Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Booones! demà comença 8) la VI edició de la Retruc Cup, una edició que si vos he de dir la veritat no tenc gaire bones vibracions :think: degut a que no aconsegueixo millorar l'equip degut als preus que es mouen al mercat, però bé, això és el mateix hàndicap per a tothom.

Una bona notícia és que he pegat una passada per HTCUPs i ja publica allà mateix part dels canvis que us comentava, diu:

Notes de premsa
Final de consolación - Third-place play-off Data de creació: 26-11-07 01:36
A petición de un usuario ya está preparada para las nuevas copas la opción de final de consolación, se trata de un partido en la misma jornada que la final en el que juegan los semifinalistas perdedores. Es aplicable en eliminatoria de más de 2 equipos y en liga+eliminatoria en el que jueguen la fase eliminatoria al menos 4 equipos.

Además se han hecho algunos cambios en la vista de copa cuando está finalizada, ahora se muestran una simulación de podio con el ganador, el finalista y los 3os puestos.

También ha habido mejoras en el formulario de cambio de resultados que se añaden a los ya realizados en el cambio de datos de los partidos.

También a petición de un usuario en breve dará comienzo el desarrollo de un nuevo módulo de competiciones en el que los gestores podrán agrupar sus copas a modo de ediciones y en el que habrán estadísticas de la competición que serán la suma de las diferentes copas.

Booono, només faltava que posés "a petició de la Copa Retruc".... :lol: Au idò, sort a tothom i els que no ho tingueu clar per demà (jo sóc un d'ells) tenim per aquí una pomadeta de figa de moro que dona gust... una bona escampadeta abans del partit evita irritacions i sangrat de ses morenes... :lol: :lol: :lol:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Per cert, ara pensava que una vegada acabada la lligueta de la Copa Retruc quedaran 8 equips lliures que, mentres els altres es suiciden a octaus, podrien començar una mini copa de consolació entre els "no classificats" i ja de pas provaríem que tal HTCUPS. Si us pareix bé podria dir-se Copeta S'envit (obert a altres denominacions). Així es podria fer en dos grups de 4 a eliminatòria directa i tots acabaríem la mateixa setmana de jugar entre noltros.

Qué us pareix?
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

Molt bona idea això de sa copa envit, així per lo menos duraré un poc més.

Au venga ja m´hi podeu apuntar a mi.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

:ditr:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

En vista que m'equivocat posant l'emoticó d'abans, jejejeje aclariré que me pareix una molt bona idea.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Me pareix perfecte!
AL CENTRO I PA'DENTRO!
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Uep, molt bona feina malreventis, cagondell, si a jo m'escoltassìn tant.

Pes tema de sa copa envit, jo hi estic dacord, però no se si la podré jugar. Segons quan comensi sa 2a divisió de sa copa FEFE

Salut i sort per sa retruc cup
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Uep!! m'ha agradat aquesta resposta del personal :ditr: Així un s'anima a proposar coses. D'acord idò. He creat una Copa per invitació a HTCUPS, per tant no la cerqueu perque no apareix allà. El que farem serà el següent:

>> L'inici està programat per dia 19 de desembre, data en que s'hauran jugat els tres primers partits de lligueta de la Copa Retruc i es sabrà per tant qui són els que s'en van a l'infern. Aquesta mini copa només durará tres setmanes i acabarà al mateix temps que la Copa Retruc.

>> Com he dit la Copa és per invitació així que aniré convidant :lol: :lol: :lol: (crec que riurem amb les invitacions), a tot aquell que vagi quedant per la voravia de la Copa Retruc.

>> El sistema serà eliminatòria directa entre els 8 equips en camp designat aleatòriament (havia pensat fer anada i tornada però així quadram bé amb la Retruc i segurament farem més bulla pel foro)

>> Final de consolació pel 3er i 4rt lloc. Farà que fins i tot la darrera setmana de la Copa Retruc hi hagui 6 equips implicats i jugant-se qualque coseta.

Així doncs, si vos pareix dono per inaugurada la Iª Edició de la Copeta s' Envit! :clap: o "la copa dels humils". Sort a tots!!
------
Respecte al comentari de J_Jaume coment: si estaves apuntat a la Retruc i exposat a arribar fins i tot a la final, no tindràs problema donat que sa Copeta no allarga cap data.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

I es dia de's dinar de retruc.net feim una entrega de premis! jejeje

Ja que feim publicitat de sa web per altres webs ... li demanam a n'obrador que mos deixi uns eurillos per fer premis pes 3 primers classificats. Encara que siguin 3 diplomes. jejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

Joder amb el Notthingam Pressa!! Per lo que veig tens paraula, 5-0 no hem quedat. Lo teu és abusar des dèbils!!!7-0!!!! Jo que me conformava en no quedar a 0 i mira quin berenar que m'has deixat.
Bono esper que per lo menos hagi servit per llevar sa comedi a nes meus jugador.

Enhorabona per aquesta victori per en tornar te pac un cafe i per lo menos me'n deixes fer un!!

Sort a tots a sa copa!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Polacocos, t'apunt la matrícula per sa Copeta s' Envit :ditr: Seré la teva ombra, no et perdré de vista, ... no sé si convendrà preparar s'invitació. :ui:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Equips provisionalment inclosos en la 1ª Edició de la Copeta s' Envit:

U moros den Dragut (un empat el deixa en una situació asequible)
palacocos, f.c. (candidat d'or a la Copeta)
Sorterri (derrota per la mínima davant un rival d'entitat)
Thevenin SFC (la cosa es complica amb els rivals que hi ha)
We love Sundays (derrota clara en un grup fort)
mundowil.com (derrota molt abultada en el mateix grup de Sundays)
Auberkoks (empat que deixa les opcions intactes)
Llosetina, F.C. (derrota per la mínima davant en Coco)

Això només és una targeta groga. Tots els que presentem l'horabaixa del dimecres 12-dic seran convocats per disputar-la. De moment tots els equips tenen opcions, però la setmana que ve ja n'hi haurà de descartats que rebran una amable invitació de l'organització del torneig.

Salut i sort
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Ostres, han tengut punteria avui no m'ho pensava mai... Te tenc en compte lo des cafè jejeje.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Tuadeeeeeeeell que m'he perdut de coses. Copa envit? jajajaj
Si me cepillau a sa primera a sa retruc (tot fa pensar que sí), hi provarem de jugar, si me deixau.

Besitos
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Hombre Tolls, ja me pensava que te n'havies anat a l'extranger i no havies pensat a tornar. Bufff!!! ja veus que no podem estar aturats i sempre la pensam. Referent a la Copeta Envit donada la participació qeu hi ha (tots veterans gairebé de la Retruc) estic en condicions de dir que el guanyador de la Copeta Envit tendrà l'honor (ho he de confirmar) d' organitzar la IIª edició. Així doncs cada edició es preten que hi hagui traspàs de poders al guanyador de la mateixa, si us pareix bé, clar.

Pels més cautelosos us diré que no du feina i que sembla molt bona d'enllestir. Així que, fora por. Això significarà també que el guanyador de la Copeta Envit tendrà el goig d'inscriure el nom del seu equip al llibre d'Or de la mateixa i tancar les dades pertinents a la seva Gloriosa participació.

Salut i taules ben parades!!!
Respon