Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

bonesss, dues coses:

- primera: si vos va b, vos don la meva opinio. quan vaig començar a hattrick, m va passar lo normal: perdia partits a saco, jugadors xerecs, economia comensant, xo fent les tipikes cagades d novato. I per mes colmo, vaig comensar entrenant defensa, k no es k stigui n contra dentrenar defensa, pero com ja vaig aprendre i segur k sa dit molts d pics a nakest foro, la defensa es inutil si no tens un bon mig camp, i un atac poc mes o manco decent. El meu ekip no va aconseguir pujar d categoria fins k m vaig consolidar amb un entrenament, ja que vaig canviar 3 o 4 pics en veure k la defensa no servia per res. Quan m vaig passar a entrenar anotacio, van comensar els resultats, i ncara mantenc akest entrenament, provablement fins a final d temporada. per tant jo e apres k sa d mantenir lentreno duna posicio durant unes 3 temporades x anar b.

-segona: jo no vaig tenir gaire sort quan vaig pujar a IX pk m va tocar la lliga k stava en la posicio 94 del ranking d lligues d IX (ara a baixat i molt des d k van pujar ls dues bistis d lany passat), i enguany lo k ma passat es k ia una bisti amb un mig camp k fa por, i un ekip k es poc mes o manco com el meu, xo k la cagada en partits d mitjana importanci. lo k esper millorar i acabar pujant :P

d moment akesta setmana juc contra un bot, i la setmana k ve toca akest mal os, a dins el seu camp... mem si el puc gonyar, i donar una passa a VIII, k no staria malament.

res mes ido, k u reis siguin bons amb voltros! jo sere a veure el mallorketa :dance:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Malreventis ha escrit:Doncs Verassa, t'explic (o no), jo sóc anàrquic total i això em fa disfrutar del joc. Perqué t'ho dic això?, doncs perque fa cinc setmanes entrenava anotació però s'em va lesionar un davanter importat varies setmanes, aleshores em vaig adonar que tenia un mig aprop de pujar de passades i vaig entrenar passades. Fa quatre setmanes vaig fitxar un defensa a punt de pujar que després de dues setmanes d'entrenar defensa resulta que no estava tant a punt de pujar com deia es Psico, així que fa dues vaig passar a creativitat donat que un inner vell em va baixar i que en vaig fitxar dos de més "joves" per anar substituint-lo... el cas es que es psico m'ha tornat a enganar (darrerament falla molt) i quan pensava que un inner me pujava de creativitat em puja el que jo creia que li faltaven 3 ò 4 setmanes.

El que fa gràcia de tot això és que ni vaig pujar de passades a n'aquell, ni de defensa a l'altra, o sigui que he fet es colló.

Després d'això te diré que el meu estat natural era entrenar anotació com a medi de subsistència. Però ara durant un temps entrenaré suposo creativitat (tenc la brúixola barrinada). :think: :scratch: :shift: El que jo recomano es no caure en estats d'ansietat com el nin loco aquell del vídeo. Ai!! Ai!! Ai!! que aquest Hattrick ens matarà!! i sinó serà la dona... Ai!! Ai!! El cert és que ara mateix no tenc massa clar cap a on tirar, anirem poc a poc :ditr:

Realment el que fas no és res més que una de les dues maneres bàsiques d'enfocar l'entrenament al hattrick:

a) la convencional, triar una habilitat i entrenar-la a pinyó fixo fixant jugadors molt joves i esperant resultats a llarg plaç. Es el que fa la majoria de gent, però no per això ho ha de fer tothom.

o b) l'altre cas, anar entrenant un poc de tot, totes les posicions, anar pujant tots els jugadors canviant d'entrenament molt sovint i jugant amb el psicotsi.

Els problemes d'aquest segon sistema ja els has dit una mica tu, el psicotsi falla molt amb jugadors d'edat.

En aquest cas pens que encara és molt més convenient tenir jugadors més joves dels que tens, ja que aixi t'ahorraries aquestes "timades" del psicotsi.

Record que quan entrenava anotació vaig fitxar un jugador que nomia com jo i evidentment me vaig encapritxar en pujar-lo un nivell, el psicotsi me deia que estava a punt, idò vaig necessitar unes 5 setmanes per pujar-lo a aceptable d'anotació.....
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

En referència a el que diu en Jaume...

8) No t'oblidis de jugar relaxat contra el BOT per tal de millorar el teu esperit de cara a la setmana que ve. Si veus que et podem ajudar en qualque cosa ens ho dius. Ara me passaré a veure com juga el teu col·lega a veure si s'ens ocorre qualque cosa.

Per l'altra banda estic d'acord amb lo de l'entrenament però quan tens un jugador de 26-27 anys que a curt termini no te serveix, el vols vendre i veus que està a punt de pujar de qualque habilitat, és normal que el vulguis pujar per treurer-ne el màxim profit.

