Jerseis 2007 confirmats

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Aquí teniu la llista:

<table border=1 cellpadding=3><tr align=center><td>n.</td><td><b>Usuari </b></td><td><b>Talla</b></td></tr><tr align=center><td>1</td><td>jomateixa</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>2</td><td>obrador</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>3</td><td>samadona</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>4</td><td>ayayay</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>5</td><td>lafaltaenvide</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>6</td><td>voltor</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>7</td><td>jocfora</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>8</td><td>nosomningu</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>9</td><td>makako</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>10</td><td>shangrila</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>11</td><td>Capiba</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>12</td><td>Toninaina</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>13</td><td>tts</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>14</td><td>Queralbs</td><td>M</td></tr><tr align=center><td>15</td><td>TaYa</td><td>M</td></tr><tr align=center><td>16</td><td>viciada</td><td>S</td></tr><tr align=center><td>17</td><td>tiano</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>18</td><td>CAMAIOTSemar</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>19</td><td>ToniAdrover</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>20</td><td>Xisco Maset</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>21</td><td>dosmes</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>22</td><td>jaume26</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>23</td><td>bernatmano</td><td>M</td></tr><tr align=center><td>24</td><td>TofolBo</td><td>Xl</td></tr><tr align=center><td>25</td><td>Miko</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>26</td><td>parrus</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>27</td><td>caparrut-estel</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>28</td><td>pipiolos</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>29</td><td>collonsdepuput</td><td>M</td></tr><tr align=center><td>30</td><td>Reservada</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>31</td><td>Montesa</td><td>M</td></tr><tr align=center><td>32</td><td>gladiator</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>33</td><td>Joan_Gris</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>34</td><td>Puigverd</td><td>XXL</td></tr><tr align=center><td>35</td><td>jaroma</td><td>XL</td></tr><tr align=center><td>36</td><td>ventaiol</td><td>L</td></tr><tr align=center><td>37</td><td>escorbai</td><td>L</td></tr></table>

Si hi ha cap error, feis-m'ho saber! :ditr:
obrador l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2008 7:34, en total s’ha editat 25 vegades.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

He encomanat el jersey ara mateix,
esta molt chulo,
com ja sabeu no podre asistir per problemes
de distancia, aixi que com l'altra volta, doneuli-lo
a en tiano que ell ja m'el fara arribar cap asi. :ditr:

Gracies i bon profit.

P.D: De totes maneres, tractare de convencer a la dona, per poder anar :pray:
pero :no: crek :ui:
Imatge

Amunt Sempre!!
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

bones tardes!!

Necessit un poc d´ajuda!
Es jersei és del mateix estil que el de l´any passat?es que me vaig demanar una m i me ve bastant gros!!però me fa por demanar una talla menys, per si és d´un altre tipus de tela o açò...

gracies
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

lafaltaenvide ha escrit:com ja sabeu no podre asistir per problemes
de distancia,

P.D: De totes maneres, tractare de convencer a la dona, per poder anar :pray:
pero :no: crek :ui:
Ale, per parlar :doh: , ara resulta que la dona si me deixa :dance: :uep: , aixi que si Deu vol alli estarem :pray: , soles demano dos coses...

1.-A l'equip de govern: per favor poseu data pronte, per poder agafar un vol baratet, que ja sabeu que si ho fem amb temps es mes facil .

2.- A l'equip del garrot, En tianillo i jo volem una partida en contra vostra, per deixar a les clares qui sap jugar al joguet este fora semilles i randoms :few: <:o)> .

Au, salut i es veiem pronte :wink:
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ai jose !!!!!

Si serques rivals bons, no les has d'anar a sercar a l'equip dels garrots home !!! :mrgreen:

:few: :few: :few:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Casi millor, farem un triangular, :idea:
Per el centro jugarem en tianet i jo :rabbit:

Per les espases, trobo que seran en casegai i secretari :wink:

i ja posats a demanar :sick:

per els garrots en ribot i morrisey :drool:

Au si voleu.... apunteuse :few:

Amoss paparra que farem bronçe M:-)

P.D. Jove, aprepara la maquina de fer video que si el pentges seras el rei de youtube <:o)>
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Per jo fet :ditr:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit: Per les espases, trobo que seran en casegai i secretari :wink:
Aquestes dues "viejas glorias" feia estona que no els havia sentit nomenar :uep: , ... he hagut de recórrer a l'arxiu històric :study:

Bé, com que el soci ha dit que per ell va bé, per jo també, agafam el guant. :ditr:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

viciada ha escrit: Necessit un poc d'ajuda!
Es jersei és del mateix estil que el de l'any passat? és que me vaig demanar una m i me ve bastant gros!! però me fa por demanar una talla menys, per si és d'un altre tipus de tela o açò...
gràcies
Pel que fa a la tela, el de l'hivern passat era polar, mentre que aquest és un jersei de felpa amb caputxa i cremallera, 70% cotó i 30% poliester.
Quant a la talla, hi ha S, M, L, XL i XXL. Ara mateix no te puc dir si les talles són com les del polar, però ho consultarem a l'empresa a veure què ens diu.

Salut! :salut:
Imatge
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

bon vespre!!

moltes gracies queralbs
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

me va be
ribot i morrisey=ayayay i bernatmano
redeu sentristes despres de demanar tant de combat no se si anireu cap a valensia en sa coa devall es cul jajajjaja
jo puc jugar amb cualsevol de soposisio,i cualsevol opositor vos pot dar una lliso jajajajja
fetttt
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Olee josele :ditr: ,... no esperava menos de tu que al final poguessis venir, lo que encara no tenc tant clar és que se meva dóna me deixi a mi :P .

I osti 8O , has retat als dos tops d´adalt de tot :doh: i als guanyadors del darrer torneig disputat en viu :-/?.... Bedeu mos haurem de emplear a fondo!! :mrgreen:

Au, vorem en possar fetxa si podrà esser :pray: .

Salut!
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

tiano ha escrit: I osti 8O , has retat als dos tops d´adalt de tot :doh: i als guanyadors del darrer torneig disputat en viu :-/?.... Bedeu mos haurem de emplear a fondo!! :mrgreen:
Salut!
home una volta que vaig a anar vull lo millor :mrgreen:
aixi sabre si tinc nivell :roll:

au, a entrenar fort tiano,
que estos hosos seran durs de rosegar :wink:
Imatge

Amunt Sempre!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

oyoyoy ha escrit: jo puc jugar amb cualsevol de soposisio,i cualsevol opositor vos pot dar una lliso
Eaaaaaaaa, que van sobrats aquests opositors! :drool:
lafaltaenvide ha escrit:home una volta que vaig a anar vull lo millor :mrgreen:
aixi sabre si tinc nivell :roll:
Ja me diràs si tens nivell,.... tu que estàs a rebufo dels dos primers del top :wink: .
POR FASS!! :evil:
P.D.:Jo agontaré ses cartes
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

bueno sa meva parella truquera es na juaneta
pero amb en bernat tambe mos defensarem i be es a dir fasil fasil
i tambe tenc ganetes de posar aquestes piles q tan nesesiten el senyor queralbs i jocfora,a naquets dos les ret amb na pirri i amb en bernat mos carreguerem ses copes jajjajajjaja,ahhh
i no olvideu es nostros estimats caparrut i parrus q tambe vos posaran guapossssss
jajjajajajaj
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
Respon