Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Nova resposta de n' ALCEK d' HTCUPS contestant a la temàtica plantejada:

Yo también me alegro de contactar con vosotros. Si das una ojeada al foro gran parte de la evolución de ésta web se debe a la participación de los usuarios pidiendo nuevas funcionalidades y mejoras.

El caso es que me ha parecido muy buena idea el tema de la final de consolación. Por suerte o desgracia la web la hago yo solo por afición y la voy retocando a ratos libres, a no ser que sea una incidència que la resuelvo lo más rápido posible en la medida de mis posibilidades.

Me pongo como próximo objetivo en el más breve periodo de tiempo el poder implementar la final de consolación (programación y pruebas). Ahora mismo he acabado la funcionalidad que permite cambiar libremente los partidos de éstado, así que espero durante ésta semana tener una valoración de la dificultad de la función.

Caramb!! quin nano més atent, diria un català. :clap:
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

:ditr: :ditr: Gracies Verassa per respondre totes se preguntes que he fet x aqui! S'agraeix
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Pes tema de sa copa retruc, he convidat a S.E. S'aruga, que juga a VII, i que si l'eliminen avui de sa copa, també si apuntarà.

Vorem mem si podem començar..!!

Salut!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Però, estàs segur que s'aruga podrà jugar tots els partits de sa Retruc? una de dues, o jugarà sa Retruc i no sa Fefe (cosa que no crec) o jugarà sa retruc fins que comenci sa Fefe amb sa possibilitat d'abandonar els darrers partits de sa Retruc no??

Jo si no m'apunt a sa Retruc és per por d'això, que no se quin dia començarà sa Fefe i no voldria haver d'abandonar a mitjan cami.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ostres, que de problemes que teniu de calendari els equips d'amunt. Caramb, no sé jo si convé tenir tant de lio 8O Clar, com que els "humans" de divisions inferiors no tenim aquests problemes... Bé, jo he fet el que havia de fer, donaré una setmana per si qualcú vol mirar lo de HTCUPs i després cancelaré la Copa a l'espera que millorin les coses.

Dono la investigació per concluida Tolls i si ho trobau quan es facin les millores pertinents podem "emigrar" cap allà. En tot cas, això queda en mans del Mestre Tolls.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Venga meam, si no eliminen a s'aruga avui m'hi apuntaré jo i ja veurem meam.....
Això si, m'interessaria molt (en el cas de que la jugui) començar el mes aviat possible.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Pes tema de s'aruga, ahir vaig xerrar amb ell, i me va dir que li feia ganes, però no varem comentar es tema de sa FEFE. Jo com que estic a segona de sa FEFE, me puc permetre una temporada sabàtica.

Permi que s'aruga està gonyant per un gol a sa copa d'Espanya i pot ser es classifiqui. Però de totes maneres, el mestre will i en bud_ice, no toquen tenir molts de problemes per passar ronda. Que pentura s'haurà de aplaçar una setmana més. Ah!! i jo pentura també pas de ronda :P

Salut!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Clar, es que és això.
Facilment gent com Bud o Will poden passar 3 o 4 rondes de copa i jo no podria esperar tant a començar.

No passa na, jo no la jugaré, definitivament, tanmateix els 16 ja estan casi cuits.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

De moment som 14 i sa data d'inici segueix essent dia 28 d'aquest mes. Jo sa setmana que ve seguesc jugant copa, però ja me cepillen.

Bonda
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Jejeje, en bud_ice ja esta eliminat de sa copa. 4-1 i facil ademés. Puc començar sa copa retruc en voler.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

jo tambe estic eliminat de copa , en voler podem comensar.
Oposició pura i dura
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Si falta gent li puc dir a nes meu germanoide, pero era algo q volia fer en darrera instancia, es com que es meu germa me cau malament.
jubamba
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 26
Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00
Ubicació: LLubí

Bones a tots,

feia estona que no pasava per aqui xo torn estar apunt per akesta nova copa. Enhorabona per es qui han pujat enguany mem si me trob amb algú de vosaltres per VIII l'any que ve.

Feis bonda, adeu
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Tenim 15 equips inscrits i Auba des Bosc en llista d'espera. Çò vol dir que hi ha "QUORUM" i que aquesta VI edició serà una realitat. Esperem que hi hagi el menor nombre de lesionats possible, ja que a mi aquesta setmana ja m'han escloveat 2 jugadors per 4 i 5 setmanes respectivament.

Per favor, una petició: absteniu-vos de malintencionats i iracunds. :no:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Me sap com a greu, però jo tenc 4 defenses a s'equip... i 2 son uns destralers així que un jugarà segur, però ha jugat bastants de partits i llevat del partit del seu debut, on va enviar a s'hospital a un, no ha tornat a lesionar a ningú...
Respon