Estic indecis

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Jo soc així, si no n'hi ha pus, lo siento.......

http://es.youtube.com/watch?v=yB0WGoHTN ... re=related
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Si a mi me agraden i molt els videos que poses, Jove
son collonuts, pero no trobe que sigui que els poses
per falta de idees que es lo que en Lei diu.

Segueix aixi crak :ditr: ets un fenomeno.
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Lafalta, amic kefe o kose, no te preocupis de lo que te han dit es partisanos de s'oposició :scratch: nomes volem intimidar es personal que no son des seus :drool: :drool: .

Lo que no entenc i mira que ho son de grossos aquest opositors per exemple N'ayayay, En Lei :scratch: que tots sabem com se va fer de s'oposició "per una brega perduda de boxing" i si diu que no, esta mes que documentada. :study: :study: .

Bé ido a lo que anavem grossos opsositors si que ho son, pero amb s'oposició PURA i DURA que fan, reputes si pareixen una guarda de cans bufons "Perritos Falderos" (per que no ho entengui) que lladren i lladren i tornen lladrar pero de por que tenen, i es que no lladren de por :eh: està clar, perque no les trepitjin.

Ale dit aixó que sapigueu que dia 26 s'oposició sera es "LLeó" de sa festa i Es pocs i suficients representants de's centre seran "En Pinten".

I esta ben clara sa dita i ho agafau com volgueu:

** NO ES TAN FIERO ES LLEÓ COM HO PINTEN **

:few: :few: :few: :few: :few:
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

bones paraules xisco :ditr: , i a vore si te animes i vens al dinar home.
Deixali la visa a la dona a ma i voras com sen va i no remuga :lol: .
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Masset el primer avis.....
Preparau-vos....
http://es.youtube.com/watch?v=pHvCi802J ... re=related
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Ja pots posar avissos JOVE, :think: i si aixó es sa valentia de s'oposició valenta OPOSICIÓ, :scratch: de totes formes aquest de sa caputxa color de taronja, pareixes tu i a nes fons en sa cara que posa pareix que li sap greu haver denunciat a sa pobre joveneta o li ha escarrufat sa ganivetada a sa jugular. :xx: :xx:

Ja que t'agrada posar posar videos i jo no en sé ni en vull aprendre, :no: no siguis dolent i no el censuris com fa 40 anys. i que acabi s'escena amb sa arribada des lider centriste donat lo que sa mereixen a nes putes opresors dels debils.

:few: :few: :few: :few:
:hand: i val mes que no m'ensenyeu a posar-ne de videos, que en trobareu dins sa sopa, baix el llit, dins el WC en aixecar sa tapadora i alerta que no trobeu cualque tròs d'esparreguera dins es condons "Preservatiu" " Profilactic" ....... :O) :O)

I després d'això per quedar bé devant ses jovenetes contestareu:

Noltros no n'empleam :-/? :-/? , clar que no, perque com des bando que estau no feis RES de RES, ni oposició que ja es dir.

M:-) bueno crec que me allargat massa i no he dinat, bon profit i adew. M:-) M:-)
** Xisco MASET **
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

que te pareix aquest berenar ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:dance: :dance: :lol: :-/? :clap:

Imatge
ImatgeImatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

cagondell despres de aquest sopar hem disidit q el nostra representant e ilustre don lei de los san juanes mos representaria com vicepresident i demanaria al senyor cobrador q li posas ses condecorasions com a tal jo li voldria posar els dos garrotets dor al merit i a la valentia a primera linea de foc pero si no pot esser li ahurien de posar dues floretes devora es seu garrotet i com mai puc deixar de anomenar a nes meu mestre i estimat estel tambe voldria nombrarlo lo q ve darrera sa primera linea es a dir sa artilleria pesada amb dos nicks a nes top jajajjaja amosss un garrot dor a mestre estel i sinos una floretaaaaa
oposisio puta i dura
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

lafaltaenvide ha escrit:Puedo prometer i prometo........
mucho prometer antes de meter....
nada de lo prometido despues de haber metido!!!!!!
:few: :few:
ImatgeImatge
pipiolos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 31
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: es pla de na tesa
Contacta:

bedeu bon berenar....ejjejejjeje...bedeu jo no surt pq feia sa foto ..jejejjeje... au ido.....

garrots
Respon