Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Demano disculpes públicament per haver-me encalentit una mica. Resta de partits tots OK. Concertats i a punt per demà.

:pray: :pray:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, jugada 1ª Ronda de la Copa Envit, els resultats han sigut els següents:
===========================================
Pitágores Power - Polacocos, F.C. 3-0
Mundowil - Thevenin, SFC 1-2
Sorterri - Llosetina, F.C. 5-1
We love Sundays - Nottingham Presa 0-3 (no disp.)

Per tant passen a semis Pitágores, Thevenin, Sorterri i Nottingham.

Podeu anar concertant amistosos. Ja tenim el sorteig de semis:
Nottingham Pressa - Pitágoras Power (Regles de Copa)
Thevenin, SFC - Sorterri (Regles de Copa)

Els no clasificats d'aquesta eliminatòria de semis disputaran el 3er i 4rt lloc.

http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3354&id_idioma=3

Salut!!!
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Q be, com a minim, ja tenc premi de consolacio de sa copa envit, jajajaja.

Mestre Tolls on sou, q no s e vos veu es pel.

Salut
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

weno, crec k passare a la historia d la copa retruc com a 1r ekip eliminat per no aver posat regles copa kuan vaig retar a lamistos...
ido reeeeeeeeeeeees

bon nadal a tots i bones festes k son curtes
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Uep bergants, disculpau sa meva absència, vaig un poc liat.

Es meu 0-3... ben merescut.

Per sa pròxima miraré de fer es cap viu.

Salut
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Sí senyor, s'ho han pres amb ganes els equips. Es veu que tots volien disputar la final d'aquesta 1ª Edició de la Copa Envit i això és el que ha succeit:

================================================
Nottingham Presa - Pitagoras Power
Artilleria de guerra per part de les dues esquadres que es presentaven per una banda a donar la sorpresa i per l'altra a fermar-se ben fort els calçons a fora camp per tal de no haver d'emprar la pomada del nostre espónsor. El resultat ha sigut un partit de molts de kilats amb dos migcamps poderosos, una gran defensa de contenció per part de Nottingham però un migcamp superior i un atac devastador de Pitàgores han sigut suficients per acabar amb les esperances d'un Nottingham que d'aquesta manera esperarà sorteig pel 3er i 4rt lloc. Pitàgores presenta la seva candidatura al títol.
Thevenin SFC - Sorterri
Partit encara més igualat que l'anterior amb estratègies una mica diferents les unes de les altres. Per una banda, Thevenin, el qual basa la seva economia en el sempitern entrenament defensiu, presenta un mig camp raonable amb una defensa molt poderosa i un atac feble (quasi es pot dir que jugava a resoldre per penals cercant un empat previ). Per l'altra banda, ens hem trobat un Sorterri molt més equilibrat, amb molta més potència ofensiva i més difícil de contenir si t'agafa la pilota com així ha sigut. Si l'atac de Sorterri ha sigut poderós, la defensa no desdeia el més mínim, la qual cosa li ha suposat no arriesgar massa per no rebre sorpreses. Així doncs Sorterri serà el rival de Pitàgores a la final i Thevenin es veurà les cares amb Nottingham per una plaça al calaix

Una cosa a destacar és que pràcticament tots els equips implicats en aquesta eliminatòria han pujat (excepte Sorterri) en aquestes dues darreres setmanes la mitjana de Loddar dels tres darrers mesos , la qual cosa dona una gran idea de l'interés posat pels equips en aquesta fase de la Copa Envit:
- Nottingham P. <<Loddar amistosos -------- 4,19 >> 4,52
- Thevenin <<Loddar amistosos -------- 3,78 >> 3,95
- Sorterri <<Loddar amistosos ------- 5,19 >> 5,12
- Pitagores Power <<Loddar amistosos ------- 6,54 >> 6,82

En breu tendrem el sorteig final de camps...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

FINAL DE LA COPA ENVIT

Pitágoras Power - Sorterri (regles de copa)

FINAL DE CONSOLACIÓ

Nottingham Presa - Thevenin SFC (regles de copa)

Alea Jacta Est!!! A preparar la gran final.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

8O Ja torn a ser a la final de la RETRUC :uep: Increible!!!, encara que aquest pic contra AUBA i gràcies al calendari que tenia (darrer partit contra BOT) he pogut posar tot el que tenia per intentar passar.

