He de reconéixer que he sigut molt afavorit pel meu calendari de lliga i he pogut reservar-me pels darrers partits de la RETRUC, però també he d'apuntar que he fet gairebé tota la RETRUC jugant a domicili (excepte l'anterior partit contra Deporsport). Els meus reconeixements a Deporsport al que consider un boníssim equip (molt millor que el meu), a Auba des Bosc, i a tots els rivals-amics que m'he trobat donat que qualsevol podria haver guanyat i només el fet de tenir un bon calendari ha permés el que ha passat.
Vaig a cercar el cava!!!
- NOTA DEL CLUB -
Inmediatament després d'aquesta gesta, els jugadors de l'equip es van dirigir als despatxos del club per demanar un augment de sou.

Enhorabona també a Pitágoras Power pel seu triomf en la pròrroga adjudicant-se així la 1ª COPA ENVIT davant Sorterri. El tercer lloc se l'emporta Nottingham Presa que ha guanyat clarament a Thevenin SFC.
Ara dedicaré un breu temps a evaluar la HTCUPS, donat que encara no he creat la competició pròpiament dita com agrupació de Copes/tornejos i esperaré la validació dels resultats per part dels másters així com el repartiment de punts als diferents participants. Ja us diré coses.