Piernas Locas ha escrit:Bonessssssss !!! ido jo tb tenc un equip a hattrick, el seu nom es Xungos All Stars(799230) xDDD pero es meus jugadors son uns kakas batuadell, domes van de festa i donesss i despres no me rendeixen gensssss aixxxx xDD be ido amem si organitzam una copa retruc, que pot estar interesant aixo jejejje venga adeuu i bon truc icon_wink.gif.
Te retaré a un amistós... bandarra! Ja veuràs quina falaca que te pegaré...
Bones a tots. Jo també tenc un equip a Hattrick. Es diu FC NuTes (122306) i estic a sa V divisió apunt de pujar a IV, però no sé cert si vull pujar-hi perquè m'ho pas força bé guanyant tants de partidets a V jajaja. Si algú vol contactar amb mi per parlar d'algun dels dos jocs aquí em teniu.
Un saludo gent
Darrera una primera posició a V, hi ha anys de vici...
No dubtis que per qualsevol cosa que no entengui o assessorament tècnic i/o tàctic contactaré amb es teu representant (de veres)
Ara mateix tenc un equip compensat i competent per sa divisió a sa que estic, en començar a sorgir problemes a divisions superiors et diré alguna cosa mem.
Vagi bé! (avui partits, jo ja he pujat essent líder )
Bé, si necessitau qualsevol tipus d'ajuda referent al hattrick aquí em teniu, sempre i quan hi pugui fer algo (No me demaneu q vos passi peles perquè soc més pobre que el madrid..)
bona feina tolls.
sa lliga? i bee, tercer, i me pareix que ara me toca a IX. ara si que la liaré...
pes tema de sa copa, jo ara n'acab de comensar una i me me queden uns 7 partits...així que amb jo no podeu comptar per ara