he instalat ya 3 java apart del que ya tenia y no em va, he desactivat l`antivirus, he fent tot aixo y no em va.
li done a la sala del cafe y m`apareix emoticons en lugar de les partides, que puc fer???
AXO NO VA
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
el problema que tu tens es sol solucionar actualizant la versio del java o
tambe alguns antivirus com l'avast tambe donen problemes. Tracta de cambiar l'antivirus o de desinstalar tot lo que tingues de java instalat i nomes instalar la darrera versio.
A vore si te he pugut ajudar i ens veiem promte fent un truc
tambe alguns antivirus com l'avast tambe donen problemes. Tracta de cambiar l'antivirus o de desinstalar tot lo que tingues de java instalat i nomes instalar la darrera versio.
A vore si te he pugut ajudar i ens veiem promte fent un truc

Tinc el mateix problema que tu! 

master88 no sé si et servirà d'ajuda però t'explico el meu cas.
Jo utilitzo normalment el Firefox com a navegador i tenia el mateix que problema, en canvi ho he provat amb l'explorer i em funciona correctament
Jo utilitzo normalment el Firefox com a navegador i tenia el mateix que problema, en canvi ho he provat amb l'explorer i em funciona correctament

Jo sempre faig servir el firefox i en va bé. Inclòs el firefox s'instal·la automàticament els conectors que ha de menester. Com per exemple el java runtime. Normalment sol ser el programa d'antivirus, especialment l'avast.
Au idò.
Salut!
Au idò.
Salut!