Dificultats per entrar dins la sala de joc.

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
tianet30
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 0:00

M'agradaria saber si hi ha algun problema amb el servidor, ja que de cada dia me costa mes entrar dins la pagina de les sales. Me esplic, me deixa entrar per tota la pagina de retruc.net, pero per entrar a jugar surt el java i no carrega la pagina per poder entrar dins la sala de les taules.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Per part meva, puc dir que no hi ha hagut cap canvi darrerament al joc... podria ser cosa del teu navegador? tens antivirus?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
p_franch
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 0:00

A mi em passa el mateix! Se me carrega sa sala de joc i me diu es nombre de jugadors i partides que hi ha. Despres entr a sa sala i no me surt cap jugador ni res, i cuant pitj damunt una taula me surt sa imatge de CCR i se me queda penjada sa pàgina..
Tenc sa darrera actualització de java, s'antivirus me va bé, i ho he provat amb s'internet explorer, es safari i es firefox, i amb tots me passa el mateix!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

pacotorres69 ha escrit:segur que tens un antivirus molt conegut per tots noltros que es diu Avast. Si es aixi, mira de desconectar-lo per entrar, com a minim desconecta l'opció de "mensajeria instantanea" i "correo por internet". Segurament t'anira millo. Si no es cosa de l'avast,segurament sera problema d'un altre antvirus, dic jo.

Meam si t'he pogut ajudar!
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon