error al entrar a retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
sirlo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dg. des. 18, 2005 0:00
Ubicació: Lloret Town

akests dos darrers dies hem surt tot aixo com error i kuan entr no hi ha cap jugador:
Warning: socket_connect() unable to connect [111]: Connection refused in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 200

Warning: socket_write() unable to write to socket [32]: Broken pipe in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 207

Warning: socket_read() unable to read from socket [107]: Transport endpoint is not connected in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 208

Warning: socket_connect() unable to connect [111]: Connection refused in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 200

Warning: socket_write() unable to write to socket [32]: Broken pipe in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 207

Warning: socket_read() unable to read from socket [107]: Transport endpoint is not connected in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 208

No se si me passa a jo tot sol o si li passa a tothom. Si es un problema meu me podrieu dir que és el que he de desinstalar? Gracies.
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

no no es domes teu, a jo tmb me pasa
sirlo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dg. des. 18, 2005 0:00
Ubicació: Lloret Town

val, es k com veia k hi havia molts de connectats no sabia si tant sols me passava a jo. Deu ser un error de sa pàgina.
Undertaker
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
Ubicació: Palma

Ahir estava jugant una partida i tot se va fotre... no se be pq... i va haver un temps que no podia ni entrar a www.retruc.net i ara q me puc ficar no puc jugar.
Qui es que arregle aquestes coses?
i realment que va passar? no serà per la pluja?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament, hem tengut una temporadeta d'apagades de llum i aixo afecta molt al servidor, situat a Mallorca. Pregam que disculpeu les molesties.

Ara ja va be, pero no podem garantir que mentre hi hagi mal temps no torni a passar. :roll:
Respon