Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

També he sentit a dir això de xpert eleven però almenys jo no estic predisposat a provar-ne d'altre.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Per els participants a sa copa Islas Balerares vos avís que ja s'ha fet es sorteig o sigui que no convé badar, i a reptar rapid.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Tanmateix ens hem presentat una guarda a la Copa Illes Balears, gairebé tots els de IX. Estarà bé, esper aguantar el màxim, però bé ara el calendari no em permet fer tonteries si vull aspirar a la 1ª plaça de grup. De cara a pujar la cosa està molt millor donat que el 3er va perdre contra el 2on aquesta setmana passada i la que entra em toca jugar contra ell (sense MOT) . De moment 9 punts ens separen i si li guanyo gairebé assegur l'ascens.

Per cert, bons frontoners estam fets també per aquí, aquest dissabte horabaixa, mentre es jugaven els partits, ens vàrem veure les cares Llosetina, Nottingham i Malreventis a Inca (aquest pic va faltar en Tuxy, frontoner habitual i conegut entre les parets com l' Sleepy Hollow - en honor del qual s'ha posat nom a la meva tribu d'aficionats/supporters - ). Així que si qualcú te afició a aquest tipus d'esport ens pot dir coses.

Salut :salut:
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

jugau a frontón??

quan estava per sa península vaig fer uns quans tornejos d'això... però per sur de mallorca no sé cap frontón per poder jugar. Ara me aficionat a n'es tennis i es padel.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jejeje Tolls, vet Sam Van de Put no atura de "ficarla" el problema es que no son gols a la porteria contraria no... cosa que també ha agafat per afició darrerament el cos tècnic al complet...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Sí Bud, jugam a frontó esporàdicament. Procuram que sigui un pic per setmana dues horetes i per parelles (no hem de fer sa fel). La pista d' Inca no està malament, les parets tenen l'altura reglamentària i són pistes suficientment grosses com per esbravar-se. La veritat és que és divertit veure quan en Malga,ressacós del vespre anterior, engalta una de les seves i envia la bolla aprop del Puig Major :lol: :lol: :lol: , o veure en Tuxy aparèixer i dessaparèixer de la pista pel lateral a l'estil Sleepy Hollow. Està de conya.

La veritat és que vaig provar de jugar a tennis amb amics, a squash, ... (el paddel no l'he provat) i el que més em diverteix és el frontó. Quan arribes a cateva ets un home nou després de repartir llesques a tot arreu, fins i tot ets més amable amb sa dona. :dance: Ja veus! fem teràpia de grup! Si vols estàs convidat. Ah! i si no tens raqueta --> Viratge Esports a Muro :dance: :ditr:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Beeeeeeno, bon començament de la Copa Illes Balears davant un VII (GLUB). La veritat és que no veia que li pogués guanyar i sí possible un empat. Al final nova sorpresa del motor de joc nou i 1-6 ha sigut el resultat final. També cal tenir en compte que tenc l'esperit molt alt degut als PICS que he pogut jugar darrerament, però bé, endavant.

Ara m'he adonat que la Copa ILLES té com la RETRUC grups de 4 i es fa un tots contra tots amb la diferència que allà és a doble volta i per tant una patinada no és tan greu. Així doncs tenim 6 partits assegurats a la primera fase i si guanyam encara queden una bona guarda d'eliminatòries per arribar a disputar les places d'honor. No he mirat els altres resultats així que, ... ja direu coses.

:ditr:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Tenc el plaer i gustirrinín d'anunciar-vos que el CUMXOT TEAM és nou equip de VI!!!
Encara no som campió matemàtic (me falten 2 punts) però si que tenc assegurada una de les dues places d'ascens.

:dance: :dance: :dance::dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ara a preparar un poc es pot de saïm i els ebros per pagar suborns, que sinó el meu porter encaixarà golejades del tamany d'U pi de Ternelles :sick:

Esper poder llegir per aquí un parell més d'ascensos.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Enhorabooona Verassa!!! :uep: :uep: :uep: Collonut!! Ets un Crack!! desde MLRV ens alegram moltíssim que hi hagui bones notícies per aquí i per col·laborar amb la teva alegria jo també i per que vegis que sóc obedient t'anunciaré que:

MALREVENTIS també és NOU EQUIP d' VIII !!!!! Ja matemàtic encara que no tenim la primera plaça gaire clara.

Amés pel que sé aquesta setmana en toquen comparèixer bastants més.

