merda de sistema
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
sa meva sugerencia es a veure si podeu actualitzar o arreglar es sistema. hi ha moltes vegades que no va be. i ho he provat de 3 ordenadors diferents amb conexions diferents.

- socrates
- Truquer fix

- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
El que et succeeix Mr. Clepa, ens ha passat a molts de nosaltres. El servidor es satura quan hi ha moltes persones, àdhuc jo no soc tècnic en aquests temes.
Voldria de tú 2 cosetes:
1.- Una mica més de paciència ja que els qui administren aquesta web s'esforcen perque vagi endavant, i ho han sense cap benefici.
2.- Cuida el teu vocabulari, no crec que merda de sistema sigui el més adequat.
Salut,
Socrates
Voldria de tú 2 cosetes:
1.- Una mica més de paciència ja que els qui administren aquesta web s'esforcen perque vagi endavant, i ho han sense cap benefici.
2.- Cuida el teu vocabulari, no crec que merda de sistema sigui el més adequat.
Salut,
Socrates

- jocfora
- Truquer fix

- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Totalment d'acord amb en Socrates.
Lo que hem de fer es estar contents cuant es servidor va bé, i tenir un poc més de paciència cuant no hi va. De totes formes amic Clepa, sempre pots reclamar que et tornin els doblers.
Visca retruc.net !!!!!
Lo que hem de fer es estar contents cuant es servidor va bé, i tenir un poc més de paciència cuant no hi va. De totes formes amic Clepa, sempre pots reclamar que et tornin els doblers.
Visca retruc.net !!!!!
la veritat q es una putada! pero dona grasies q es totalment gratis i ni ha persones q porten la web perque les agrada el truc i per tota la gente q li agrada q mas se pot pedir a una pagina sin anim de lucre! damunt de vegades lo reparen molt rapidet! un salut clepa
- arnavet
- Truquer novell

- Entrades: 16
- Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
- Ubicació: inca i eu moll...i barcelona
clepa, jo m vaig queixar per lo mateix, pero me van fer veure que ses coses no són aixi....gracies al cel que colqe dia va be!!!i a sa feinada q fa sa gent q duu sa pagina homo...
apren a cuidar es vocabulari, q aqui conve!una latra cosa q he apres...jejeje
salut a tots!!!
apren a cuidar es vocabulari, q aqui conve!una latra cosa q he apres...jejeje
salut a tots!!!
Bon vespre a tots, menos a un.
Jejejeje.
Segur que cualcu ja tendrà sa coa a punt d'encendre, bé no pasa res aquest un puk eser jo mateix, i fora lios.Jaja
BÉ JO NOMÉS VULL DIR UNA COSA COSA I DIRIGIDA A TOTS VOLTROS USUARIS DE SA WEB.
********* PACIENCIA I TRANQUILITAT ***********
Que com va insinuar En Jocfora, per lo que mos costa?.
Bé ell va dir si no vos agrada demanau el que heu pagat.
jijij
Repetesc pasiencia i bona lletra i tot s'arreglarà.
Segur que cualcu ja tendrà sa coa a punt d'encendre, bé no pasa res aquest un puk eser jo mateix, i fora lios.Jaja
BÉ JO NOMÉS VULL DIR UNA COSA COSA I DIRIGIDA A TOTS VOLTROS USUARIS DE SA WEB.
********* PACIENCIA I TRANQUILITAT ***********
Que com va insinuar En Jocfora, per lo que mos costa?.
Bé ell va dir si no vos agrada demanau el que heu pagat.
Repetesc pasiencia i bona lletra i tot s'arreglarà.
** Xisco MASET **
Aso mateix, cerc que mes o menys ens ha pasat a tots, anar guanyant una partida i quedar penjats! pero weno, son coses en les que no hi podem fer res!! Salut i anims a tots els que duis endavant sa pagina!
Amic clepeta, a banda d'estar d'acord amb el què han exposat els companys, et faré una petita però severa correcció. El sistema, de merda, no en té res.
Gràcies a ell passen per aquí prop d'un miler d'usuaris cada dia, i et puc assegurar que darrera el que tu anomenes merda hi ha més feina de sa que tu has fet a sa teva vida, n'estic segur.
Per tant, per una banda i per respectar a la persona que l'ha dissenyat, et demanaria que et disculpassis. I per altra banda, si anomenes merda al que no et va bé en un moment puntual, sa teva vida deu estar envoltada de merda.
Salutacions i passa un bon dia.
Gràcies a ell passen per aquí prop d'un miler d'usuaris cada dia, i et puc assegurar que darrera el que tu anomenes merda hi ha més feina de sa que tu has fet a sa teva vida, n'estic segur.
Per tant, per una banda i per respectar a la persona que l'ha dissenyat, et demanaria que et disculpassis. I per altra banda, si anomenes merda al que no et va bé en un moment puntual, sa teva vida deu estar envoltada de merda.
Salutacions i passa un bon dia.

