Estic d'acord amb el k diu en Picopico i una de les solucions que sa posat darrerament (els famosos corets.....) a mi particularment me indica bastant amb ki me conve jugar o no.
Ara akesta informació crec k l'hauriem de tenir a la taula, ja que si jo estic assegut esperant i el que es seu amb jo entre a la pagina despres de k jo hagi entrat a la taula, es impossible sebre el color k te a no ser k surti de la taula (crec k me liat un poc pero menteneu no? ).
En definitiva, la idea den Picopico de tenir aquesta informació una vegada esteim asseguts esta mol be.
He pensat ido que a les taules ets pot possar a modo de recordatori al centre de la taule un slogan que se desactivi o desaparesqui cuant se inici una partida que digui.... NO DEIXIS SA PARTIDA...ELLS NO HO FARIEN!!!!
PICOPICO ha escrit:He pensat ido que a les taules ets pot possar a modo de recordatori al centre de la taule un slogan que se desactivi o desaparesqui cuant se inici una partida que digui.... NO DEIXIS SA PARTIDA...ELLS NO HO FARIEN!!!!
No dig que no en pero son els mes joves que tenen per ma el tema del forum ...els mes veteranos m'hos commforman a lletjir 2 pagines de s'ultima hora o es diari de mallorca (es temps des cafe o de sa canyeta),i cuant venin a ca'n retruc ja anam en s'idea de ferne un o dos i per envant.
Jo el primer i de fet mai abans havia escrit a un forum per que entre altres se me fa costa per amunt,ara tambe estic agrait a tots els que d'una manera o s'altre m'han donat une maneta al forum....i conqui los ultimos seran los primeros...gracies capdemul i tambè a la resta!!!
Bones!!!,jo tambe dig sa meva ido i clar estic amb en picopico.
Pero al contrari que ell pense que si ...que de cualcuna manera ha servit lo seu i ho dig i no se de qui es el merit pero darrerament he notat 2 novetats...la primera la poca juguera que te la gent de dia i 2ª que hi han ben pocs abandonos ..que no siguin accidentals....la qestio es son tots aquets "pajaros" a la platje ,estan estiuetjan doncs o encare me dure sa merda de ahir vespre