obrador s'altre dia pensant ......ja es raro amb jo.... no seria posible ke quan sa pitji envid..o truc.....o DOS MES.....se sentis sa veu grabada o de sa maquina que ho digues....seria mes realista i mes divertit sobre tot quan li fas dos mes a qualcu....nomes quedaria poderli voure sa cara .....que posa amb web cam ..o algo aixi....be aixo supos que es mes complicat pero lo de sa veu.......sa pot fer que hi trobau.....
No te creguis no estaria gens malament amb una llibreria de sons instal·lada dins cada terminal. Amb botonet per di, NAVAQEROSSS, Roker, je, je ja m'ho imagín...
SEGUR QUE CUALQUE DE S'OPOSICIÓ S'APUNTARÁ NOMES PER PODER DIR A MES DE ANAR ES SEGON, TERCER,QUINT,SEXT, SETIM, OCTAU I VES A SABRE SI ES DE NOVENA POSICIÓ QUE NO ES DE S'OPOSICIÓ TAMBÉ S'APUNTA CONTAL DE PODER DIR :
ESCOLTAU AIXÓ HO DIC JO
I CUANT S'ESCOLTIN REDEU QUE HO HE FET DE MALAMENT
Un altre sugeriment apart de posar veu a n'es crits.
que no se podria posar s'opció de que tremolás sa pantalla cuant per exemple esclafes es cap de sa madona amb so cavall de l'amo, simulant un bon cop damunt sa taula coma n'es BAR.
O encara més cuant has fet un val nou amb so cuatre de copes (d'es centre clar està) i s'oposició no ha pres. qui diu s¡oposició diu es moderadors també tant és.
au ido idees que no faltin i feina per es kefe que està desenfeinat.