Crec que som un des qui tenen més paciencia de per aqui, no l'emplei i la tenc de primera ma i per estrenar,
he aguantat de tot i me he ficat amb tot, pero sempre amb respecte i per fer una rialle.
Inclús darrerament vaig demanar que me cancelassin una partida, per no aguantar ses impertinencies que me deia el meu company i tot per no posarme al seu nivell i deixar sa paciencia verge sense estrenar.
Vull repetir que de merda es sistema no te res, pero tenc que dir i fer una crida a Mestre Obrador.
Puta sistema aquest
que jo només jugar intent
per això amb sa WEB conect
i ma posa warning MASET socket
M'ha dit mes coses pero ja he trobat que s'insult a estat prou desmesurat, perque ja diuen que sa veritat ofen
, meam si arregalu es vocabulari d'aquesta maquina, 
Bé com si no hagués pasat res, vaig a veure si ja sa compost d'es mal de ventre.
Inclús darrerament vaig demanar que me cancelassin una partida, per no aguantar ses impertinencies que me deia el meu company i tot per no posarme al seu nivell i deixar sa paciencia verge sense estrenar.
Vull repetir que de merda es sistema no te res, pero tenc que dir i fer una crida a Mestre Obrador.
Puta sistema aquest
M'ha dit mes coses pero ja he trobat que s'insult a estat prou desmesurat, perque ja diuen que sa veritat ofen
Bé com si no hagués pasat res, vaig a veure si ja sa compost d'es mal de ventre.
** Xisco MASET **
redeu
i jo a naixo no o via mirat
sa veritat es q sa de tenir pasiensia
PERO TROB Q EN TOLLS,MAXO I TU XERRES DE PARLAR BE TAS PASAT MES TU Q LO Q EN CLEPA VA DIR.i crec q tu tambe pots demanar disculpes pes teu vocabulari.redeu
q en ves de dar llum dam fum
no es per ofendre pero no se qui es en clepa i sa pasat pero aquesta resposta bueno tu mateix
i jo a naixo no o via mirat
sa veritat es q sa de tenir pasiensia
PERO TROB Q EN TOLLS,MAXO I TU XERRES DE PARLAR BE TAS PASAT MES TU Q LO Q EN CLEPA VA DIR.i crec q tu tambe pots demanar disculpes pes teu vocabulari.redeu
q en ves de dar llum dam fum
no es per ofendre pero no se qui es en clepa i sa pasat pero aquesta resposta bueno tu mateix
- socrates
- Truquer fix

- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
maset ha escrit: Puta sistema aquest
Codi: Selecciona’ls tots
Socket designa un concepto abstracto por el cual dos programas (posiblemente situados en computadoras distintas) pueden intercambiarse cualquier flujo de datos, generalmente de manera fiable y ordenada.Bonito palabro.

no estic dacort amb estelada , trob que ses pauraules den tolls no son gens ofensives , ja me diras amb que sa pasat?
hombre dir sa teva vida deu estar enrevoltada de merda
ole toreros
pero a jo realment
men toc es collons reis
no conec ni en tolls ni en clepa aixi de clar
i tambe hi ha mes feina de sa cagis fet amb sa teva vida
si trobau q aixo es correcta
ole vuestros huevos
lo de en clepa puntuo q jo no dic q estigui be pero lo altra si trobau q esta be venga hombres
una cosa es defensar es da sa pagina i saltra dir q no trobau q sagi pasat
ido jo si
dew i no sigo con el tema
ole toreros
pero a jo realment
men toc es collons reis
no conec ni en tolls ni en clepa aixi de clar
i tambe hi ha mes feina de sa cagis fet amb sa teva vida
si trobau q aixo es correcta
ole vuestros huevos
lo de en clepa puntuo q jo no dic q estigui be pero lo altra si trobau q esta be venga hombres
una cosa es defensar es da sa pagina i saltra dir q no trobau q sagi pasat
ido jo si
dew i no sigo con el tema
- Franco_El_Generalisimo
- Truquer novell

- Entrades: 7
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Contacta:
Per què no ho censurem? ja, ja. Em fa riure, l'única diferència que hi ha, que en Tolls es pot passar i clepa no, és que Tolls és administrador de fòrums. Ja, ja, ho censurem Tolls? i que no es parli més. Total no serà la primera vegada que polititzem un assumpte. Au!! apreta PROHIBIT com en el règim, ja,ja