Mal perdedors

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Bloquejat
xu
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 13, 2007 0:00

Vull proposar el baneig o colca mesura per tal de que .... i .... no puguin tornar a jugar. Quan perden la partida, no només no amollen la darrera carta sinó que cancel·len la partida. Me pareix patètic.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Bones, no mes vull dir que jo conec a aquestos dos del que dius que han fet aixo i justament no es la clase de gent que ho fa, sino tot lo contrari.
Me rresulta molt extrany que hagui segut aposta, pot ser hi va haber un fallo amb el servidor o lo que fora que no permiti tirar eixa darrera jugada, pero ja te dic que estos dos no son de eixa clase de gent.
Imatge

Amunt Sempre!!
berny
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 49
Membre des de: dj. set. 28, 2006 0:00
Ubicació: InCa

bones!

jo tambe e jugat amb ells i mai han fet aquestes coses...deu haver estat un fall o colca cosa pero no son mala gent! tot lo contrari...magnifiques persones!!! :O)

au ido esper que això s'arregli i que tengueu sorttt!!! :ui:

salut!!:salut:

copeeeessssssss!!!! :dance:
xu
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 13, 2007 0:00

no crec q se tracti d'un problema tècnic quan diuen això es per tot lo que mos heu fet esperar.
Si la partida és lenta mala sort, però és de mal gust deixar una partida fora acabar just la darrera carta.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

xu ha escrit:no crec q se tracti d'un problema tècnic quan diuen això es per tot lo que mos heu fet esperar.
Si la partida és lenta mala sort, però és de mal gust deixar una partida fora acabar just la darrera carta.
Be, xu , si es aixi com dius, tens l'opció de posarlos un negatiu pero no cal fer tant de renou. Si jo te contara tot lo que m'han fet a mi....
A mes si no vols que et pasi aixo, donet d'alta al Club, que ahi no fuitg ningu.
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

He editat i tancat aquest fil, perquè vulnera les normes dels fòrums. Per favor, llegiu-les.

Gràcieees.
Bloquejat