Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

JA PUC DIR QUE HE GUANYAT UNA COPA RETRUC!!!

He de reconéixer que he sigut molt afavorit pel meu calendari de lliga i he pogut reservar-me pels darrers partits de la RETRUC, però també he d'apuntar que he fet gairebé tota la RETRUC jugant a domicili (excepte l'anterior partit contra Deporsport). Els meus reconeixements a Deporsport al que consider un boníssim equip (molt millor que el meu), a Auba des Bosc, i a tots els rivals-amics que m'he trobat donat que qualsevol podria haver guanyat i només el fet de tenir un bon calendari ha permés el que ha passat.

Vaig a cercar el cava!!!

- NOTA DEL CLUB -
Inmediatament després d'aquesta gesta, els jugadors de l'equip es van dirigir als despatxos del club per demanar un augment de sou.

:clap:

Enhorabona també a Pitágoras Power pel seu triomf en la pròrroga adjudicant-se així la 1ª COPA ENVIT davant Sorterri. El tercer lloc se l'emporta Nottingham Presa que ha guanyat clarament a Thevenin SFC.

Ara dedicaré un breu temps a evaluar la HTCUPS, donat que encara no he creat la competició pròpiament dita com agrupació de Copes/tornejos i esperaré la validació dels resultats per part dels másters així com el repartiment de punts als diferents participants. Ja us diré coses.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

He de donar s'enhorabona al MALREVENTIS F.C per la consecució de sa copa retruc. A veure mem si de cara a l'any que ve milloram i aconseguim passar al manco a vuitens de final. Salut!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé idò com que el promés és deute, ja tenim classificació de la Copa Envit després d'aquesta primera edició. La classificació oficial és la que podeu veure en aquest enllaç:

http://www.htcups.org/competicion.php?i ... d_idioma=3

i aquest altre dona els resultats del torneig:

http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3354&id_idioma=3

Ara ja sí que la Copa Envit és una competició en tota regla. Cada edició es podrà acumular la puntuació dels equips a la competició. Així, només 4 dels 8 equips han aconseguit puntuar.

Esper els vostres comentaris i en especial que en Bud_Ice em digui si es sent amb forces de dirigir la següent edició :ditr: Ànim, és bastant senzill. :liar:
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Hes estat mirant un poc ses estadístiques de sa copeta, pero només surten ses dades de semifinals i finals, estaria bé poder veure sa de tots els equips.

Per lo demés enhorabona als campions de les dues copes, en especial a tu malreventis per sa teva primera copa retruc.

Bon any a tots
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

UELlosetina ha escrit:Hes estat mirant un poc ses estadístiques de sa copeta, pero només surten ses dades de semifinals i finals, estaria bé poder veure sa de tots els equips.
Tens raó, no les havia repassades a n'aquestes dades, però crec que tenc l'explicació (no estic segur). Resulta que vaig cometre l'error, quan el partit d'en Tolls i en Malga, que no es va disputar, de modificar el resultat manual i la web em va encadenar després tots els resultats que havia hagut i jo els vaig simplement validar. Això va generar que el sistema pensés que s'havien modificat tots els resultats a mà i suposo que per això no els ha tingut en compte. És no obstant un bon dubte que plantejar a n' Alcek.

En base a les dades que té, la pàgina genera dos tipus de classificació com veieu. Una en la que només dona punts als tres primers, la qual genera la classificació interna d'equips d'HTCUPS (igual que Cupmanager) i l'altra que és el sistema de puntuació definit per l'organitzador de Copa quan es crea el modo competició. Així les puntuacions de les diferents edicions de Copa es sumen i es crea un rànking que pot ser divertit. Això és l'aspecte més atractiu a l'hora de plantejar-nos el traspàs de la RETRUC aquí, que podem crear la competició RETRUC i agrupar-nos només nosaltres en el rànking.

Fixau-vos que els que no els surt el mail a la pàgina del torneig és que no el teniu configurat a hattrick a>> el meu hattrick>>preferències>> E-mail.

Salutacions i que tingueu bon reis.

P.D. vist que s'obrien forats enormes, he canviat una mica el sistema de puntuació per tal de donar un poc més d'emoció. Així Pitágores li treia 2 punts de classificació general a Sorterri i aquest ha retallat un amb les classificacions secundàries.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Malreventis ha escrit:JA PUC DIR QUE HE GUANYAT UNA COPA RETRUC!!!

