Salutacions

Bé, en el meu cas inicialment era un grup de ranking baix (1900/2000) però entre que baixen els dos més dolents i et venen dos animals del grup VIII, la cosa no està tan clara. Vull pensar que he tengut sort, però això ja es veurà. A en Malga li va passar el contrari, entraba a un grup de ranking alt (300/2000) però un dels que li ha baixat de VIII ha estat un bot, així que se li ha suavitzat la cosa. Si no vaig equivocat en Tuxy entraba a un grup 700/2000, el que vol dir que no havia sigut un grup fluix i la veritat no sé qué tal els equips de VIII. I a tu que tal? que demanes però no dius res.UELlosetina ha escrit:
Per cert a n'es recien ascendits, com han anat es grups que vos han tocat??
saluuuutbud_ice ha escrit:Verassa... es meu entrenador de 61 anys ha jugat un partit després d'haver estat retirat durant 30 anys.... i t'ha marcat un gol! collons amb so viejete....
a partir d'ara jugarà més!
Oskei, ja em va bé..tolls ha escrit:JJ, te pos de coadministrador.
Això significa que ets molt poc rigurós, posar tercers sense que ho siguen realment... Malga, Malga,Malgaroth ha escrit:Me pareix bé, però jo quan vaig fer lo del palmares va ser algo anecdòtic, per comentar algo, no vaig anar a cercar na maria per sa cuina... ho vaig mirar per diferència de gols a les semis... i per cert, hi va haver una edició de la copa que varem fer 3er i 4art lloc, però en les edicions següents no ho hem fet.