Jo soc així, si no n'hi ha pus, lo siento.......
http://es.youtube.com/watch?v=yB0WGoHTN ... re=related
Estic indecis
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Lafalta, amic kefe o kose, no te preocupis de lo que te han dit es partisanos de s'oposició
nomes volem intimidar es personal que no son des seus
.
Lo que no entenc i mira que ho son de grossos aquest opositors per exemple N'ayayay, En Lei
que tots sabem com se va fer de s'oposició "per una brega perduda de boxing" i si diu que no, esta mes que documentada.
.
Bé ido a lo que anavem grossos opsositors si que ho son, pero amb s'oposició PURA i DURA que fan, reputes si pareixen una guarda de cans bufons "Perritos Falderos" (per que no ho entengui) que lladren i lladren i tornen lladrar pero de por que tenen, i es que no lladren de por
està clar, perque no les trepitjin.
Ale dit aixó que sapigueu que dia 26 s'oposició sera es "LLeó" de sa festa i Es pocs i suficients representants de's centre seran "En Pinten".
I esta ben clara sa dita i ho agafau com volgueu:
** NO ES TAN FIERO ES LLEÓ COM HO PINTEN **

Lo que no entenc i mira que ho son de grossos aquest opositors per exemple N'ayayay, En Lei
Bé ido a lo que anavem grossos opsositors si que ho son, pero amb s'oposició PURA i DURA que fan, reputes si pareixen una guarda de cans bufons "Perritos Falderos" (per que no ho entengui) que lladren i lladren i tornen lladrar pero de por que tenen, i es que no lladren de por
Ale dit aixó que sapigueu que dia 26 s'oposició sera es "LLeó" de sa festa i Es pocs i suficients representants de's centre seran "En Pinten".
I esta ben clara sa dita i ho agafau com volgueu:
** NO ES TAN FIERO ES LLEÓ COM HO PINTEN **
** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Ja pots posar avissos JOVE,
i si aixó es sa valentia de s'oposició valenta OPOSICIÓ,
de totes formes aquest de sa caputxa color de taronja, pareixes tu i a nes fons en sa cara que posa pareix que li sap greu haver denunciat a sa pobre joveneta o li ha escarrufat sa ganivetada a sa jugular.
Ja que t'agrada posar posar videos i jo no en sé ni en vull aprendre,
no siguis dolent i no el censuris com fa 40 anys. i que acabi s'escena amb sa arribada des lider centriste donat lo que sa mereixen a nes putes opresors dels debils.
i val mes que no m'ensenyeu a posar-ne de videos, que en trobareu dins sa sopa, baix el llit, dins el WC en aixecar sa tapadora i alerta que no trobeu cualque tròs d'esparreguera dins es condons "Preservatiu" " Profilactic" .......
I després d'això per quedar bé devant ses jovenetes contestareu:
Noltros no n'empleam
, clar que no, perque com des bando que estau no feis RES de RES, ni oposició que ja es dir.
bueno crec que me allargat massa i no he dinat, bon profit i adew.

Ja que t'agrada posar posar videos i jo no en sé ni en vull aprendre,
I després d'això per quedar bé devant ses jovenetes contestareu:
Noltros no n'empleam
** Xisco MASET **
cagondell despres de aquest sopar hem disidit q el nostra representant e ilustre don lei de los san juanes mos representaria com vicepresident i demanaria al senyor cobrador q li posas ses condecorasions com a tal jo li voldria posar els dos garrotets dor al merit i a la valentia a primera linea de foc pero si no pot esser li ahurien de posar dues floretes devora es seu garrotet i com mai puc deixar de anomenar a nes meu mestre i estimat estel tambe voldria nombrarlo lo q ve darrera sa primera linea es a dir sa artilleria pesada amb dos nicks a nes top jajajjaja amosss un garrot dor a mestre estel i sinos una floretaaaaa
oposisio puta i dura
oposisio puta i dura