He de reconéixer que he sigut molt afavorit pel meu calendari de lliga i he pogut reservar-me pels darrers partits de la RETRUC, però també he d'apuntar que he fet gairebé tota la RETRUC jugant a domicili (excepte l'anterior partit contra Deporsport). Els meus reconeixements a Deporsport al que consider un boníssim equip (molt millor que el meu), a Auba des Bosc, i a tots els rivals-amics que m'he trobat donat que qualsevol podria haver guanyat i només el fet de tenir un bon calendari ha permés el que ha passat.

.
Quant de temps sense passar per aqui..... ja me sap greu haver estat tant de temps off-line però arrib d'hora per donar s'enhorabona a tots els campions.

No per llevar-te mèrit Malreventis i si per diguèssim "instruir-te" una mica te diré que no hi ha partits a casa o a fora, tota sa copa retruc son derbis de ses illes i per tant sense penalitzacions o bonificacions per a locals o visitants. Corregiu-me si m'equivoc però tenc entés que és aixi.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:think: Ignor totalment aquest aspecte. Ens haurem d'estodiar la lliçó :scratch: :study: . Gràcies Mestre Verassa per l'aclaració, no en tenia ni idea i pensava que els amistosos eren sempre iguals.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Enhorabona Malreventis!

Jo he gonyat sa copeta envit, estic disposat a montar lo que sigui si m'ajudes. (almanco a començar) jeje. Veig que tú estas moolt ficat ja amb això de sa copa.

He hagut de fitxar un porter per poder jugar sa final de sa copa envit. Tenc ets altres 2 lesionats, tan es titular com es suplent. Quines putades que passen...
AL CENTRO I PA'DENTRO!
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Si qualcu té ganes de jugar una nova copa s¡està preparant sa primera edició de sa copa Islas Baleares ID 82911. Tots es que vos volgueu apuntar hi sou a temps. Es per eliminatories o sigui que antes de que acavi sa temporada ja haurem acabat.

Mem si serem un parell de representants d'aquesta web i deixam es pabelló ben alt.

Salut i bonda!!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Enhorabona MALREVENTIS
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies a tots i enhorabona també de nou a en Bud_ice per la seva victòria a la Iª edició de la Copeta Envit. La veritat és que la cosa ha anat bé crec ja que en el mateix moment que la RETRUC deixa fora al 50% dels equips apareix la ENVIT i els repesca per la segona competició. A mi m'ha agradat.

Ara, :think: la putada és que si en Bud vol defensar el lideratge de la ENVIT s'haurà de deixar perdre a la RETRUC, :no: i això no val, i no val disimular :few: , així que pot ser molt divertit el tema. Per altra banda estic content que estiguis disposat a "tirar" de la segona edició. Ja et donaré instruccions, de moment ens convé esperar a una pròxima edició de la RETRUC moment en el qual farem traspàs de poders.

Per cert, jo m'he apuntat a la Copa que diu Llosetina però no sé com anirà perque ara s'em complica el calendari (tenc els quatre óssos seguits després de 3 BOTS). Al manco per la RETRUC m' ha anat bé.

Bondaaa, que venen els Reis... - Pod ké no te caallaz!!!
:lol: :lol:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Repassant els partits finals de la copa Retruc m'he fixat que amb Malreventis no juga cap jugador de menys de 22 anys!! 8O

com dus s'entrenament amb jugadors tan vells??? No serà que no et vagi bé sa cosa, però a llarg plaç.... no t'anirà una mica malament?
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Gairebé no n'he tengut mai d'aquests tan joves. En fitxo per instint normalment entre els 20 i els 24 com crec que molta gent i la edat no és un problema al meu equip (mitjana 24 anys).

No entenc bé quina importància en el futur pot tenir el fet de tenir una remesa de jugadors de 17-19 anys. Tot depén de la rotació de jugadors que tenguis en plantilla. A mi em sembla fins i tot ventajós no tenir-ne de tan jovenets donat que et fa tenir un equip B més competitiu i més preparat per suplir lesionats i sancionats. L'unic problema és que has de vigilar l'edat a partir de la qual aquell jugador pot deixar de ser interessant en el mercat i vendrer-lo abans. Si ho penses ja pots tenir una plantilla jove que tanmateix només entrenes una línia per setmana. Per exemple, no és molt apropiat tenir la defensa de 19 anys si tanmateix no entrenaré defensa. Millor un de 22 i als 24-25 el tornaré a vendre i faré la reposició del defensa.

