- primera: si vos va b, vos don la meva opinio. quan vaig començar a hattrick, m va passar lo normal: perdia partits a saco, jugadors xerecs, economia comensant, xo fent les tipikes cagades d novato. I per mes colmo, vaig comensar entrenant defensa, k no es k stigui n contra dentrenar defensa, pero com ja vaig aprendre i segur k sa dit molts d pics a nakest foro, la defensa es inutil si no tens un bon mig camp, i un atac poc mes o manco decent. El meu ekip no va aconseguir pujar d categoria fins k m vaig consolidar amb un entrenament, ja que vaig canviar 3 o 4 pics en veure k la defensa no servia per res. Quan m vaig passar a entrenar anotacio, van comensar els resultats, i ncara mantenc akest entrenament, provablement fins a final d temporada. per tant jo e apres k sa d mantenir lentreno duna posicio durant unes 3 temporades x anar b.
-segona: jo no vaig tenir gaire sort quan vaig pujar a IX pk m va tocar la lliga k stava en la posicio 94 del ranking d lligues d IX (ara a baixat i molt des d k van pujar ls dues bistis d lany passat), i enguany lo k ma passat es k ia una bisti amb un mig camp k fa por, i un ekip k es poc mes o manco com el meu, xo k la cagada en partits d mitjana importanci. lo k esper millorar i acabar pujant

d moment akesta setmana juc contra un bot, i la setmana k ve toca akest mal os, a dins el seu camp... mem si el puc gonyar, i donar una passa a VIII, k no staria malament.
res mes ido, k u reis siguin bons amb voltros! jo sere a veure el mallorketa