Z:)
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Verassa ha escrit:
Realment el que fas no és res més que una de les dues maneres bàsiques d'enfocar l'entrenament al hattrick:

a) la convencional, triar una habilitat i entrenar-la a pinyó fixo fixant jugadors molt joves i esperant resultats a llarg plaç. Es el que fa la majoria de gent, però no per això ho ha de fer tothom.

o b) l'altre cas, anar entrenant un poc de tot, totes les posicions, anar pujant tots els jugadors canviant d'entrenament molt sovint i jugant amb el psicotsi.
No fa falta que te digui que m'encanta el risc de la segona opció :ditr: , com tu bé has explicat, en realitat quan te surt bé ets el tipo més feliç del món i vist que no ens ha tocat la loteria, és guapo conformar-se amb tan poc. X:)
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual

no passis pena k no s moblida mai posar partit relaxat kuan jug contra un bot. he gonyat facilment 7-0, xo ma lesionat a un defensa titular x dues setmanes i a un migcentro tmb titular x 1... o sigui k u bot aket d merda ma fotut bastant, xo b... la setmana k ve es el partit decisiu, i donades les circumstancies, no posare partit d la temporada ja k despres m toca contra dos ossos k ja m van gonyar, i preferesc gonyar dos partits i perdren un,k arriscarme al partit important i acabar perdent els altres dos. L'ascens esta complicat, xo ja vorem... crec k m conve jugar normal els 3 partits k venen, i deixar el partit d la temporada x a la darrera jornada, k segurament stara casi tot decidit, i podre mirar d gonyar x primer pic al lider, k ma gonyat els 3 partits k duim.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Valora que el partit contra el teu rival més directe suposen 6 punts, els tres que tu guanyes més els tres que ell deixa de guanyar, amés del golaverage, tots els gols que tu li fiquis, a ell li minvaran i en realitat retalles molt de golaverage... pensa-ho.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual

seguesc pensant k tenc mes opcions d pujar si jug normal contra ell k posant partit d la temporada. ho dic xk ja e tengut males experiencies amb akesta forma d jugar els partits i se k no t garanteix x res la victoria, apart d k jug al seu camp. Preferesc confiar en les meves possibilitats i amb la meva tactica k n gastar l'esperit dekip en un partit k no massegura res i k despres m fara perdre els dos propers enfrontaments directes per almenys aconseguir la 3a plaça i cobrar una bona pasta.

ho fare aixi, i k passi lo k agi d passar
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ara l'he mirat un poc a n'aquest Axelona i la veritat és que un tio que té un jugador que es diu Hamilton no es mereix guanyar 8) . Per cert, considera l'opció del contraatac per aquest partit. Referent al que dius del MOT me pareix perfecte, només era per plantejar-te una altra possibilitat. Jo tenc una cas d'enfrontaments similar al teu però en una possició molt més ventajosa que la teva, cosa que em permet veurer-ho més clar. Primer me toca amb el tercer, d'aquí a dues setmanes a fora camp, i després amb el segon també a fora camp. El segon es molt més fort però li tenc el golaverage ben agafat així que no m'importa massa perdrer el partit (hi ha 3 punts). El tercer podria ser més perillós si guanya aquesta setmana al segon, donat que és molt ofensiu i de golaverage perillós, en aquestes circumstàncies li jugaria MOT al tercer, però encara queda una setmana per decidir-ho. :salut:
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Buenoooooooo, He estat fent calculs, i si sa calculadora no me falla:

Si aquesta jornada, Guany i guanya Creta, es a dir perd Bonrepos i tambe hauria de perdre maisters. ------> Thevenin SFC sera equip de VIII.

A VIII OEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Va ser una jornada possitiva en general aquesta darrera pels equips de IX. Si no vaig equivocat tot foren victòries excepte l'empat de Nottingham que el deixa en una situació molt compromesa. Ara mateix, al seu grup, hi ha tres equips en dos punts (en pujen dos), així doncs VIUS COM A CALIUS!!!! :twisted:
Certament, com diu en Tuxy, Thevenin SFC és l'equip millor col·locat per donar-nos la primera alegria (qui ho havia de dir després de ser el darrer que es va incorporar a la darrera jornada de la campanya passada in extremisss).

Estaria bé que qualcú de VIII ens anés informant de com va la cosa dels equips de VIII i potser fins i tot VII tal vom fem amb els de IX. D'aquesta forma ens enteram tots de tot i podem fer de supporters del que més ho necessiti en cada moment.

:salut: us animau Coco o Bud_ice?
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Baaaaaaaaaaaaaaaah, no hi ha por. Tenc intactes les meves possibilitats d'ascens i confii en que pujaré. El reialment important es guanyar el partit d'aquest cap de setmana i el que m'enfrontarà contra grexas s.a.d (sempre i quan aquest no guanyi a pucela 27) de ser així, jo també siré equip de VIII encara que no com a campió...
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual

sabeu res d si hi ha hagut una baixada espectacular d forma en tots els ekips??

pk en el forum del meu grup ni a un k s keixa d k els seus jugadors stan n baixa forma... a jo m nan baixat bastants, pero b, no se si en sabeu res...
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

ho he sentit a dir a altres llocs, se veu que hi ha algo d'això però al meu equip no ha passat res raro.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Ueeep gent, com ho duim?

Veig que va bé i se compon, teniu bons equipets i anau fent. Ben enganxats vos veig...

Estaria bé, seguint un poc sa línia de lo que veniu fent, que en acabar sa temporada féssim balanç del que ha estat sa trajectòria dels equips retruc a ht. No em desagrada gens sa idea.

Besos

Pd: he fet una volta pes vostres equips i m'he aturat a mirar jugadors i tal, he de dir que sense cap tipus de dubte em qued amb es punta den malgarot, que no atura de ficar-la: Sam van de Put (158232701) :D
Si el vens, per ventura encara te faré una oferta, se durà bé amb s'utillero aquest.

Enga, salut.
Imatge
Pakinto
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 12, 2007 0:00
Ubicació: Valencia

A mi me agrada mes el goalunited que el hattrick
Respon