Diada d'estiu 2010
hello penya, abans de tot donar ses gràcies als organitzadors daquest event, esper poder guadir més dies fantàstics amb vosaltres. també a na shadow que em va fer danfitriona presentantme a quasi tot kiski i als companys de taula per implicarme amb sequip, eso sí, llàstima que tots siguin del farça. dit això, cambio a shadow por un camaiot o sobrassada de vich, ale pues, sexo, drogas y rock&roll please....
En primer lloc contestar a nen Paquito, RADIKAL
vaig jugar amb tu perque te fessis copero, veient es joc net que feim
, vol dir trobes que juc raro i n'hi ha que no l'entenen
será que no en saben si no se juga a nes seu estil i no poden asumir surtir d'es manual
, pero sa veritat que a vegades ni jo mateix ho entenc
Bé queda clar que de radikal res de res, preferesc seguir jugant malament i defensar
ses COPES
Contestant a nen KILLACO, estic estodiant com se fan es camaiots i sa sobrasada de vich, en tenir sa formula perfecte te crit poses es kilos que vols i feim s'intercanvi i per cert si per tancar es tracte me de fer d'EL MADRIZZ, trankil que es negoci es lo primer

Bé queda clar que de radikal res de res, preferesc seguir jugant malament i defensar

Contestant a nen KILLACO, estic estodiant com se fan es camaiots i sa sobrasada de vich, en tenir sa formula perfecte te crit poses es kilos que vols i feim s'intercanvi i per cert si per tancar es tracte me de fer d'EL MADRIZZ, trankil que es negoci es lo primer

** Xisco MASET **
ara si que queda ben clar
aquets coperos se venen per cualsevol cosa
per un camaiot en maset se fera de madrizzzzzzzz

- shadow
- Truquer novell
- Entrades: 51
- Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
- Ubicació: Al peu de la Tramuntana
Jaume26 ha escrit:ara si que queda ben clar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajjajaja !! Jaume me pareix que no ho has entès.. que el jefe es molt de jefe... Es capaç de fer un camaiot com el vich i fer-se del madrid si fa falta i canviar-ho tot x na shadow... que te pareix? Ja voldrieu els garroters, radikals i demés tenir un kefe com el meu..

X cert, KILLACO28... Qui barata el cap es grata...

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Lo que diu en Jaume, el jefe copero se ven per qualsevol cosashadow ha escrit:Jaume26 ha escrit:ara si que queda ben clar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajjajaja !! Jaume me pareix que no ho has entès.. que el jefe es molt de jefe... Es capaç de fer un camaiot com el vich i fer-se del madrid si fa falta i canviar-ho tot x na shadow... que te pareix? Ja voldrieu els garroters, radikals i demés tenir un kefe com el meu..![]()
X cert, KILLACO28... Qui barata el cap es grata...a mem si entre els de Vich i els d'aqui te farem girar la camia i d'aqui poc ens cantes l'imne culé ....

Jo estic segur que me vendria per na Shadow

Ara plouran critiques...