Se m'ha ocorregut fer com el top 10, pero de les millors parelles, es a dir, fer un llistat amb les 10 perelles que han guanyat mes partides junts, seria una bona manera de incentivar als truquers a jugar amb la seua parella aixi estaria mes interesants els trucs ja que amb la parella que coneixeu la seua forma de jugar i per a dir-lo de alguna forma, juges millor.
Es una idea, ja si us pareix bé la feu.
Si tenim en compte que aquí es juga en parella, i no individual, potser en Retruc no va tan desencaminat.
A la lliga de futbol, la classificació que compte -a banda del pitxixi o el zamora- és la dels equips, perquè és un joc d'equip.
Així, el truc és un joc de parelles.
Ara bé, tampoc voldria que es fomentàs el fet jugar sempre amb la mateixa parella; pens que una de les millors virtuts d'aquesta web és el fet de poder "conèixer" molta gent i, per això, hi has d'haver jugat.
Em sembla una molt bona idea, que, al marge de les puntuacions habituals (per les que ja he vist mil i una filigranes per aconseguir punts) hi hagi un top ten de les millors parelles. A banda de que és un joc en equip com diu en Queralbs, també incentivaria que els usuaris entressin sempre amb el mateix nom
Jo vaig veure el top 10 de parelles un dia, però ha desaparegut.
Obrador, el tornareu a posar o no? es podrà consultar el llistat complet per parelles?
I parlant d'un altre tema, me pareix que perdre punts per no jugar en una setmana és massa poc temps; si un se'n va de viatge, o està malalt, o simplement té una mala setmana i no pot accedir a la web ja està; per mi és massa poc temps, me pareix que seria més prudent allargar un poc aquest termini, i cercar altres maneres de fomentar que es jugui amb el nick original; i tenir un top 10 de parelles és una bona manera.
En primer lloc, i en referència al titol del fil: el top-10 parelles el vàrem haver de llevar perque va fer caure el servidor (haurem de millorar una miqueta el seu codi per tornar-lo a posar)
En segon lloc: hem posat 2 setmanes i no una, per tant no passeu pena, si en dues setmanes no podeu jugar, però, com que hem allargat el temps, també es restaran més punts si no jugau (com 2 partides perdudes, que no son 48 punts)
Bones nomes demanar, que perque abans es va arribar a posar es Top 10 de parelles, i un dia de cop i volta vaig veure que no hi era, nomes volia saber el motiu i tal, i si tornara a ser-hi, gràcies.
com s'explica al missatge just anterior al teu, el Top 10 de parelles es va haver de llevar perquè va provocar la caiguda del servidor a causa del gran nombre de processos que generava. Ara, per tornar-lo a posar s'ha de programar amb un nou codi que sigui soportable pel servidor i això du bastanta feina :? ...Així que suposo que un dia l'arribarem a posar, però les feines s'acumulen i reten poc....així que paciència.