Bé, com e vist que aquest tema era molt interesant e decidit contar-vos sa historia des meu gran niick!
Tot va començar un diumenge vespre sopant a ca sa meva estimada cusina cbs_jss de spaguetis amb gambes, despres d'haver estat tot lo dia pensant amb quin noom des nick m''havia de posar, va sorgiir d'aquesta manera:
bee, idò és meu noom va sorgir quan es meu germà li havia de fer un nik a mumare perquè proves sa pàgina, i com que ella no tenia msn va utilitzar es meeu i clar com que no sabien que posar varen posar es nom des ca: TOFOL jajaja, i després jo me vaig voler viciar i me vaig quedar amb en tofol i mumare se va fer un msn i un nou niK!
be ja q e passat molt de gust en aquest fil dire es motiu des meu nick.
fa un temps cuand festetjava amb la q ara es sa meva dona .
no m'agradaba dirli cari,amor etc....
li vaig dir cuqui (diminutiu de cuca)i me va contestar ido tu cuco.
i es meu nom es gaspar.resultat cucogas no dire cap avon miraba cuant va dir ido, tu cuco
no sigueu malt pensats
pues el meu nick va vindre de quan tenia jo uns 6 anys i anava pel carrer pasejant amb els meus pares i vbaig a posar a mezclar lletres que me agradaven per a formar un seudonim per a mi i aunque pareixa mentira va eixir aixi,em va agradar i sel vaig posar tambe al meu gos jeje eixa es la meua historia.
ME SAP GREU SABEU Q SOM MOLT DE SA FESTA PERO AHIR VAIG DAR SA MEVA PARAULA A NEN JAUMARRO Q A LES 7 PARTIRIA I AIXI O VAIG FER PERO SA COMPANYIA MOLT BONA TOT MOLT BO UN DEU.
PERO ENTRE DEIXAR GUANYAR SA MULETA I SA PASADA DEN GUTTI JAJJAJA UFFF ME VAREN DESTRUIR PSICOLOGICAMENT
FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA