Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

He enviat invitació a un equip mallorquí de divisió X que també acaba de pujar a IX. Es diu "atletico system 4" (314978). Esper que estigui conforme i si ell està interessat pugui entrar a la Cup en substitució del Sencelles que tan malament va respondre la copa passada.

Salutacions :think:
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Bones a tots.

Si per sa copa retruc teniu encara qualque plaça lliure es meu germà tb s'ha creat un equip. Es diu F.C. Sibarita.

Per cert a n'es recien ascendits, com han anat es grups que vos han tocat??

Saludos
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Ieep! jo també me posat en llista d'espera per sa copaa retruc!
Enhorabona a ne's ascendits!

I ara acab de fitxar un killer per jugar sa copa retruuc!!! Gianpiero Amorfiniii! EXTRATERRESTRE D'ANOTACIÓ!!!

1.274.000 amb moneda de hattrick m'ha costat!
bud_ice l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 29, 2007 22:52, en total s’ha editat 1 vegada.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Jo també m'apunt si arrib a teeeemps! :uep:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

UELlosetina ha escrit:
Per cert a n'es recien ascendits, com han anat es grups que vos han tocat??
Bé, en el meu cas inicialment era un grup de ranking baix (1900/2000) però entre que baixen els dos més dolents i et venen dos animals del grup VIII, la cosa no està tan clara. Vull pensar que he tengut sort, però això ja es veurà. A en Malga li va passar el contrari, entraba a un grup de ranking alt (300/2000) però un dels que li ha baixat de VIII ha estat un bot, així que se li ha suavitzat la cosa. Si no vaig equivocat en Tuxy entraba a un grup 700/2000, el que vol dir que no havia sigut un grup fluix i la veritat no sé qué tal els equips de VIII. I a tu que tal? que demanes però no dius res.

Salutacions.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:dance: Ja som 13 apuntats a la Retruc. Només ens queden 3!!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Jo no trob manera de compaginar sa Retruc i sa Copa Felanitx......

torn a ser baixa, una edició mes, i ja en van 3.

I'm sorry
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Una pregunta..., si no recordo malament, a la Retruc fem Semis i després passam a la final directament però no hi ha manera de saber qui ha fet 3er i qui ha fet 4rt. Ho dic perque al recull que vàreu fer anteriorment (palmarés) hi figuren tercers que no sé si s'han tengut en compte seguint qualque criteri (p.e. golaverage).

Penso que s'haurien de revisar els tercers i asignar criteri per aquesta plaça o bé disputar un partit paral·lel a la final pel tercer i quart lloc. D'aquesta forma el tercer lloc guanyarà importància al significar el fet que apareguis, el teu bon paper a la Copa. o per contra el teu pas sense pena ni glòria.

Millora contínua :ui:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Per exemple, ara acabo de repassar la meva darrera participació on vàrem quedar a les semis DeporSport i Malreventis. A la classificació que vàrem donar figura 3er DeporSport i els golaverages són DeporSport (+5) i Malreventis (+11). Així doncs crec que s'han de repassar els bronzes de la Retruc.

Jo no ho puc fer, ho sento perque la meva participació se limita a les dues darreres edicions i no tenc la informació necessària però vists que la Copa comença a tenir "solera" podem deixar les edicions antigues en perfecte estat de revista. Així doncs a veure si surt un voluntari per fer aquesta revisió només dels semifinalistes no classificats per la final i establim els pòdiums definitius (no és massa feina).

En tenir-ho tot clar si donam 3 punts al primer, 2 al segon y 1 al tercer de cada edició podrem veure qui es el RETRUC MASTER així com el rànking global. ¿Qué trobau? La cosa així serà més gustoseta. Jejejeje... O si no agrada així fer --> (punts/participacions)*100= coeficient Retruc i classificar d'acord amb això (això ho he posat perque he vist que vareu començar que ereu només quatre).

Si qualcú arregla lo dels tercers jo m'ofereixo per gestionar el rànking.

Salutacions.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Me pareix moolt bona sa ideaa! També podríem tenir anecdotes de lo que han passat a ses diferents edicions! Per començar pos el que va passar a sa primera edició. Si algú s'anima a fer-ne més que les faci. jo miraré de fer cròniques. He jugat totes ses edicions menys una.

S'ha de dir que a sa primera edició erem 4... En tolls, verassa, piernas_locas i un servidor ... i riure varem riure.

Com podreu veure a sa cup_manager vàrem fer un tots contra tots d'anada i de tornada i es resultat va ser:

1- Pitagoras_power (bud_ice)---- 15 punts
2- We love Sundays (Tolls)---- 10 punts
3- Xungos All Star (Piernas_locas) ---- 7 punts
4- Cumxot team (Verassa) ---- 3 punts

Com a anècdota d'aquella primera edició es que sa conserva es record del jugador més vell que ha marcat a sa copa retruc. per recordar-ho pos es link que vaig escriure por aquel entonces... jejeje
bud_ice ha escrit:Verassa... es meu entrenador de 61 anys ha jugat un partit després d'haver estat retirat durant 30 anys.... i t'ha marcat un gol! collons amb so viejete....
a partir d'ara jugarà més!
saluuuut
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Me pareix bé, però jo quan vaig fer lo del palmares va ser algo anecdòtic, per comentar algo, no vaig anar a cercar na maria per sa cuina... ho vaig mirar per diferència de gols a les semis... i per cert, hi va haver una edició de la copa que varem fer 3er i 4art lloc, però en les edicions següents no ho hem fet.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jejeje Bud, va ser molt bò aquest comentari, va marcar es gol amb es caminador!!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Per això vaig comentar es tema d'explorar més gestors de copes de hattrick, per ses limitacions de sa cupmanager que comentau.

A s'apartat de comunitat-programes me pareix que n'hi ha un raig. Pegau una ullada mem si de cara a sa pròxima podem millorar es tema.

JJ, te pos de coadministrador.

Besos
Imatge
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

tolls ha escrit:JJ, te pos de coadministrador.
Oskei, ja em va bé..

Pes tema de ses estadístiques, jo permi puc ajudar poc, som de memoria curta i permi vaig començar a jugar a sa III copa...

Per aquesta edició, sabeu ja som tots els que param per aquí?
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Malgaroth ha escrit:Me pareix bé, però jo quan vaig fer lo del palmares va ser algo anecdòtic, per comentar algo, no vaig anar a cercar na maria per sa cuina... ho vaig mirar per diferència de gols a les semis... i per cert, hi va haver una edició de la copa que varem fer 3er i 4art lloc, però en les edicions següents no ho hem fet.
Això significa que ets molt poc rigurós, posar tercers sense que ho siguen realment... Malga, Malga, :xx: . És broma... la veritat es que fa falta tenir un lloc on posar aquestes estadístiques, bona feina. Per cert, Bud, així doncs jo que venc els jugadors de 32 tacos i resulta que encara els hi queden 30 més de bon joc i gols :||: ¡qué fort! Aquest rècord és difícilment superable.
Respon