Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Mirau això, esper que no estigueu tan malalts.

http://www.youtube.com/watch?v=-QKuwzVLmDQ

jajajajajjaj :mrgreen: :mrgreen: deu mevet
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Havia vist versions de tot tipo amb aquest puta capcuadrat loco. Pero aquesta es bonissimAAAAAAAAAAAAAAAA! AAAAAAAAAH! xDDD.

Salut.
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

Nathan Schovers (133453128)
21 anys i 90 dies, pobre forma, saludable
Un noi carismàtic que és temperamental i deshonest.
Té un nivell desastrós d'experiència i pobre de lideratge.

Proper aniversari: 25/12/2007
Nacionalitat: Nederland
Índex del total de qualitats (TSI): 1 860
Sou: 612 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: excel·lent Porteria: desastrós
Creativitat: pobre Passades: pobre
Extrem: insuficient Defensa: excel·lent
Anotació: acceptable Pilota aturada: dèbil

si colqu li interesa aquest defensa, esta posat a sa venda... jiji

Necessit dobers i le de vendre...

Feia stona que no me veieu es pel per aqui ehhh

Au bonda atloots
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Aquesta torna a ser una bona campanya en general pels integrants de l'esquadró de IX. Després d'haver protagonitzat quatre ascensos, qualcun dels quals va ser poc menys que heroic (Tuxy), ens permetem el luxe de classificar molt amunt a els nostres respectius grups. Només U moros den Dragut ha tingut un començament fluix. La resta:

Llosetina, F.C. (2º) Ranking 1.386 / 16.384
Nottingham (1º) Ranking 930 / 16.384
Thevenin SFC (1º) Ranking 3.696 / 16.384
Malreventis, F.C. (1º) Ranking 540 / 16.384 --- Jugant MOTS aquesta darrera setmana.
U Moros d Dragut (5º) Ranking 1.336 / 16.384

Çò vol dir que podríem aspirar a pujar gairebé tots o tots depenent de les segones voltes. :clap:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, en aquests moments comencen els amistosos de la 2ª jornada de la Copa Retruc. Recordam que aquesta setmana s'enviaran les primeres invitacions per jugar la Copa s' Envit.

Per la meva part els meus jugadors han sortit ben embatumats amb la famosa i líder en vendes pomada de "Figa de Moro" per jugar el partit davant el potentíssim DeporSport. Per a més Inri venen cascats del MOTS que els vaig fer jugar dissabte així que pot ser grossa la cosa.

Crec que vist el que em queda puc apuntar tranquilament la meva candidatura a la Copa Envit.

Salutacions,
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Després d'aquesta jornada i donat la seva improbable classificació per quarts de final de la Copa Retruc, queden convocats (encara que no és definitiu) per sa Copa Envit els següents equips:

Llosetina F.C.
mundowil.com
palacocos fc
Pitagoras_Power
Sorterri

La setmana que ve anunciarem la composició definitiva i realitzarem el sorteig. Estau atents a aquesta via per tal de concertar els amistosos correctament. Pensau que no hi haurà cap setmana buida i estarem una setmana més de l'habitual tots enxufats.

Ah! per cert, m'han comunicat que ja es pot transferir la gestió de la competició entre diferents gestors, el que vol dir que el guanyador d'aquesta edició rebrà els honors de dita organització per la següent edició.

Boooones
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Estaria bé que, els que no ho han fet, que configuréssiu un correu electrònic a les opcions de Hattrick donat que HTCUPS captura aquest correu i després es fa molt més ràpid i fàcil enviar comunicacions de les copes, si ho fem així podreu validar la vostra participació a la Copa i d'aquesta forma us donau per enterats i acceptats. Si no ho fem així hi ha una altra via però manual i més xafagosa i es tracta d'evitar feina als futurs gestors. Per exemple tant Llosetina com jo mateix el tenim activat i ja surt a HTCUPS. És poca feina i la veritat és que la facilita bastant.

Setmana clau per decidir quins equips baixen a l'infern, al grup B de la Copa Retruc "La Envit Masters". Tenim pràcticament cinc equips amb les credencials necessàries i només falten els retocs definitius.

Quan es coneguin tots els participants es donarà a conèixer els resultats del sorteig i el sistema de puntuació que durà a terme la competició de cara a les futures edicions. Pensau que puntuaran al ranking els golejadors , els menys golejats, els menys amonestats, la classificació general,... bé ja us ho comunicaré. A partir d'aquí s'estableix una classificació històrica que el gestionarà la mateixa web.

