Fil per apuntar resultats del torneig 2009

Fòrum específic per a torneigs realitzats a retruc.net. Resultats, acord de partides, etc.
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

Nadaaaaaaaa :no: :no: A la CARSEL con EL :liar: :liar:
Be senyor maset, lo dit conforme amb el resultat i es qui no hi estigi que ho digi, però que siga des nostro grup de participants :study: :study:
Jo te tenc per una persona formal per lo que te vaig coneixer :uep: :uep: i dut molt que te dedicasis a fer xanxullos per guanyar una partida de truc :few: :few:
Ale ahi queda dicho, si cualcu des nostre grup del torneig te res a dir que ho digui, als altres, com en es truc son de pedra o de fusta :scratch: :scratch: ,crec que te tenen per una persona legal.
Ojala no hagues fet es comentari 1º, pensaba que seria per riure i res mes :||: :||:
Salu2 Granera
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

granera ha escrit:Nadaaaaaaaa :no: :no: A la CARSEL con EL :liar: :liar:
Be senyor maset, lo dit conforme amb el resultat i es qui no hi estigi que ho digi, però que siga des nostro grup de participants :study: :study:
Ale ahi queda dicho, si cualcu des nostre grup del torneig te res a dir que ho digui, als altres, com en es truc son de pedra o de fusta
uro, kina mafia :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :study: :study: :study: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.D. maset no escriguis tant cristo ke despres fa peresa llegir i me de concentrar molt i jo no me concentrat mai tant, ni a clase, be per segons kines coses si ke i pos ganes :think: :think: X:) Z:) :-/? <:o)> M:-)
F:-) ?:-)

SALUT I RADICALISME
granera
Truquer habitual
Truquer habitual

Rodolet ha escrit:
granera ha escrit:Nadaaaaaaaa :no: :no: A la CARSEL con EL :liar: :liar:
Ale ahi queda dicho, si cualcu des nostre grup del torneig te res a dir que ho digui, als altres, com en es truc son de pedra o de fusta
uro, kina mafia :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :study: :study: :study: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.D. maset no escriguis tant cristo ke despres fa peresa llegir i me de concentrar molt i jo no me concentrat mai tant, ni a clase, be per segons kines coses si ke i pos ganes :think: :think: X:) Z:) :-/? <:o)> M:-)
F:-) ?:-)

SALUT I RADICALISME
Veus ja ho deia, ¿mafia? :hand: :scratch:
En es grup de ses copes tenim la llibertat de poder dir lo que creim,i si hem de criticar a un des nostre grup o feim sense censura, no es que ficar-me en politica de radicals, centristes, etc :!: :!:
Rodolet, veig que tens molt de dir, i pareix esser que estàs indignat :hand: ¿no te queixes tu cuant te quedas "pillat" o no pots jugar cuant te treu?
aquesta partida se va fer a una altra sala per motius tecnics però a totes totes se va fer sense cap trampa ni una ¿o trobes que si? si es així, me "remito" al missatje anterior (pedra o fusta) i si no, tens un apartat de queixes (la 4ª començant per baix) per quexarte als responsables de la pagina i que els decideixin que tenen sa pella pes manec :study:
i ja esta be i don per tancada per la meua part aquesta discusiò :ssh: :ssh:
Rodolet, no to gafis com algo personal, :no: es així, ni te conec i tampoc he jugat cap vegada amb tu ni contra tu, xro si vols en voler en podem fer un cuant vulgis (si me vols de parella) i si no en contra i si mos arribam a coneixe en persona et convit a una cerveseta i si no beus alcohol a una coca-cola (no problemo) :oops: :oops:

Joer es que ja m'indigna(me surten ses coses una darrera s'altre):
Mem aquest torneig ¿no es per usuaris de CCR? ja se que abans ho eres, pero ara no!!! llavors que fas tu quexan-te de una cosa que en el fons no te incumbeix?
En capdemul ha fet un comentari, pero, no crec que ell pensi de cap manera que s'hagi fet cap mengarrufa, igual que jo, que el vaig fer, sense cap mala intenciò /:X/ /:X/ . Be lo dit, NO ES PERSONAL, i ja ho don per tancat de una p.... vegada. Ale salut i força al barram!!!! :dance: :dance:
granera
Truquer habitual
Truquer habitual

He escrit:
Joer es que ja m'indigna(me surten ses coses una darrera s'altre):
Mem aquest torneig ¿no es per usuaris de CCR? ja se que abans ho eres, pero ara no!!! llavors que fas tu quexan-te de una cosa que en el fons no te incumbeix?

