No hi ha dret!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

En monty i jo entram a una partida pensant que està acabada, i resulta que no, estan al tercer canto i noltrus entram perdent 7 a 11 i aquells havien fet la falta guanyant... lis deim que cancel.lin, per favor tres mil cops, però en SUSO no vol cancel.lar però el seu company 36-36 al final accedeix.. total jo pitjo anem i resulta que la maquina posa que perdem el truc... dua 75.4 gri i me quedat am 74.8 gri, no ho trobo just, com que també es demanen els punts quan hi ha una equivocació (ayayay fa res) demano que es miri el meu cas i el de monty, per favor.

Amb el que costa guanyar partides i que te prenguin els punts així. Agraïria un suggeriment Obrador, de totes formes gràcies per escoltar!
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

De totes formes, si només podien cancel.lar quan jo pitgés anem (llavors es miran envits, i evidentment perdem), trobo que noltrus entram a la partida sense saber que aquesta estava en eixa situació...
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Perdó, es SOSTO i 36-36 la parella aquesta..
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

I torno a ser jo, passo de 75.4 gri a 74.08 gri, cagondeu, per un cop que estic per dalt i me robeeen... no vull que me donin però que tampoc me prenguin!!
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies Obrador per solucionar-ho :b :#
Imatge
KRUSENSTERN!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Estic content Krusenstern_1977, de veure que vius tant bé, perquè si muntes aquest renouer per 1,32 punts GRI de m... és que realment no deus tenir ni un sol problema.

Segueix així de feliç.

Ah! ... i abans d'entar a una taula, mira abans si han començat o no, que ja no fa dos dies que jugues, home!

Salut! :salut:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Has donat al clau jajajaja :lol: :lol: , d'alguna cosa m'haig de queixar perquè sóc absolutament feliç jajajajaja... 1.32 és 1.32, com 15 punts al ccr :think: :think: :P , l'essència és que no es cometin injustícies, no els punts.

PD: de tant feliç que sóc, seguiré sent incissiu quan les coses deixin de ser justes per mi i pels bons amics que tenc per aquí... ara bé, no fa falta insistir molt perquè el creador o soluciona si és just :clap:

PD2: :think: :think: Queralbs, per la mateixa regla de tres, si un no es queixa al fòrum, vol dir que és infeliç?? :think: :think: :P
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Ah, per cert, ironíes les justes.

Salut a tothom i cada loco con su tema :salut:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Catiuska
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 03, 2007 0:00
Ubicació: VALENCIA

Jo pense que seria millor solucionar el problema per a tots i no en casos puntuals, molta gent entra quan la partida ja esta terminada i pert, no seria millor que quan se n'anara algú la partida no se quedara bloquejada?

Me alegre que se t'haja fet cas pero no eres el unic al que l'ha pasat jo vuic una solució per a tots.

Salutacions.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

D'acord catiuska, però quan has tingut un problema ho has de dir tu particularment perquè sinó no es pot saber, açò és el que he fet, res més. Ja sé que per 1.32 punts gri de punyetera merda no fa falta fer tanta renou com molt bé a destacat Queralbs, més importants coses hi ha a la vida que eixos punyeteros puntets, però quan passa cosa que trobes injusta (al menys jo), sigui important i rellevant o trivial i banal, me fa bullir la sang i demano responsabilitats, sóc crític, que haig de fer.
Imatge
KRUSENSTERN!!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Esper que això no senti jurisprudència. Perquè, amb tots els meus respectes, si n'Obrador ha d'arreglar cada vegada aquestes errades de novell anam arreglats.

Salut! :D
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

El problema és que ja hem platejat massa precedents... no és el primer cop que arreglam una "injusticia" que pot ser bé per error del programa, com s'ha donat qualque cas, o bé per error humà de la persona que juga (n'ayayay fa dos dies o en krus en fa 1), i quasi sempre hi hem trobat una solució més o manco justa...

És ver que pot ser perillós i tothom que té problemets com aquest es podrà queixar, però és el que ha anat fent la gent fins ara, i mentre tenguem temps, podem estudiar cada cas concret... supòs que fins ens cansem d'atendrer-los, llavors ens farem la punyeta amb tot i els deixarem córrer.
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Entesos, aniré més en compte el pròxim cop. :oops: .
Imatge
KRUSENSTERN!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

i els meus 100 puntets que en varen barrinar deliberadament, que?
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

JOVE amic, no passis pena dels teus 100 punts :hand: a i no diguis res :ssh: que les guard jo que en tenia pocs i les necesitava per cubrir es minims. :||:

El dia del sopar si puk enduré un sac i mos la repartirem. :ditr:

:few: :few: :few: :few: :few: :few:
** Xisco MASET **
Respon