Salutacions :arrow:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Idoi jo ja estic eliminat de sa copa retruc. Ja estic disposat a rebre sa teva invitació. J_Jaume, ho has passat punyetero jejejeje. Tanta de sort que no hi ha hagut lesions. Molta sort!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

8) Booono, si no m'he equivocat els descartats d'aquesta edició de la Retruc ja estan confirmats com a candidats a endur-se'n la primera mini-edició de la Copeta Envit. Els aspirants al títol son... (tambors)...:

- Nottingham P. <<Loddar amistosos 4,19>> (mitjana darrers 3 mesos)
- Palacocos <<Loddar amistosos 1,79>> (bis)
- Thevenin <<Loddar amistosos 3,78>> (bis)
- Sorterri <<Loddar amistosos 5,19>> (bis)
- We Love Sundays <<Loddar amistosos 3,81>> (bis)
- Mundowil.com <<Loddar amistosos 2,59>> (bis)
- Pitagores Power <<Loddar amistosos 6,54>> (bis)
- Llosetina <<Loddar amistosos 4,20>> (bis)

Per tant pel sorteig tothom vol evitar els dos "cocos" i favorits d'aquesta 1ª edició, que són Sorterri i Pitàgores Power. En canvi tothom dessitja que el sorteig designi a Palacocos com el seu rival... anem a procedir al sorteig... trrrrrrr....trrrrrrr....trrrrrr... ja està!!! els resultats són:

19-12 Pitágores - Palacocos (regles de Copa)
19-12 Mundowil - Thevenin
19-12 Sorterri - Llosetina
19-12 Sundays - Nottingham

Podeu anar concertant els amistosos, l'enllaç de la Copa és el següent:

http://www.htcups.org/copa.php?id_copa=3354&id_idioma=3

però no feu cas dels estadis que apareixen donat que està equivocat i fa falta subsanar. El repartiment de puntuacions una vegada acabada la Copeta és la següent:

Posició general edició de Copa 15 - 12 - 10 - 8
Equips més golejadors 5 - 3 - 2
Equips menys golejats 5 - 3 - 2
Equips més nets 3 - 2 - 1
Jugadors golegadors 3 - 2 - 1
Millors porters 3 - 2 - 1

Salutacions a tots i ja us enviaré noteta a través de HT donat que el tema dels correus ha sigut completament ignorat. :salut:

Ah!, el missatge que haureu rebut els participants és per picar un poc l'amor propi :mrgreen:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Malgaroth ha escrit: J_Jaume, ho has passat punyetero jejejeje. Tanta de sort que no hi ha hagut lesions. Molta sort!!!
Si punyetes, no he pogut mirar es partit fins a mitjan horabaixa, i a sa feina ja me preocupava per voure com hauria quedat :P

Au, salut i enhorabona als que hem passat, i als altres sort per sa gran I edició de sa copa envit
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual

Mem Malreventis expliquem com es axo de configurar es correu, xDDDD.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Tu ho tens arreglat Tuxy, el teu correu me surt a HTCUPS. No tens problema. Si ho tens configurat a les opcions de HAttrick correctament també surt a els altres gestors...

Ben béee...

Per cert, via l'enllaç podeu veure la informació, però us aconsello que us registreu a HTCUPS per tal de tenir-hi total acces. De els dubtes que surtin o els problemes que hi trobem, les plantejaré al GameMaster per tal d'anar millorant aquesta competició.

:salut:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

ostiaaa!! ma sorpres la meva classificacio pels quarts d la copa retruc! jaja no mo esperava, ja k als amistosos no solc fer gaire bon paper... pero b, x fi i aura representacio pollensina als quarts d la copa retruc xD
a mes a mes e celebrat akest pas el dia k arrip als 20 anys xDxDxD vaja paranoies k m peguen

ara k ja som aki, mem si arrip mes lluny jaja i si no, la proxima vegada i tornarem :scratch:

au ido bona gent, salut i força a nes menut pk sigui mes gros i mes pelut!
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual

A sa copa envit ens hem d inscriure o ja esteim inscrits? xDDD. Es q no m he fet massa amic des HTcups encara.

Au idooooo!!!!
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

hola bona gent! El Palacocos FC esta de liquidació perque es meus jugadors s'han acabat es pressupost de tota sa tempora en sopars i cubates, o sigui que podeu pegar un bot a nes club per veure si vos interessa res, o per lo menos podeu venir a fer cas, jejejeje.

Bon Nadal i bones festes!
Respon