes, molt correctes en tot moment, un plaer conèixer a lafaltaenvide en persona.

Au, que ja començam a programar la d'estiu... :ditr:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

No fa falta dir res més suposo

U novatos pollencins varem ser tratats de lujo i ens ho varem passar molt bé. Fins i tot varem poder repertir branca jejejej

2 perdudes 4 guañades :P

axi mateix ja nia no?? jijijiji

molt content de coneixer a gent com queralbs, jocfora, samadona, ejecutiu, mata de jonc i a mestre obrador jejeje

Un dia inolvidable com diu en Gabellins i que esper amb ansia poder tornar a trucar amb tots vosaltres :uep:

Ara si, el proxim dinar...duré un taps per les orelles ja que u "kefe" de s'Oposició me va deixar amb les oreies que me pitaven :lol: :lol:
Imatge
VaigPle
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 20
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 0:00
Ubicació: Palmanyola
Contacta:

Vaja ORGIA TRUQUERA, quin gustasso.
M'ho he passat mel i m'agradat coneixervos.
No ha faltat ningú, fins en Bernat ha presentat la seva criatura en societat.
Ha quedat clar que n'envida no està el primer per casualitat.
L'únic k m'ha sabut greu ha estat no haver tengut temps de coneixervos a tots.
tts i viciada, la próxima vegada vull dues bessades.
I en Gladiator te tota la raó, si k es guapa na tonina.
Gabellins i Anfós un plaer havervos guanyat, amb els altres un honor haver perdut.

I a l'amo Obrador y Sa Madona la mevá més sincera enhorabona.
lluiseta
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 0:00
Ubicació: Alcúdia

eiiiis! increible el dinar!!!

a veure si repetim més vegades! ara ja començ a coneixer-vos una mica més!!! sempre va bé trobar-se cara a cara de tant en tant!

res idò, mos veim a pollença dia 16!

salut i bons trucs!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Enhorabona!!! Vaja diada truquera !!! UN 10 per l´equip organitzador, mem quan surt la comvocatoria per la propera trobada. Un plaer poder coneixer un munt de gent bona i sana, no necessitau pas cap metge...
Per cert, al final vaig replegar quatre jocs de cartes del BBVA, les tenc a punt per la propera vegada. Salut i bons trucs, bona gent!!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Estic content d'haver conegut tanta gent. Un deu.
I ara deixau-me tranquil un meset que hi ha una persona que te molta feina de cap, ja, ja....Que encara no se com el tenc que enllestir.... I ara en sa vaga de guionistes, ningú vol fer feina. Cristo!!! després tot deu vol cobrar el mateix.
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Mel aquestes trobades,
gent de València, de Menorca,.....un vertader plaer!!

:ditr:
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Enhorabuena por la quedada,fue una experiencia muy buena,un poco sosa porque aun conozco a poca gente y a la hora de hacer jaleo no tenia la confianza suficiente,pero eso a medida que os vaya conociendo a todos se arregla rapido seguro,jejeje.Espero que eventos como estos se repitan bastante a menudo,una buena comida,unas partidas de truc,y cachondeo que no falte y todo por 20 euros,que mas se puede pedir !!!!!.
Pues eso enhorabuena,un placer de poder ver cara a muchos nombres y que espero que la proxima no tarde mucho.Sort i peçes.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

si senyor una gran diada un deu per tot
mem si es repeteix aviat pero al menos en tres dies de diferensia ara toca resaca
festaaaaaaaaaa
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :salut: :salut: :salut:

Ke farem?? Ja som en Dilluns i encara no he vist u meu careto a la galeria d'imatges :lol: :lol:

PA CUANDO???

PA CUANDO???
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

8O Increible, com sempre. Mo vaig pasar molt be.

PD: De cada vegada estan mes bones ses truqueres, corantaputes aixo no val, si jugues contra elles no pots guanyar mai, en ves de mirar si es companyero te fa senyes, mires sa bellesa de s'altre parella.

Visiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i neuuuuuuuuuuuuuuuuuus un plaser tornarmos a veure.

Copes, te vaig veure en ganes de tenir una nineta. :lol: :lol: :lol:

Autocton era imposible guanyar a nen Jaume26 i na Kate22, amb aquell escote que duia na cati, saps que era de bo de fer despistarse, i jo com un pardalot de despistat que estava li ensenyave ses cartes. :few: :few: :few: :few: ( Juame tu saps ke jo testim - a nes fondoooooooooooooooo )

Be despres des caxondeo, com e dit abans un gustaso i me sap molt de greu no haver pogut jugar una partida amb tots es ke i avia a nes dinar.

Obrador i membres de sorganitzacio, me pareix que sa proxima vegada lo seu seria anar a lluc un cap de setmana, com si fosin unes convivencis.

Alla si ke podriem cridar i fe renou (be no heu ser, a lo millor estan de recogimiento espiritual i no volen sentir renou - o haurem de demanar a na MONJA ella o deu tenir be )

Au batualmon ke domes volia dir ke va anar tot molt be i ses lletres han anat sortint des teclat i ............................
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Quan a les fotos, idò si voleu enviar-me-les, tots els que en tengueu, per e-mail a admin@retruc.net, farem l'album del dinar. Si es possible reduïr-les a 800x600 o 1024x768 molt millor així no pesen tant. :ditr:
Respon