Ostres, m'he passat :||: :||: Rodolet, te deman ses meves sinceres disculpes
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

no pasis gens de pena, i no, no estic gens indignat

jo(supos ke igual ke en capdemul) tampoc crec ke fes trampes (ja serien ganes fer trampes sense jugarse res, si fos c9lca casa o un parell de millons u entendria)

en maset ja u sap ke es per riure un poc, i mes ke res es per crear un poc de polemica, ke sino u foro esta com la cibeles (es a dir mort)

i millor un shandy, ke la cervessa tota sola no m'acaba de fer, o sinos feim una pomadetai te convid jo :mrgreen:

SALUT I RADICALISME
granera
Truquer habitual
Truquer habitual

:ditr: :ditr: :ditr:
Hi hagi armonia :-/? :-/? :-/? :-/?
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Ai Coperos pardaleros jajajaja :lol: :lol: :lol: Si no sabeu mantenir la festa dins el foro anau a nu convent de monges a passar rosari :dance:

Ke noltros aki farem festa i tocarem es O...s tot lo que faci falta

AU IDOI FESTAAAAAAAAAA I QUE NO ATURI MALDAMENT NO HI HAGI MES VACACIONNNNSSSSSSSSSS!!!!!!!!

P.D. Estaré desaparegut fins tenir internet a Palma :few:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

capdemul ha escrit:Ai Coperos pardaleros jajajaja :lol: :lol: :lol: Si no sabeu mantenir la festa dins el foro anau a nu convent de monges a passar rosari :dance:

Ke noltros aki farem festa i tocarem es O...s tot lo que faci falta

AU IDOI FESTAAAAAAAAAA I QUE NO ATURI MALDAMENT NO HI HAGI MES VACACIONNNNSSSSSSSSSS!!!!!!!!

P.D. Estaré desaparegut fins tenir internet a Palma :few:
Meam aqui :evil: si hauré de posar cara de poks amics, deixau fer el nou "jefe de recepció d'autoritats coperes" en pau.

I no toqueu tant els O.......us com tu dius i canviau es garrot per sa canya d'en granera i si en sabeu podeu fer :-/? :-/? :-/? :-/? , si musica, :think: pero ja ho he dit si en sabeu, que ho dubt. X:)

RODO, digueu com toca,

:no: :no: es peresa de lleguir lo teu, es que en saps pok, i a més xerrau un dialecte com indigena del nort :few: intercanviant vUUUcals M:-)
** Xisco MASET **
rama
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 0:00
Ubicació: CAIMARI CITY

podeu apuntar

macguiver-lapmajor 2
rama - pakete 1

:salut:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

despres de moltes :pray: :pray: :pray:

em tenugut resultat positiu per noltros :dance: , pero a base de pesar molta pero molta de pena :||:

Kate22-Kito42 - 1
Bud_Ice - Maset - 2

Enhorabona per sa partida als contrincants :clap: :clap:
** Xisco MASET **
granera
Truquer habitual
Truquer habitual

8O 8O 8O
Ostres i sense cap incidencia :!: :!: :!: :!:
jajajjajja
Enhorabona :clap: :clap: :clap:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

I per ultim

mcguiver - lapamajor 2
lafaltaenvide- tiano 1

Un plaer participar en aquest torneig
i desigem molta sort per els que continuen endevant. :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

podeu puntar:

maset/bud_ice han gonyat a fornalutxenc/granera per 2-0

incidencias: durant unes hores es nick de'n maset ha passat a ser masetollepat.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
granera
Truquer habitual
Truquer habitual

Endeu no importa que ho juris :xx: :xx:
en permi que ja hi quedara amb aquest nick :||: :||:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Be veig ke en llepaaaat i en gutii com ke han perdut no volen dir es resultat :few: :few: :few: :few: :few:

llepaat--gutii 1
autocton-bernatmano 2

:uep: :uep: :uep: :uep:
Imatge
Respon