Cancel.lar la partida
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
En pricipi pareix que aquesta proposta no es una mala idea, ja que dóna la possibilitat a la seva parella de guanyar els punts i a un que entri a continuar la partida de trobar-se en una bona situació (ja que fins ara els que entraven a continuar partides sempre partien com a perdedors i això no és massa incentiu per continuar).
Però com diu n'obrador: feta la llei, feta la trampa
; crec que hi hauria d'haver una sèrie de restriccions:
1- Que no es pugui cancel.lar la partida, ni sortir (en cas dels guanyadors) quan hi ha cartes tirades damunt la taula, ja que si la diferència es petita i els guanyadors veuen que perdran poden fugir sense ser penalitzats. Que s'hagi d'esperar a just abans de fer les cartes.
2- Que per a que el que guanya pugui sortir hi hagi d'haver una diferència mínima de punts amb la parella perdedora (6, 10,... no se quants) ja que si els que guanyen entren en una ratxa dolenta i no tenen coratge de mantenir-se poden estar temptats a anar-se'n. En aquest cas se'ls hauria de llevar els 24 punts o que només puguin cancel.lar.
És molt complicat tot aixo :?, esper que entre tots trobem la millor solució.
Fins aviat i molta sooooooort!!!!!!!!!
Però com diu n'obrador: feta la llei, feta la trampa

1- Que no es pugui cancel.lar la partida, ni sortir (en cas dels guanyadors) quan hi ha cartes tirades damunt la taula, ja que si la diferència es petita i els guanyadors veuen que perdran poden fugir sense ser penalitzats. Que s'hagi d'esperar a just abans de fer les cartes.
2- Que per a que el que guanya pugui sortir hi hagi d'haver una diferència mínima de punts amb la parella perdedora (6, 10,... no se quants) ja que si els que guanyen entren en una ratxa dolenta i no tenen coratge de mantenir-se poden estar temptats a anar-se'n. En aquest cas se'ls hauria de llevar els 24 punts o que només puguin cancel.lar.
És molt complicat tot aixo :?, esper que entre tots trobem la millor solució.
Fins aviat i molta sooooooort!!!!!!!!!
JO akesta idea m'agrada molt ke si jo estic guanyant i me ne de anar no vui perdre els punts i tmbe no vui deixar el joc a mitges.
Esteria molt be aixo de poderse anar sensen perdre punts xo els ke guanyen i ke els altres poguessin entrar el seu lloc
Esteria molt be aixo de poderse anar sensen perdre punts xo els ke guanyen i ke els altres poguessin entrar el seu lloc