Bon vespre a tots.
En primer lloc perdonau totes ses faltes d'ortografía que trobareu a continuació.
Escric per si se pot arreglar res i que no torni pasar a cap altre usuari com ma pasat a mi, perdre uns punts fent de "Conejito".
El cas es una partida Miko-Primo/ Garcia Llluis-Enreixat 24/12 - 0/24 - 2/2 sa taula marcava un lloc buit i aui faig de "cunillet" me coloc a sa cadira i me trob amb sa situacio anterior al lloc de'n Primo. feim un comentaris volem cancelar, fer cartes, etc.. i no sa pot.
No se que pasa i me treu de sa taula, pens an cancelat.
Veig sa meva puntuació i de 1489 ha pasat a 1468, 21 punts menos.
Riguent i un poc emprenyat torn entrar a sa partida, on ja havia entrat en/na Chichota i com es de suposar amb al mateix problema que al final sa resolt no se com, ni si ma fotut es punts nomes a jo.
T'ho comunic per si pots fer res, comprovar-ho i que no torni a pasar algo semblant.
Com a sugerencia ja que no es el primer pic, i a cualqu'n altre crec que li ha pasat, en aquest cas poder sabre si es una partida ja començada que algu a fuit, que t'ho comunicas o que no te deixas entrar.
Simplement per avantatje o desventatje.
Perque un cas que crec que va pasar pero no puc demostrar, pero realment si que era suspitós, jugant amb un de pocs punts i que mos gonyaven al darrer cantó faltant poc per acabar, va sortir,desapareix,perd sa conexció...?..., no sè exactament el que, i acte seguit n'entra un altre; gonyant al final com es de suposar i punts a sa taleca. No li vaig fer masa cas, pero amb el que a pasat avui, posa un poc de manifest que; crec que; es un petit asumpte a resoldre.
Bé si se pot resoldre, ok, si no ok també, punt mes punt menos es igual com ja he dit altres vegades, sa questió es pasar-ho be.
I ja qui som, un altre pregunta del "Millón" no se pot arreglar aixó de ses dolenties ditxoses.
Bé ja esta bé, adeu bona nit i fins un altre.
Molts d'anys a tots.
problemes a taula
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
Amic maset, a mi me va pasar un pic aixo de entrar i trobar una partida començada, casi perduda,i fiet,vaig perdre sa partida. Pero vaig dir, pus mai mes, i a partir d'ara si veig k nomes falta un a una taula el k faig es entrar, clicant a una cadira on ja hi hagui algun jugador, i demanar sa situacio de sa partida, aixi t'asegures k comences de 0.
D'aquesta forma no es necesari programar res ni na de na de na... au ido, mes k res es per llevarli feina a n'obrador k pobret ja va de cul entre una cosa i s'altre, i pens k aixo es una cosa k fent simplement aixo keda resolta.
Venga maset, animos, i me sap greu k haguis perdut punts injustament.
Salut!!
D'aquesta forma no es necesari programar res ni na de na de na... au ido, mes k res es per llevarli feina a n'obrador k pobret ja va de cul entre una cosa i s'altre, i pens k aixo es una cosa k fent simplement aixo keda resolta.
Venga maset, animos, i me sap greu k haguis perdut punts injustament.
Salut!!
Hola maset,
jo en aquest cas et recomanaria una cosa (que és el que jo vaig): quan vegis una taula amb un lloc buit no entris a aquest lloc, primer asseu-te damunt alguns dels altres i entra a demanar com va la partida. Així, amb el que et diguin, posràs decidir si vols jugar o no, i no te trobaras amb casos com aquests . També, si un entra sense haver mirat i es troba amb un aprtida molt desfavorable crec que el més normal seria que els que van davant cancelassin la partida i en começau una de nova, però per si no volen, ja ho saps...la informació és el més valuós que hi ha.
Pel que fa a les dolenties, dir-te que no són un problema a arreglar sinó que estan fetes aposta per arreglar o detectar problemes, com per exemple que els dos jugadors d'una mateixa parella es xerrin pel messenger o que un jugador totsol jugui amb dos nicks diferents a l'hora, etc.
Bé, esper haver-te ajudat
Au ido, molta sort i ... bons trucs!!!!

jo en aquest cas et recomanaria una cosa (que és el que jo vaig): quan vegis una taula amb un lloc buit no entris a aquest lloc, primer asseu-te damunt alguns dels altres i entra a demanar com va la partida. Així, amb el que et diguin, posràs decidir si vols jugar o no, i no te trobaras amb casos com aquests . També, si un entra sense haver mirat i es troba amb un aprtida molt desfavorable crec que el més normal seria que els que van davant cancelassin la partida i en começau una de nova, però per si no volen, ja ho saps...la informació és el més valuós que hi ha.
Pel que fa a les dolenties, dir-te que no són un problema a arreglar sinó que estan fetes aposta per arreglar o detectar problemes, com per exemple que els dos jugadors d'una mateixa parella es xerrin pel messenger o que un jugador totsol jugui amb dos nicks diferents a l'hora, etc.
Bé, esper haver-te ajudat
Au ido, molta sort i ... bons trucs!!!!

Bones Peregarcies, Madona i a tots ells presents.
Sa neva intenció no era donar feina a N'Obrador i als components de s'equip, que per mi han fet i fan una feina extraordinaria.
Lo des punts me preocupa poc, millor, ara an jugar amb algu si guanyes, tambe guanyes mes, es un pasatemps, fas amistats i punt.
Simplement o comunicava perque crec que es una incidencia, aixo de anar viu a seurer-te, es ver pero noltros humans som els animals que trevalam mes de tres pics alla mateix, es broma.
Sa Madona, lo de ses dolenties me pareix be que servesquin per un control des programa, lo que volia dir era que cuan en fan moltes un mateix dins sa mateixa partida al descalificas d'una o altre manera, aixi com ja sa comentat amb altres ocasions al forum.
Be res mes, perdonau ses molesties i bon día a tots/totes.
Maset
.
Sa neva intenció no era donar feina a N'Obrador i als components de s'equip, que per mi han fet i fan una feina extraordinaria.
Lo des punts me preocupa poc, millor, ara an jugar amb algu si guanyes, tambe guanyes mes, es un pasatemps, fas amistats i punt.
Simplement o comunicava perque crec que es una incidencia, aixo de anar viu a seurer-te, es ver pero noltros humans som els animals que trevalam mes de tres pics alla mateix, es broma.
Sa Madona, lo de ses dolenties me pareix be que servesquin per un control des programa, lo que volia dir era que cuan en fan moltes un mateix dins sa mateixa partida al descalificas d'una o altre manera, aixi com ja sa comentat amb altres ocasions al forum.
Be res mes, perdonau ses molesties i bon día a tots/totes.