Opinions n’hi ha moltes i per tots es gustos, així que jo donaré la meva.
Hola trucadors!!!
El tema està en aportar idees sobre el tema de les senyes que ens podem fer entre la parella sense que l’altre parella ho vegi. Jo vot que no, en no fer-ho, en el joc de taula sempre tens la oportunitat de veure les senyes dels contraris. També hem de pensar que per molt ben aconseguit que estigui el joc i emuli en un percentatge molt alt a el de taula, una de les coses que fa que sigui més divertit és la emoció de saber que portaran els demés, tant la teva parella com els contraris. Si afegim el poder fer senyes sense que els altres ho vegin, farem que totes les vegades que hem discutit de si un jugador fa trampes perquè juga amb el mateix ordenador, o empra es Messenger ..... se'n vagi a norris, així també podré jugar amb la meva parella des de casa perquè tan mateix ens direm les cartes amb les senyes, ja no farà falta anular les partides jugades des de la mateixa xarxa. Quin és l’objectiu del joc, només guanyar?. La veritat, només he utilitzat les senyes dues vegades, i no he xalat ni la meitat, però bonu, sa majoria guanya.
Adéu, i a veure si aprofitem aquests dies de festa per fer uns quants trucs.