Mira Polacocos, no em sento ningú autoritzat per donar-te instruccions de res, donat que només duc tres temporades amb això del hattrick (no arriba a s'any), però hi ha massa coses a tenir en compte per poder contestar una pregunta tan amplia com la que ens fas. El meu consell és que vagis atacant aspecte darrere aspecte i millora darrera millora.
Apart d'això és molt important fitxar bé i vendre no els teus millors jugadors sinó els que més s'et revaloritzen (això a curt termini). Per exemple, jo entrenava anotació i per progressar aviat no em va quedar més remei que vendre els meus primers 4 ò 5 davanters que vaig dur a excel·lent perque estava en situació econòmica precària. Aquestes vendes t'ajuden a anar millorant les parts de l'equip que no entrenen (mitjos, defenses, extrems,...) i millorar aforament d'estadi que té un tamany ideal en funció de la categoria (tampoc és necessari a X tenir un "maracaná"). Dona't compte també que les estrategies canvien amb el temps en funció de les necessitats i t'has de saber adaptar.
El millor que pots fer és estudiar bé el teu equip i mirar de potenciar les variants de joc que et permetran lluitar contra equips diferents amb garanties.
Respecte al porter, buuuuffff!!! jo estic amb porter notable i no tenc forma d'aconseguir-ne de millors, així que amb això no tenc sol·lució, el mercat és implacable.
Esper haver-te ajudat un poquet peró és que hattrick és molt ampli i a vegades depen de detalls petitets. Jo per millorar el meu equip al principi vaig rotar moltíssim l'equip i vaig provar a molts de jugadors per intentar saber qué era el que cercava (anant alerta a que també em fos rentable), però és delicat pel tema de les comissions i que perds molt d'entrenament en les vendes. Després vaig anar configurant l'equip i les rotacions han anat minvant poc a poc fins avui. Ara tenc un equip mitjanament estable i pareix que competitiu (al meu nivell) ja que he retallat distàncies amb altres equips, però no és l'únic camí, conec equips als que els hi ha anat molt bé començant amb una tria certera de jugadors inicials i basant tota l'estratègia amb l'entrenament.
Feliç nit de cap d'any!!!

P.D. una altra cosa, ves fixant-te amb el rendiment del teu equip en els amistosos, que no és igual que en lliga, donat que aquest és el motor designat per la lliga de la temporada que ve. Crec que aquest nou motor farà canviar d'estratègia d'entrenament i de plantejament de partits a molta gent, el que no canvii i vagi amb el sistema antic anirà cap avall. Em sembla que la importància de les diferents demarcacions de joc estan més racionalitzades. Ara un equip pot guanyar més fàcilment sense dominar la possessió, el que afavoreix a equips que no han treballat aquesta faceta però en tenen d'altres molt desenvolupades (cas de Thevenin, p.e. que sense haver-ho previst surt beneficiat dels canvis) o altres que surten perjudicats baix el meu punt de vista (com Nottingham Presa), que ha de fer canvis urgents per adaptar-se al nou motor de joc (però això ja ho parlaré jo amb ell).