Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Que qualcu m'expliqui com putes vaig perdre es darrer partit de lliga... té res a veure amb el nou motor del joc?
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bueno, que veig que el nou motor de partits unicament actua als amistosos (diuen), però el sistema de qualificacions si que és el nou... pffff estic mes emprenyat que un cristo!!! Bueno, ho atribuirem a s'aleatorietat de Hattrick i pensarem que únicament s'ha tractat de "mala sort"... encara que tb he de reconeixer que he jugat 3-4-3 sense tenir massa experiencia en la tàctica, però el meu mig camp era bastant superior i havia de menester rompre la seva defensa... i el seu atac era una merda contra sa meva defensa... no se, hauré de canviar sa manera de plantejar partits.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Ara que he mirat es teu partit malgaroth, cap d'es teus atacs guanyava a sa seva defensa, a lo millor aixo te qualque cosa a veure.

No se si es injust o no pero....... es mala sort!!!

No me facis molt de cas tampoc, no som ningú per donar consells!!

Segur que es teus proxims partits te van molt millor!

Jo per sa meva part he tengut un bon debut a IX, victori a domicili per 5-1.

SAlut!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Tirant una mica de coneixements trasmesos per gent que en teoria sap de que va, pq una defensa anuli un atac ha de ser dos nivells superior, per tant no fa falta guanyar a una defensa, amb un nivell inferior pots superar-la.
Es a dir, si un equip treu aceptable d'atac, sa defensa per contrarrestar (imagin que quasi totalment) hauria de ser excel·lent. Això m'han dit a jo.

Respecte al partit d'en Malga, saps que vol dir EJEA no? podries donar-li aquesta explicació, encara que tot i ser millor que el rival i que pens que hauries d'haver guanyat, no és el més sorprenent que he vist ni prop fer-hi.

Coses que passen a vegades.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

És així, mala sort. Ara ja estic bastant més fred, batuadell aquest que se prepari per es partit de tornada que li tenc collida sa matrícula...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Balanç de la jornada als "quatrers" de IX

Victòria i bon regust de Llosetina
Victòria clara i contundent de Llosetina a casa amb una molt bona classificació a priori al rànking de Alltid. Possició 1.079/ de 16.000 equips. Enhorabona :clap: has fet un equipàs i si gestiones l'equip dins aquesta línia això fa olor de VIII.

Gran victòria de Thevenin a domicili
Si la d'abans tenia mèrit aquesta no queda enrera perque segur que en Tuxy va patir després d'anar guanyant 0-2 i veure que el rival li marcaba faltant una carretada de minuts. Defensa numantina amb el recolzament dels Sleepy Devils que varen venir a animar. Ranking 3.820/16.000

Victòria agònica de Malreventis jugant de local 2-1
Va ser contra l'altre recen ascendit i la veritat es que vaig acabar demanant a veure si l'arbitre havia perdut el xiulet. Ranking 3.154/16.000

Derrota de Nottingham de local per events especials en contra
Perque en realitat va ser així. Les dues defenses superaven els atacs però Nottingham tenia més opcions ja que dels dos era el que tenia més atac i més migcamp. No obstant les defenses s'imposaren i els gols rivals vingueren d'events especials: pilota aturada i experiència. El que és extrany és que el factor experiència estava de la banda de Nottingham també, per tant no ens explicam la derrota. Mala sort. Ranking 5.180/16.000.

En línees generals bon debut dels equips ascendits a IX i bones perspectives en base als rànkings obtinguts tenint en compte que han de pujar 4.000 equips. Seguirem l'evolució d'aquests equips. Si m'en deixo qualcún de IX que m'ho faci saber i tb. li farem seguiment.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Ara vos he de demanar un cosa. De von treis tots aquests ranquings? jo que duc... jugant la tira mai havia vist aquestes coses tan modernes, jejeje, Ja ho diven renovar o morir.

Per cert, jo vaig gonyar a domicili 0-1.... i es mig camp era seu. possesio del 62 i 67% per l'altre equip. Sa dalantera era millor sa meva i ses defenses.... migtjo mitjo.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

A la fi sa copa retruc comença la setmana que ve ??? :scratch: :scratch: :scratch:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Merda!! se m'ha apuntat la tira de gent a la copa de HTCUPS i ja estan pel sorteig. Me cago en... ara hauré de treure dafora a un munt de gent. Esper que no s'emprenyin.

Per cert Bud, els rankings surten a la pàgina d' Alltid de cada un. Es fàcil de veurer i tampoc no es que siguin un super avanç però sí que et dona una idea de la possició del teu equip respecte d'aquella divisió.

--- després de 10 minutets ---

Au idò, ja la he apadassada. Aquí teniu el resultat del sorteig fictici de la RETRUC a HTCUPS, amem que vos sembla... (evidentment falten equips) Si no la trobau posar al box de recerca "RETRUC" i vos sortirà. El cas es que amb 12 equips em surt que en les 6 rondes de lligueta cada un dels equips descansarà 2 setmanes.

http://htcups.org/index.php?id_idioma=3

Anau a \\Tornejos\jugant-se\ i donau a la lupa de RETRUC

M'ha tornat tocar amb en COCO. :lol: :lol: :lol:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

He rebut resposta de HTCUPS al respecte de la disputa del partit paral·lel pel 3er i 4rt lloc en aquests termes:

Actualmente solo éxiste la posibilidad de discernir el tercero y cuarto puesto a través de un trofeo a 2 equipos paralelo, aunque no es lo mismo. En todo caso me parece una opción muy interesante de implementar, pero aunque no lo pueda parecer entraña alguna dificultad.

Por ejemplo a primera vista se debe saber si:
- Se debe comprobar que la copa tiene más de 4 equipos disputando la copa en fase eliminatoria. (Puede darse el caso que se venga de una liga y que solo se clasifiquen los 2 primeros.
- La puntuación que hasta ahora se daba a los 3os y 4os basandonos en la jornada de eliminación de la eliminatoría, tendría que ser basada en las finales.

Aunque pienso que el cambio vale la pena el esfuerzo.

(Una pregunta, ¿cupmanager la tiene?).

Queda pues en primer lugar de cosas a hacer en la web, cuando resuelva un problema que tengo actualmente, estudiaré la mejor manera de hacerlo

Gracias por la confianza desinteresada.

I jo li he respost que ja que s'hi posa, a veure si també podria incloure un "Palmarés" automàtic per Copes que disputin més d'una edició...

:wink: Booooono, jo ho he intentat. Pobre home li mando feines sense donar-li ni un xavo. :oops:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

No podem començar mentres no hi hagi 16 equips, i de moment n'hi ha 14. Permi haurem de passar (i el passam) s'inici a dia 28 d'aquest mes.

Besos
Imatge
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

ey k jo tmb stic a IX i no mas fet cronica :evil: tot i no valer la pena pk vaig perdre
k no s t passi x la proxima

x cert comensam o no comensam la setmana k ve?
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

si no s'allarga més de 6 setmanes jo la podria jugar.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Permi de que n'hi ha que estàn un poc acollonats de jugar sa gran copa retruc. :few: :few: :P :P
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

He tornat a convidar a DeporSport, a veure mem si s'apunta i ja serem 15. Mirau voltros d'enganxar un més.
Respon