La mitjana d'edat d'un equip per mi reflexa que l'equip està essent controlat o no pel jugador. Per exemple, una mitjana d'edat de 28 reflexaria que l'equip té poques possibilitats de regenerar-se a sí mateix amb èxit (a no ser que amagui un calaix enorme d'euros a la secretaria del club) mentre que una mitjana d'edat entre 23 i 26 significa que són equips vius. Per davall de 22 anys es tracta d'una incògnita total i depén exclussivament de la capacitat (bon ull) o temps per fitxar del mànager.

Un altre tema, situació del batalló de IX:

Llosetina (1º) amb 6 punts d'avantatge al 3er + golaverage
Thevenin (1º) amb 8 punts al 3er + golaverage
Nottingham (1º) amb 4 punts al 3er + golaverage
U Moros (3º) a 4 punts del 2on - golaverage
Malreventis (1º) amb 6 punts al 3er + golaverage

Hem d'ajudar a n' U MOROS a pujar xq els altres em sembla que ho tenim més o manco encarrilat. Hem de fer PLENOOO!!!

P.D. Mestre Verassa ara m'has fet mirar la plantilla i és veritat, només en tenc un de 21 anys i pico per davall de 22 anys
8O
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Tot el que dius em sembla bastant coherent enfocat a les posicions que no estàs entrenant, no hi ha cap motiu per tenir porters de 19 anys que no estàs entrenant i algú ho podria fer si en pots tenir un de 26, que serà més barat i amb experiència, per tant millor.

Ara bé, supòs que deus estar entrenant alguna habilitat, com que veig que jugues 3-5-2 descart anotació i defensa. Me quedaré amb porteria o creativitat, és un exemple, tant fa el que entrenis.
Supòs que saps que els jugadors, com més joves son, més aviat pugen de l'habilitat que entrenes.

Tot i que ara ja no és del tot així sinó que ho han canviat una mica la cosa ve a ser mes o manco així:
Si amb 17 anys se torben 5 setmanes a pujar un nivell de porteria, amb 18 anys se torben una setmana més, amb 19 una mes, amb 20 encara més.... per això una de dues o els teus jugadors entrenables ja tenen un nivell moooolt alt (pq un jugador titànic no pot tenir 18 anys, per qüestions lògiques) i per tant ja seria normal que tenguin una certa edat, o no penses en l'entrenament de la manera que crec que hi pensa la majoria de gent: Fitxant jugadors joves, que fan via a pujar i vas millorant l'equip a poc a poc, mentres fas això vas millorant les altres posicions.

Tampoc se si m'he acabat d'explicar, però si ens dius que entrenes i com ho enfoques els altres i jo te donarem la nostra humil opinió de si creim que fas bé o no, com sempre feim.

No deixa de ser un joc enfocable de maneres diverses.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Doncs Verassa, t'explic (o no), jo sóc anàrquic total i això em fa disfrutar del joc. Perqué t'ho dic això?, doncs perque fa cinc setmanes entrenava anotació però s'em va lesionar un davanter importat varies setmanes, aleshores em vaig adonar que tenia un mig aprop de pujar de passades i vaig entrenar passades. Fa quatre setmanes vaig fitxar un defensa a punt de pujar que després de dues setmanes d'entrenar defensa resulta que no estava tant a punt de pujar com deia es Psico, així que fa dues vaig passar a creativitat donat que un inner vell em va baixar i que en vaig fitxar dos de més "joves" per anar substituint-lo... el cas es que es psico m'ha tornat a enganar (darrerament falla molt) i quan pensava que un inner me pujava de creativitat em puja el que jo creia que li faltaven 3 ò 4 setmanes.

El que fa gràcia de tot això és que ni vaig pujar de passades a n'aquell, ni de defensa a l'altra, o sigui que he fet es colló.

Després d'això te diré que el meu estat natural era entrenar anotació com a medi de subsistència. Però ara durant un temps entrenaré suposo creativitat (tenc la brúixola barrinada). :think: :scratch: :shift: El que jo recomano es no caure en estats d'ansietat com el nin loco aquell del vídeo. Ai!! Ai!! Ai!! que aquest Hattrick ens matarà!! i sinó serà la dona... Ai!! Ai!! El cert és que ara mateix no tenc massa clar cap a on tirar, anirem poc a poc :ditr:
Respon