Enhorabona Verassa, sí senyor, ascens fins i tot amb traca final. Magnífic!!!
Ara una setmana per disfrutar i deixem el Cava per tal de planificar la nova temporada. He llegit que l'any que ve hi ha canvis al motor de joc segons veig. Encara que m'ha paregut entendre que només afecta de moment els amistosos.
De moment la meva inversió per la temporada que entra ha estat seguir l'estel·la d'en Malga (encara que amb tendències totalment contraposades) i millorar l'entrenador. El cost ha sigut posar més yayos a la línia d'inners (no pot ser perfecte)
Té de fer una petita modificació. El guanyador de la III copa retruc vaig ser jo. Vaig guanyar la final a Mundowil. Com que la varem jugar una setmana després de lo que toca els de la cupmanager la van eliminar i no sé que va passar. Però sé que vaig guanyar jo. En Wil i en Tolls t'ho podran confirmar.
Jo trob que també la podem fer aviat, però hi haurà un problema quan comensem els partits de copa d'Espanya, que ho haurem de suspendre momentaneament sa copa o comensar-la en haver acabat els parits de copa, ja que permi som un parell que la jugam!!
Hola , mirau una cosa , tenc series dubtes de si podre jugar sa copa retruc , está xungo , ja que es meus pronostics son de arribar a semifi nals de sa copa de Espanya . que trobau ? , jajaja , anau preparant sa copa retruc , que ara fora bromes , crec que duraré poquet a sa copa , i preprau vos que aniré a tope per sa defensa de sa copa , mem si la guany per segona vegada consecutiva , de ilusions també sa viu .
Au ido , besitos , abrasos , i un saludo.
bones d nou a tota la comunitat hattrick-trukera, e vist k i a agut pleno a X i k la temporada k ve seran a IX. Enhorabona a tots els ascendits a IX i altres divisions superiors. A mem si colcuns coincidiu a la mateixa lliga, i podem riure un rato amb derbys mallorkins xD.
x cert, ara mateix mapuntare a la copa retruc, k m fa ganes tornari a participar x mirar d millorar el meu paper en akesta competicio