Hattrick
Malre, això ja va ser una cosa que vaig demanar jo per aqui, i també li vaig demanar a aquest capullo d'en zerras i no m'ha fet ni puta cas. Segons me va contestar el mister J-Jaume, s'administrador no ens pot alliberar de sa copa fins que no mos eliminin... o bé si en el següent amistos concertes per exemple contra jo. Això comportarà la nostra inmediata descalificació de sa copa, ja que no mos presentam a jugar els nostres respectius partits. Salut!!!
Jo entrén anotació i el tenc ofensiu. Me puja bastant ses qualificacions d'atac i ja em va bé.Tuxy ha escrit:Mel, idoi fare s'inversio, ara sa cosa esta ofensiu, defensiu o neutre? Estic entrenant defensa, per lo tant massa defensiu no l'he de mester, quin creis q donara mes resultats?
Salut
Tot depèn de sa línia que vulguis reforçar aquestes temporades.
Salut

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Doncs si no tens concertat res, podem concertar i que la bombin a la Copa aquesta. Aquesta edició ja dura massa.Malgaroth ha escrit:Malre, això ja va ser una cosa que vaig demanar jo per aqui, i també li vaig demanar a aquest capullo d'en zerras i no m'ha fet ni puta cas. Segons me va contestar el mister J-Jaume, s'administrador no ens pot alliberar de sa copa fins que no mos eliminin... o bé si en el següent amistos concertes per exemple contra jo. Això comportarà la nostra inmediata descalificació de sa copa, ja que no mos presentam a jugar els nostres respectius partits. Salut!!!
- Malreventis
- Truquer asidu
M'HAN ALLIBERAT DE LA ILLES BALEARS. QUI DEIA QUE NO ES PODIA FER?
JA NO HI SURTO A LA COPA, AIXÍ QUE ARA M'APUNTO A LA RETRUC... 
TIC, TAC, ....
JA ESTIC APUNTAT

TIC, TAC, ....
JA ESTIC APUNTAT

Mecagon ses ***** verges, jo estava eliminat d sa **** copa de ***** i ara se veu q nomes s han contat es 3 primers partits i torn estar enganxat, ara li escriure un correu amem si fa lo mateix q amb en malreventis (Per cert q fullero, jajajaja).
Salut
Salut
Ajornada sa data d'inici de sa retruc per dia 8 d'abril. Som 7 i en teoria hem de ser 16. De no arribar a 16 a final de mes, la farem amb els 8 primers que s'hagin inscrit.
Besitos
Besitos

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Jo supòs que aquesta setmana m'eliminen de sa copa islas baleares. O sigui que si encara hi som a temps comptaau amb jo.
Per contarvos algo vos diré que de moment a VIII vaig segon amb sis puntets després d'haver jugat contra un bot.
Saludos.
Per contarvos algo vos diré que de moment a VIII vaig segon amb sis puntets després d'haver jugat contra un bot.
Saludos.
- Malreventis
- Truquer asidu
Jo vaig 5 amb 3 puntets i després d'haver jugat també amb un BOT
Quin canviii!!!

- Malreventis
- Truquer asidu
Bé, les coses milloren, acab de guanyar a un dels dos, a principi de temporada, aspirants a l'ascens. Sembla que s'ha confiat després que la passada setmana jugués PIC. D'aquesta forma ha comparegut al nostre estadi, venien somrient i bromejant respecte del dèbil rival que els tocava aquesta setmana i...
se'ls ha aparegut la bèstia.
Una pomadetaaaaaaa!!!
D'aquesta manera ens situam a meitat de tabla 4º i aspirant a 3º. Crec que podem aspirar a una d'aquestes dues places.
Al respecte dels companys només he pogut veure que Nottingham ha "tapiat" literalment la porteria i ha guanyat amb un exigu 1-0 gol de "il cannonnieri" Okken. Llosetina ha patit però ha aconseguit un fantàstic 2-1 (crec) i això el postula com un gran aspirant a l'ascens (fantàstic equipet). I la creu ha sigut Thevenin que ha començat gairebé des del minut 1 amb un expulsat (Aastrup) i poc després un lesionat important dins l'esquema de l'equip.
Si qualcú vol aportar més informació de la jornada serà benvinguda.

