Bones gent, duc una temporada intentant jugar però no hi ha puta manera. Es problema és aquest, simplement:
Es java funciona bé, lo que no veig cap nom i no me puc ficar a cap taula.
Tenc s'avast com a antivirus, tal vegada hi tengui a veure. Tenc una juguera que fa colló, després de mig any bo que no faig cap partida. Mem qui m'amolla un cable, s'agrairà.
Pareix que s'avast funciona bé, no entra porqueria, que és de lo que se tracta.
Lo que m'interessa saber, en cas de què sigui s'avast es problema, què he de configurar (si firewall o una altra cosa, i com). He ponyit quatre coses, sense èxit.
Gràcies
Per jugar, l'ordinador necessita obrir un port per establir la connexió... el port del servidor es el 143, però al client n'agafa un crec que mes gran que el 60000, no se si et serveix de res aquesta informació a l'hora de configurar l'antivirus...
tolls, a mi me va passar lo mateix i es meu problema va esser s´Avast.
Simplement prova d´aturar es mòdul de "Correo de Internet"de s´antivirus, pitjant es botó dret damunt s´icono d´Avast que hi ha a sa barra inferior a la dreta, i obrint l´opció de "Control de la protección por Acceso", allà podràs "pausar" o "terminar" aquest módul.
Ara sempre tenc que tenir aquesta protecció de s´Avast aturada per poder jugar.
Per cert, ja va passar lo mateix a d´altres companys: http://www.retruc.net/modules.php?name= ... ight=#4790
Au, mem si aviat en feim un..
Al Centro y Pa´dentro!!
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
a jo tb me va pasar una cosa semblant, si posava "actualizar" d cada vegada veia un poc mes, pero no podia jugar. vaig actualitzar es java i reees. fins q el vaig desinstalar i el vaig tornar a baixar i ara me va benisim!! esper q ho aclarigueu!!
tiano ha escrit:tolls, a mi me va passar lo mateix i es meu problema va esser s´Avast.
Simplement prova d´aturar es mòdul de "Correo de Internet"de s´antivirus, pitjant es botó dret damunt s´icono d´Avast que hi ha a sa barra inferior a la dreta, i obrint l´opció de "Control de la protección por Acceso", allà podràs "pausar" o "terminar" aquest módul.
Ara sempre tenc que tenir aquesta protecció de s´Avast aturada per poder jugar.
Per cert, ja va passar lo mateix a d´altres companys: http://www.retruc.net/modules.php?name= ... ight=#4790