agraïment
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
avui fa dos mesos que em vaig conectar per primera vegada i he de dir, després de haver llegit els diversos fòrums, que estic encantat en la pàgina, maldament hi ha dies que s'empetolli, perque hi ha coses molt mes series en aquesta vida per enfadar-s'hi, malaltíes, fam, etc. Per aixó un agraïment especial a la gent que treballa en i per la pàgina, una pàgina a on: es coneix gent simpàtica (XAVICAMPS, kamy, vineamí, kaik, romaní, xame, manuels, I M'ESTIC DEIXANT MOGOLLON DE GENT), engrescadora (envida, berny, bernatmano, binificat) i totalment encantadora (toninaia) i a mes, es passan ratos molt divertits i (oh, es riu fora coneixer la gent -miracle!). Jo he tocat amb un dit al cel. No afluixeu. Gràcies. Visca el TRUC
I JO? I JO?
Jope!!!!
No te faig amig, au!
Jope!!!!
No te faig amig, au!

Jove això fa que pensar, posar primer na TONINAIA abans que tú,

digués que si BEN HUR (Gladiator) aqui te n'oblides de jugar a truc cuant comences a coneixer un poc es personal, sigau ben arribat, i no te l'erscoltis massa a nes vell d'en JOVE, que només té un defecte, pero gros i li perdonam.

** Xisco MASET **
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Jove,
Si jo fos de tu, al proper dinar no el filmaria a en gladiator!
¿On s'ha vist mai, no pensar en tots?!
... amb na toninaina sí, punyetero ...
Gladiator, és un plaer compartir aquesta pàgina amb gent que s'hi sent a gust i l'empra per a passar-ho bé, com ha de ser.
PD: Per cert, Jove, al dinar de sa Creu esper que facis un altre flim o penícula d'aquestes tan wapes que saps fer.
Salut!
Si jo fos de tu, al proper dinar no el filmaria a en gladiator!
¿On s'ha vist mai, no pensar en tots?!
... amb na toninaina sí, punyetero ...

Gladiator, és un plaer compartir aquesta pàgina amb gent que s'hi sent a gust i l'empra per a passar-ho bé, com ha de ser.

PD: Per cert, Jove, al dinar de sa Creu esper que facis un altre flim o penícula d'aquestes tan wapes que saps fer.
Salut!

bones gladiator!
tens molta de raó en lo que dius...aquesta pàgina es plena de bona gent riallera i amb ganes de fer amics nous!Aquests noms que has posat son un exemple d'un parell,però n'hi ha moltísims més!
be jo dic lo mateix d'en gladiator...que m'ha caigut molt bé i que es un bon jugador...
una cosa gladiator...si vols juntar-te amb gent riallera i amistosa fer dels centristes! demana copes a n'obrador i te les donarà!un parell d'es centro son.(envida,tiano,krus,perdigot,lafaltaenvide i jo...etc,etc)
auau...salut i BONES FESTES!!

tens molta de raó en lo que dius...aquesta pàgina es plena de bona gent riallera i amb ganes de fer amics nous!Aquests noms que has posat son un exemple d'un parell,però n'hi ha moltísims més!
be jo dic lo mateix d'en gladiator...que m'ha caigut molt bé i que es un bon jugador...

una cosa gladiator...si vols juntar-te amb gent riallera i amistosa fer dels centristes! demana copes a n'obrador i te les donarà!un parell d'es centro son.(envida,tiano,krus,perdigot,lafaltaenvide i jo...etc,etc)
auau...salut i BONES FESTES!!

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Amic es un honor que recordis el meu nom per anomena a gent simpatica.
Com be dius son un caramull de simpatics i simpaticas que feim de mata un poc es temps, jugant, riguent, xerrant, etc.
Lo dit, que no afluixi.
Salut, per damunt de tot salut i BONES FESTES A TOTS
XAVICAMPS
Mestre Queralbs no passeu pena.
Que fa dues setmanes que estic amb depressió, perquè tenia sa maquineta que no pirulava .
Però ja esta tot preparat per fer el film.
Aquets vegada vos sorprendarer amb un altre film, no o dubtis.
Això si a n'gladiator el posare a cuadrets, je, je....
Que fa dues setmanes que estic amb depressió, perquè tenia sa maquineta que no pirulava .
Però ja esta tot preparat per fer el film.
Aquets vegada vos sorprendarer amb un altre film, no o dubtis.
Això si a n'gladiator el posare a cuadrets, je, je....