Salutacions Oeééeéé, Oéééé!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Així aconseguim un TRIPLETE (tres temporades consecutives d'ascensos) cosa que el Madrid no pot dir :lol: :lol: :lol: :lol:. Això sí, l'any que ve ens podem preparar a sufrir perque l'equip no toca haver pogut digerir tanta pujada seguida.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

ido jo m seguire prodint a IX una temporada mes... necessit algo mes k un miracle per arribar a VIII akesta temporada, o sigui k... m ked amb una superdavantera d l'ostia, i amb l'honor d tenir al meu pixixi d la lliga amb 14 gols amb dos d'avantage sobre l'inmediat perseguidor...
a mem si arribam al manco a conservar la 3a plaça

enhorabona a en verassa per arribar a VI (amb una celebració molt currada: sopar de macarrons "al pesto", un gofre del mercadona i un petit suisse segons informa xD) i a Malreventis pel seu ascens a VIII.

au idoi, la setmana k ve menfrent contra el 4t classificat k sta empatat amb jo en kuant a punts (goal average li trec d sobra), a mem k passa...
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Primer de tot vull donar s'enhorabona a en verassa per aquest ascens a VI, i a n'en Malreventis tb per el seu tercer ascens consecutiu.

Per la meva part crec que som equip de VIII, encara no matemàticament pero quasi. Li trec 9 punts al tercer i +13 de golaverage, (pero tot es posible), així que practicament ja està fet.

Per cert als qui heu jugat a VIII mos podrieu donar qualque consellet mem per on anar tirant a aquestes divisions, ja que per lo poc que he vist hi ha un bot important de IX a VIII.

Esper tb que vagin arribant més bones noticies de ascensos i permanencies aquests dies.

P.D. Crec que a n'en Malgaroth (Nottingham Pressa) li donaran es trofeu a s'equip que ha sofrit més EJEAS. Ja es molt mala sort tres amb una temporada.

Salut i força.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo no crec que hi hagi tant de bot però no vull dir tampoc que sigui com jugar a IX.
Jo vaig passar de jugar a XI a VIII degut a la reestructuració que van fer, i a VIII vaig ascendir totduna. Tot això és un poc de sort amb el grup que te toca.

Si anau millorant s'equip a base de mantenir s'entrenament amb el temps no tocau passar per gaire problemes. Si ja duis entrenant una habilitat durant un temps tocau tenir jugadors de nivell suficient per VIII
I si emprau l'estil d'entrenament de Malreventis, 3 ascensos seguits deu voler dir que funciona.

Trob que teniu equip com per no passar pena, però sempre dic que depen del grup on te toca.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Enhorabona Verassa, bona feina senyor. Mantén aquests mitjos que tens i no passaràs molta de pena.

Veig que més o manco sa cosa mos funciona bé a tots. Es meu equip... no sé massa bé com acabarà sa cosa. Amb un cop de sort acabaré primer, però clar, aquí si no tens un número determinat de punts has de jugar promoció, i és aquí quan pots preparar es culet perquè te'l deixin guapo.

Ja ho veurem. Ara, mala temporada tampoc ha estat.

Salut bergants
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Jo he sortit de ses posicions d'ascens, però mantenc intactes les meves possibilitats de pujar com a segon. La clau estirà d'aquí a dues setmanes en el partit que jugaré contra el segon. L'any passat vaig esser el primer en ascendir del grup que estavem a X. Enguany em pareix que toca viure l'experiència que va viure Thevenin l'any passat, jugant-m'ho tot a una carta... ja vorem que passa...
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Lo bo es que els dos "gallets" ara del grup s'enfronten la propera jornada. El millor resultat que es pot donar és l'empat, així també podria quedar com a primer de grup al cas de guanyar els 3 partits que me queden. Per cert, qualcu ha sofert una plaga de lesions similar a la meva? En 4 setmanes se m'han fotut 4 jugadors. Dos defenses, un per 4 i un altre per 5 setmanes, un migcampista 5 setmanes i un davanter cinc setmanes. Tres dels 4 lesionats eren jugadors importants, i tampoc es que vagi tan passat amb s'entreno (98 % amb 9 fisios). A les conferencies he pogut llegir que a un 100% d'entreno lo optim es tenir 4 fisios a un 100% d'entreno... no se lo que falla, suposho que deuen ser ratxes, veten a sabre.

Salutacions.
Respon