Ara a la final m'espera DEPORSport, que ja em va clavar 0-4 en aquesta edició, o sigui que massa bé si fem sotscampions. No obstant l'única esperança que tenc és que tingui un rival dur en lliga i després jugui un poc més blanet la copa.

Tant la RETRUC com LA ENVIT acaben aquesta setmana i crec que el balanç és positiu ja que en les darreres 6 setmanes hem tingut el mínim possible d'equips aturats. Els triomfadors d'aquesta edició de les copes han sigut DEPORSPORT i MALREVENTIS a la CHAMPIONS (RETRUC) i PITAGORAS POWER i SORTERRI a la UEFA (ENVIT).

Molts d'anys a tots
P.D. tres participacions i tres medalletes :dance:
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

Hola bona gent, ja que per aquí hi ha un parell de cracks en això d'es hattrick voldria fer-vos unes preguntes per solucionar un petits problemes.

1-sabeu qualque forma per millorar el rendiment de s'equip o si hi ha qualque tipus d´estretègia que tengui resultats?

2-com ho podria fer per a millorar sa meva economía? és que resulta que necessit un porter que me dóni seguretat però és que és mercat està per las nubes (badeu esta pitjor que comprar un pis) i no me puc permetre luxes.

Si poguessiu donar un cop de ma vos estaria molt agraït

Bones festes!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Mira Polacocos, no em sento ningú autoritzat per donar-te instruccions de res, donat que només duc tres temporades amb això del hattrick (no arriba a s'any), però hi ha massa coses a tenir en compte per poder contestar una pregunta tan amplia com la que ens fas. El meu consell és que vagis atacant aspecte darrere aspecte i millora darrera millora.

Apart d'això és molt important fitxar bé i vendre no els teus millors jugadors sinó els que més s'et revaloritzen (això a curt termini). Per exemple, jo entrenava anotació i per progressar aviat no em va quedar més remei que vendre els meus primers 4 ò 5 davanters que vaig dur a excel·lent perque estava en situació econòmica precària. Aquestes vendes t'ajuden a anar millorant les parts de l'equip que no entrenen (mitjos, defenses, extrems,...) i millorar aforament d'estadi que té un tamany ideal en funció de la categoria (tampoc és necessari a X tenir un "maracaná"). Dona't compte també que les estrategies canvien amb el temps en funció de les necessitats i t'has de saber adaptar.

El millor que pots fer és estudiar bé el teu equip i mirar de potenciar les variants de joc que et permetran lluitar contra equips diferents amb garanties.

Respecte al porter, buuuuffff!!! jo estic amb porter notable i no tenc forma d'aconseguir-ne de millors, així que amb això no tenc sol·lució, el mercat és implacable.

Esper haver-te ajudat un poquet peró és que hattrick és molt ampli i a vegades depen de detalls petitets. Jo per millorar el meu equip al principi vaig rotar moltíssim l'equip i vaig provar a molts de jugadors per intentar saber qué era el que cercava (anant alerta a que també em fos rentable), però és delicat pel tema de les comissions i que perds molt d'entrenament en les vendes. Després vaig anar configurant l'equip i les rotacions han anat minvant poc a poc fins avui. Ara tenc un equip mitjanament estable i pareix que competitiu (al meu nivell) ja que he retallat distàncies amb altres equips, però no és l'únic camí, conec equips als que els hi ha anat molt bé començant amb una tria certera de jugadors inicials i basant tota l'estratègia amb l'entrenament.

Feliç nit de cap d'any!!! :uep:
P.D. una altra cosa, ves fixant-te amb el rendiment del teu equip en els amistosos, que no és igual que en lliga, donat que aquest és el motor designat per la lliga de la temporada que ve. Crec que aquest nou motor farà canviar d'estratègia d'entrenament i de plantejament de partits a molta gent, el que no canvii i vagi amb el sistema antic anirà cap avall. Em sembla que la importància de les diferents demarcacions de joc estan més racionalitzades. Ara un equip pot guanyar més fàcilment sense dominar la possessió, el que afavoreix a equips que no han treballat aquesta faceta però en tenen d'altres molt desenvolupades (cas de Thevenin, p.e. que sense haver-ho previst surt beneficiat dels canvis) o altres que surten perjudicats baix el meu punt de vista (com Nottingham Presa), que ha de fer canvis urgents per adaptar-se al nou motor de joc (però això ja ho parlaré jo amb ell).
tolls
Truquer fix
Truquer fix

