Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Bé WIL, fins aquí hem arribat, ho sento però els jugadors han d'entrenar y no faig comptes sacrificar "els bons" per no aconseguir res. Si fossis una mandanga m'ho pensaria. Així que jo poso un enorme 2 a la travessa (Seria ben ingenu si me pensés poder fer qualque cosa) :hand: :xx: :no:

Amés, tenc uqe posar tota la meva atenció en veure si puc pujar enguany un altra pic. De moment ho tenc bastant difícil, estic segon i lluitant per prendre el golaverage al líder per tal de tenir una oportunitat el penúltim partit de lliga. Resaré un parenostro :pray:

Espero tenir sort i demostrar-li a aquest que els mallorquins som mals d'esclovellar.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Malreventis ha escrit:Bé WIL, fins aquí hem arribat, ho sento però els jugadors han d'entrenar y no faig comptes sacrificar "els bons" per no aconseguir res.

Mai sacrificar entreno per un amistós!!

vale que és copa Retruc però....
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Verassa... jo ne sacrificaats moltissims d'entrenos per sa copa retruc! jeje... ara fa dues edicions que no ho faig i mira com me va.

per cert... ara fa una setmana que no te veig. se nota que son ses festes de felanitx eee? dissabte no eres a ses berbenotes de sant joan!

saluuut i evros!
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

bud_ice ha escrit:Verassa... jo ne sacrificaats moltissims d'entrenos per sa copa retruc! jeje... ara fa dues edicions que no ho faig i mira com me va.
en serio? heu sacrificat entrenos per sa copa retruc?
podriem obrir un debat a veure si la gent tmb ho ha fet.
Jo mai he sacrificat una setmana d'entreno per jugar un partit de copa retruc, copa Felanitx o lo que sigui que se jugui en dimecres, exceptuant pentura sa copa de veres (i crec que tampoc)
Lo mes aprop que he fet va ser posar titulars a la tercera edició quan ja estava descendit de VII i m'avorria de perdre, però sempre jug amb reserves..... mai he passat a semis a sa Retruc i a copa Felanitx he baixat a segona divisió però keine problem, me pareix lo més coherent jugar els partits dels dimecres amb els suplents i no perdre gens d'entreno, a no ser.... que sigueu tan competitius que la volgueu guanyar, jo simplement me limit a jugar i ben content que estic.
Ara que no tothom deu tenir 11 titulars i 11 suplents i és normal que jugui amb titulars, jo si que ho tenc.

bud_ice ha escrit:per cert... ara fa una setmana que no te veig. se nota que son ses festes de felanitx eee? dissabte no eres a ses berbenotes de sant joan!
coooorrecto, una bona castanya vaig agafar divendres, i dissabte tocava currar, no podia anar mai bé sa feina, sobretot arribant una hora tard

:dance:
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Uepaaaaa , bones , mem , jo tambe dire sa meva .
Mai he sacrificat una setmana d'entreno per jugar un partit de copa retruc o un partit amistos, ni e u fare mai , es partit de es dimecres es per fer jugar es reserves i maximizar s'entreno.
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo l'any passat, previ avís als contrincants de la Retruc, vaig utilitzar titulars, però en realitat no vaig sacrificar entrenament sinó que va coincidir que els partits definitius de sa Copa em varen caure amb dues mandangues en lliga i vaig poder jugar tranquilament amb suplents i guanyar sense problemes. Això em va permetre jugar dues rondes amb tots els cavalls a la Copa. Enguany no és així perque només hi ha una plaça d'ascens i el que l'ocupa no la vol amollar :lol: . Ja li he jurat i perjurat que n'hi donaré per tots els costats de castanyes, que no es dormi perque li passaré s'arada per damunt.

Avui li jugaré una 4-2-4 a en Wil. Encara que em penalitzi, com que tanmateix no tenc res a fer, al manco em divertiré. I de pas veuré que tal l'animalada. Sempre m'ha fet ganes provar una animalada d'aquestes.

Per cert, he passat per sa Farmàcia a cercar la pomadeta.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Booono, no ha estat tan dramàtic 8) . Un 0-3 amb en Wil és un resultat ben digne. En un partit en el que cap dels dos volia agafar la pilota.