Al respecte dels companys només he pogut veure que Nottingham ha "tapiat" literalment la porteria i ha guanyat amb un exigu 1-0 gol de "il cannonnieri" Okken. Llosetina ha patit però ha aconseguit un fantàstic 2-1 (crec) i això el postula com un gran aspirant a l'ascens (fantàstic equipet). I la creu ha sigut Thevenin que ha començat gairebé des del minut 1 amb un expulsat (Aastrup) i poc després un lesionat important dins l'esquema de l'equip.
Si qualcú vol aportar més informació de la jornada serà benvinguda.
jo vaig d mal n peor... encara no e gonyat a cap ekipo humanoide, i avui e perdut 1-0 contra un tio k lo unic k te es un eskema ultradefensiu d 5-3-2 k m treu debil d migcamp amb 2 mig centros d 3 estrelles i un poc, un davanter cap enrera i un defensa cap envant... no entenc com m treu tant, xo b.. ma tret formidable a la defensa, i la meva davantera rebaixada si a estampat i no i e pogut fer res
tmb e d dir k stic canviant lentreno, i k fins k no stigui consolidat, maure d'esforçar per no perdre mes partits, i sincerament... crec k mespera una altra temporada a IX
tmb e d dir k stic canviant lentreno, i k fins k no stigui consolidat, maure d'esforçar per no perdre mes partits, i sincerament... crec k mespera una altra temporada a IX
Tranquiiiil... de més difícils se n'han vist...jaume_c ha escrit:tmb e d dir k stic canviant lentreno, i k fins k no stigui consolidat, maure d'esforçar per no perdre mes partits, i sincerament... crec k mespera una altra temporada a IX
Bueno, respecte a sa copa retruc... Ja som 8. Jo aquesta setmana encara jug copa d'espanya, però no vaig a matar, així que lo més probable és que comencem dia 9 d'abril, vius.
De moment hi ha dos grups, classificant-se es dos primers de cada grup. Això vol dir que aquesta vegada sa copa serà curteta: tres partits, semis i final.
Si d'aquí a un parell de dies s'apunta tot cristo i arribam a 16, de puta mare. De lo contrari, seran aquests 8 primers es que la jugaran.
Pos s'enllaç una altra vegada per despistats: http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=85661
Lo dit, que vius.
Besos guapos

ei joves jo vull jugar sa copa però, tenc un problema, es tonto aquest de sa copa illes balears no me deixa sortir, li he enviat un correu i se veu que passa de jo, lo bo és que fa un munt que estic eliminat.
Bueno si se pot fer res me faria il.lusió participar a sa copa Retruc i si no molta a sort a n'es participants
Bueno si se pot fer res me faria il.lusió participar a sa copa Retruc i si no molta a sort a n'es participants
Eiis bona gent, ja sé que estic apuntat a sa copa però no la podré jugar.
No per què jugui una altre copa ni res... sinó pq m'agaf una temporada sabàtica de hattrick... fa unes setmanes que vaig de cul i no me conect. i pas pena de que estigueu per jo a sa copa.
Tolls si me pots donar de baixa t'ho agrairia.
Gracis per endavant.
No per què jugui una altre copa ni res... sinó pq m'agaf una temporada sabàtica de hattrick... fa unes setmanes que vaig de cul i no me conect. i pas pena de que estigueu per jo a sa copa.
Tolls si me pots donar de baixa t'ho agrairia.
Gracis per endavant.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Idò així...
Veurem mem lo que se pot fer. Seria lo seu que fóssim 8 almenys, i ja mos deixam d'històries.
Au un besito a tots.
Veurem mem lo que se pot fer. Seria lo seu que fóssim 8 almenys, i ja mos deixam d'històries.
Au un besito a tots.

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Si encara hi som a temps comptau amb jo, ja me lliurat de sa copa islas baleares. I ja som en llista d'espera per sa retruc.
Mem si encara tendrem qualque lloc.
Saludos
Mem si encara tendrem qualque lloc.
Saludos