Membres de s'Oposició al Parlament de Retruc.net

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Estimats amics protestones, ja que mos fa falta triar un candidat per a representar-mos a la pròxima reunió del parlament que es durà a terme dia 6 de Febrer a Ses Torres jo personalment trob que hi ha certs usuaris que podrien representar-nos juntament amb mi.

Dins aquests candidats els més adients per jo són :study: :

Jaume26

Cocs

Kaima

Joenvit

Bernatmano

Entoniet

Pos aquests perquè crec que són els membres de s'Oposició que actualment juguen més asiduament i que possiblement assisteixin a la trobada de dia 6.

AU IDOI, QUE TROBAU? QUI ÉS QUE M'HA D'ACOMPANYAR A DONAR BRANCA I A PROTESTAR????!!! ?:-) ?:-) ?:-)

P.D. Si trobau que hi ha colcu més interessat o adecuat digau-ho
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

capdemul ha escrit:Estimats amics protestones, ja que mos fa falta triar un candidat per a representar-mos a la pròxima reunió del parlament que es durà a terme dia 6 de Febrer a Ses Torres jo personalment trob que hi ha certs usuaris que podrien representar-nos juntament amb mi.

Dins aquests candidats els més adients per jo són :study: :

Jaume26

Cocs

Kaima

Joenvit

Bernatmano

Entoniet

Pos aquests perquè crec que són els membres de s'Oposició que actualment juguen més asiduament i que possiblement assisteixin a la trobada de dia 6.

AU IDOI, QUE TROBAU? QUI ÉS QUE M'HA D'ACOMPANYAR A DONAR BRANCA I A PROTESTAR????!!! ?:-) ?:-) ?:-)

P.D. Si trobau que hi ha colcu més interessat o adecuat digau-ho

:think: :think: Per jo sa, si tenc que triar perque me doni branca :oops: , crec que no importa dir qui es :uep: ido si Na Kaima :clap: :clap: , perque els altres no serviu ni per fermar es cordons de ses sabates
:few: , rede4u quina llista que hqaas fet CAPARROTd'ase. <:o)>
** Xisco MASET **
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

:roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen:
Desko
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 30
Membre des de: dg. set. 24, 2006 0:00

Bones tinguin;

Perque unes eleccions primàries de partit es considerin com Déu mana, ha de sortir algun transfuga o algun militant ha de dimitir, i tenint en compte que no crec que sigui bé rebut en cap partit un militant que faci tan poc renou com jo, llavors:

"Sr. Capdemul, al·legant motius personals, present la meva dimissió irrevocable com afiliat del partit, agraïnt l'esforç i els assoliments per vostè i el seu antecessor aconseguits, a més de desitjar que segueixi en la mateixa linia"

ATT/ Don Desko :D.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

Maset pelotero :few: :few:

Desko i ara que tens tu :cry: :cry: :cry: :cry: i ara que no veus que me deixes sense parella pels propers torneos que fasin :cry: :cry: :cry: si fos jo es mandamas no te don la baixa :cry: :cry:

________
PROTEST!
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

bones a tots

mem miki a mi m'agradaria sebre per quin motiu abandones es partit...Trop k ja que sa fet aquesta proposta x millorar sa pagina no hauries de dimitir...

va miki...memmmmm a un partit com el nostro no pots faltar!!!que ets un dels protestant mes antic s'akesta pagina i si ho deixes ja no en quedara casi cap!!!!!

va anim :wink:
granera
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 88
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 0:00
Ubicació: Búger

Meam, jo ante tot, no soc ni vull esser politic :no: :no:
Personalment crec que aquesta iniciativa dels senyors espadaxins :think: :think: no crec que sigui la millor manera de fer un "PARLAMENT".
Ara be es una manera com cualque altre de fer-ho, però no deixa d'esser(baix el meu punt de vista) al forma de que els senyors i senyores de les espases seguesquin tenint el poder sobre la pagina de manera camuflada, ja que en el fons seran majoria. "Al post inicial me remito".
:think: :think: no se si estic en lo cert o no, aixo es cosa del meu KEFE :few: :few: i ha d'esser ell i la seva "corte" :scratch: :scratch: els qui han de decidir si els hi conve o no, o aixi mateix idear un altre formula.
¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

8O 8O 8O 8O 8O
Antes de començar els garroters ja tenen baixes i estan de crisis....
:study: :study: :study:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

Desko ha escrit:Bones tinguin;

Perque unes eleccions primàries de partit es considerin com Déu mana, ha de sortir algun transfuga o algun militant ha de dimitir, i tenint en compte que no crec que sigui bé rebut en cap partit un militant que faci tan poc renou com jo, llavors:

"Sr. Capdemul, al·legant motius personals, present la meva dimissió irrevocable com afiliat del partit, agraïnt l'esforç i els assoliments per vostè i el seu antecessor aconseguits, a més de desitjar que segueixi en la mateixa linia"

ATT/ Don Desko :D.

I ara k putes dius tu? :eh: DEMISSION DINEGADA!! MEEEEEEEEEEEEEC!!

ERROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR PIIIIIIIIIIIPIIIIIIIIIIIIIP ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

BUM

Au Desko fora bromes, ni renou ni res. Tots sabem lo implicat que estàs tu mateix dins aquest partit. Que no facis tant de renou no vol dir que no formis part de noltros. Badw de dir dois :||:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:scratch: :scratch:

Bé aprofitarem aquest fil,i si es necesari ja n'obrierem un altre, per comunicar a totes ses copes que vaguin pensant candidats, ja que pareix que si no es per noltros el,PARLAMENTO se tambaleará, si començen ses dimisions a nes altres partits :few:

Desko, si has de menester AUXILIO politic, ja ho saps <:o)>
** Xisco MASET **
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Tranquil senyor Maset que jo te guardaré ses esquenes. "Si hay que ir a parlamentar se va" Jo amb un parell de gin lemons ho votaré tot a favor no passeu pena. Espadatxins ja ho sabeu... :few: :few:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Tubedei sagrat,cristo en pel taronges navel i un parell de coses mes !!!!!
Que no habeis leido la letra pequeña del contrato...el que quiera salir se le han de cortar los dellons.Protesto cagon tot,que saps que bien que estan los mandamases sin la mevas broncas y las mias quejas,protesto porque si au,porque como diu en loreal yo lo valgo ido yo lo protesto.
Protesto porque son la una de la noche y no estoy durmiendo encara,au ,he dit ! :xx: :xx: :xx: :xx:
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ALERTA AMB LA BANDA ARMADA DE L'OPOSICIÓ RADICAL EH
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

gutii ha escrit:ALERTA AMB LA BANDA ARMADA DE L'OPOSICIÓ RADICAL EH
cuidaaao
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

I dic jo... No es posible que cada partido haga una votacion ( tipo encuesta ) con cada uno de sus candidatos.Que nos preparen los de asuntos internos una pagina para cada partido con cada uno de los candidatos y que no pueda entrar naide mas para evitar votos masivos :think: :think: :scratch: :scratch: .
Protesto leche porque no se aclara el tema este :doh: :doh: :doh:
Imatge
Respon