En WIL ha tapiat sa porteria :||: . Maaaarededéu quina defensa. Per passar per aquí necessitava una màquina de demolició.

Contraatacs, gairebé no n'hi ha hagut, perque si no hi ha atacs no hi ha contra-atacs, eh Wil? :no: Au idò. Endavant Sa Copa.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Maaaaaaai sacrificar entreno per amistosos! Lo de'n wil és per demés, jo vaig intentar sorprendre inventant tàctiques, però caaaa...

I enhorabona a nes finalistes, ja mos ensumam qui se'n durà sa copa, així i tot, sort a tots dos.
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

gracies tolls , ja se que sonc es favorit , mirare de no ferli un caramull de gols a nen wil , tranki will , un 3-0 te va be?. per cert vaja partit de semifinal , se me lesiona es porter , 6 partides lesionat ( ja esta despedid ) i surt es suplent , que es es meu porter titular i ostia , tambe sa lesiona , menos mal que domes per una setmana , aixi q me quedad sense porters , ara de urgencia ne fitxat un de dolentisim per 1000 euros , que sera es titular a nes meu proxim partit de lliga.
sa veritat es que per jo a estat tot un exit aquesta copa retruc , aconseguint per primera vegada arribar a sa final, encara no mu crec .
Res will , un honor es poder jugar sa final contra tu , que per cert , per mi que sera sa primera vegada que juguem un partit plegats, molta de sort i que guanyi es millor ( es a dir JO ).
un saludo.
Oposició pura i dura
Imatge
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Bé... jo crec que ja vaig contar sa meva història hattrickera, però es que resulta que només tenc 14 jugadors de camp per culpa de ses ventes que vaig fer... mal venuts, per cert. I d'aquests 14, 4 son de s'equip de's juvenils que els he pujat enguany... uns paquets dels grossos.

Total... que fins ara he jugat amb sa defensa titular (ja ho vaig avisar!) menos a es partit d'avui, que he pujat un defensa juvenil i el vaig entefarrar a s'alineació contra en Malreventis. Això si... es meu mitgcamp fa un poc de pena... ;) Ho agafes coco? xD

Coco, si guanyes... passaré es tunel perque me convidis a dinar a ca S'espardanyer, que m'agafa aprop :P
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

en voler will , tas convidat a ca ses perdenyer o a nes central o a can penasso o a qui on vulguis.degut a nes meu problemes en sos porters , aquest dissabte canviare sa meva tactica i jugare atac total , aixo vol dir que contra en wil podre jugar amb una bona defensa ( bona ?????,per jo si )i si es porter se recupera tambe jugara i es es titular, el reste com sempre , lo primer es s'entreno .
Oposició pura i dura
Imatge
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

uep! fa temps k no m passava x aki! x lo vist ja ia final d copa retruc.
Enhorabona als dos finalistes coco i wil, i a mem si jo puc star a la següent final d la copa retruc :mrgreen:

tmb e vist k en verassa ja ronda x aki donant conseis i obrint debats

mirare d pasar mes x aket foro, x poder tornar a participar a la copa retruc!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Demà final de la Retruc Cup. En acabat el partit, mem si feu com a la formula 1 i donau roda de premsa al foro. Estaria bé que els dos finalistes tenguessin l'obligació de passar per aquesta sala i explicar el que creuen que ha passat i com s'hauria pogut millorar. Així tots aprenem i donau un poc de corda a n'això.
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

tenc permi que en Coco ha comprat els arbits :D
2-0 de moment i tots dos de penal!!

edito:

3-1 i tots 3 de penal........
tongoooooooooooooooo
:P
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

xDDD

Enhorabona a en Coco i a sa seva troupé de jugadors! Ha estat un partit extrany, d'aquells que me solen venir a mi en contra... però he rigut molt quant he anat llegint com anava es partit xD

Lo positiu de sa jornada (si es que hi ha hagut res de negatiu) es que mestre Coco me deu un berenar a Ca S'espardanyer :P

Te toca pagar!
Respon