palacocos ha escrit:Hola bona gent, ja que per aquí hi ha un parell de cracks en això d'es hattrick voldria fer-vos unes preguntes per solucionar un petits problemes.
Cracks no ho sé, veteranos n'hi ha algun. Lo més important ja deus saber que és s'entreno. Has d'entrenar una habilitat durant molt de temps per començar a notar resultats. Per a això, hauries de tenir un entrenador al menys acceptable i un raig d'assistents (9 per anar bé). Una vegada tenguis això, escull una habilitat i venga, a entrenar s'ha dit.

Et recoman molt que vagis consultant aquesta guia, a mi em va ajudar molt: www.racocatala.cat/manualht
1-sabeu qualque forma per millorar el rendiment de s'equip o si hi ha qualque tipus d´estretègia que tengui resultats?
Depèn de lo que entrenis. Jo et recoman que entrenis creativitat, que és sa que més jugadors et permet entrenar a l'hora (10 setmanals). Així, juga un 3-5-2. Ses variants ja depenen de tu.

Si et decantes per anotació (això entrén jo), juga un 3-4-3.

Mai un 4-4-2, que és lo que veig que tu estàs emprant.

Una cosa: també veig que no jugues ni amb mitjos ofensius ni res d'això. Comença a provar laterals defensius, extrems ofensius, cap al mig... a mem com et va, fes proves.
2-com ho podria fer per a millorar sa meva economía? és que resulta que necessit un porter que me dóni seguretat però és que és mercat està per las nubes (badeu esta pitjor que comprar un pis) i no me puc permetre luxes.
Per fer duros, has de poder vendre primer. Si no entrenes, sempre tendràs jugadors amb ses mateixes habilitats i hauràs de fer miracles per fer calaix. Fitxa a jugadors jovenets (màxim 19) amb acceptable d'aquella habilitat que vulguis entrenar i comença a ficar-lis branca. Quan assoleixin una bona habilitat (excel·lent, p.ex.), et podràs començar a plantejar vendre i fer negoci. Mentrestant, ho tens cruu, mestre palacocos.
Bones festes!
Igualment :wink:
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Això mateix, veus! en Tolls té més experiència a l'hora d'explicar les coses, a mí no em surt tan clara la cosa :wink: Per cert, una cosa important Palacocos, empres qualque programa assistent??? :study: Em refereixo del tipus Hattrick Control, Hattrick Organizer, o així...

I xerrant de porters, si qualcú té 2.300.000 € n'hi ha un de diví venal avui mateix amb experiència diví també de 27 anys que dona ell solet 15'5 estrelles damunt es camp. Mirau (47804046) 8O. El seu equip dona 37 estrelles de les quals la meitat són seves. Ara sí, el tío cobra 800.000 euracos per setmana, tot un rebenta tressoreries.
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

Moltisimes gràcis per sa vostra ajuda, es vostros consells me seran molta utilitat, ja que sincerament puc dir que no en tenc ni puta idea! A poc a poc anire aplicant totes aquestes recomenacions i ja vos contaré com m´ha anat.
Ni sabía de s'exitència d´aquest programes pero be ja m'informaré de com va sa cosa

Molts d'anys!! Salut i Feina!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

AVUI FINALS DE LA RETRUC I LA ENVIT
- També disputa de la 3ª i 4ª plaça de la Envit -

RETRUC
Deporsport - MALREVENTIS

ENVIT
Pitagoras Power - Sorterri
Nottingham Presa - Thevenin SFC

Sort a tots i recordam que avui dona pluja als estadis de Balears, abstenir-se de ràpids i tècnics.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

palacocos ha escrit:Moltisimes gràcis per sa vostra ajuda, es vostros consells me seran molta utilitat, ja que sincerament puc dir que no en tenc ni puta idea! A poc a poc anire aplicant totes aquestes recomenacions i ja vos contaré com m´ha anat.
Ni sabía de s'exitència d´aquest programes pero be ja m'informaré de com va sa cosa

Molts d'anys!! Salut i Feina!!!!!
Ves consultant :wink:
Imatge
Respon